Bekijk volle/desktop versie : Zaal Antwerpen



Pagina's : [1] 2

30-10-2010, 16:42
Hallo allemaal,

Mijn zus gaat volgend jaar inshallah in belgie trouwen en we zijn nog op zoek naar een mooie zaal & decoratie.

Weten jullie toevallig een aantal zalen in antwerpen of omgeving antwerpen ( Niet te prijzig)

Tnhx!

15-11-2010, 13:08


he hey,

Er is een nieuwe zaal geopend in Antwerpen Hoevenen, Hele mooie zaal.
2 aparte zalen, decoratie van hun te nemen en ook catering indien je dat wenst. Ze hebben hun serveersters en al..

Pm mij voor meer info, dan stuur ik je wat info en foto´s.

15-11-2010, 13:20
Ik weet dat er ééntje in Deurne is, maar weet niet hoe die heet..

27-11-2010, 01:53
je bedoelt eleganca

30-11-2010, 13:48



Citaat door omare15:
je bedoelt eleganca

Heb je hier meer info over? Waar juist? Hoeveel dat da kost voor de beide zalen? Hoe groot dat de zalen zijn (tot hoeveel personen), vrij van catering etc.


Bedankt! 

30-11-2010, 13:50
er zijn veel zalen maar je moet zien voor hoeveel pers jullie nodig hebben
in deurne zijn heel veel zalen en goedkoop

30-11-2010, 13:55

Citaat door miss_miri:
er zijn veel zalen maar je moet zien voor hoeveel pers jullie nodig hebben
in deurne zijn heel veel zalen en goedkoop


kun je hier een paar neer zetten aub?

30-11-2010, 14:05
drakenhof in deurne
van dornestraat das ook in deurne
paroza in berchem is ook goed en goedkoop
volkshuis in hoboken is ook redelijk van prijs
rozenkrans in wilrijk

30-11-2010, 14:25

Citaat door miss_miri:
drakenhof in deurne
van dornestraat das ook in deurne
paroza in berchem is ook goed en goedkoop
volkshuis in hoboken is ook redelijk van prijs
rozenkrans in wilrijk

Ik ga vanavond Zaal Moretus in hoboken vast leggen. De vraagprijs voor beide zalen is 1100€. Ik vind dat zeker goed van prijs. De vrouwenzaal kan tot 300 vrouwen gaan, de mannen tot 70 mannen (zei de uitbater) maar het voordeel is dat ze nog een terras hebben, dus de jonge gasten kunnen nog buiten gaan zitten. Plus parking goed voor 47 wagens.

Mijn voorkeur ging eigenlijk naar het Volkshuis maar daar kan er geen orkest spelen enkel DJ en mag maar tot 90 decibel gaan en niet luider.  is zeker schappelijk wat prijs maar ja ..

Die andere zalen in deurne … Tell me something more, tot hoeveel dat ze gaan qua capaciteit, kostprijs mss? Heb jij enig idee miss? 

30-11-2010, 14:50

Citaat door miss_miri:
drakenhof in deurne
van dornestraat das ook in deurne
paroza in berchem is ook goed en goedkoop
volkshuis in hoboken is ook redelijk van prijs
rozenkrans in wilrijk


drakenhof was hun drank afnemen en kwam duur uit, kunnen ook niet superveel vrouwen in.

Van dornestraat kunnen max 15 tafels en dan is het nog super krap ook, zeker niet te doen als je meer dan 150 vrouwen hebt. Die kost 750euro.

Paroza in Berchem valt electriciteit continu uit. Echt een ramp!!

Volshuis is zeker redelijk van prijs, jammer dat muziek tot 90 decibel mag. Blijkbaar teveel overlast..

Rozenkrans in Wilrijk is een goede parochiecentrum, maar hij doet nu moeilijk met verhuren aan marokkanen. Hij heeft er vaak problemen mee gehad, met het toeteren bij wegrijden. Buren hebben geklaagd.

Zaal Moretus is goed voor meer dan 250 vrouwen. Ook qua prijs zeer schappelijk..

30-11-2010, 15:12

Citaat door weddingneeds09:
drakenhof was hun drank afnemen en kwam duur uit, kunnen ook niet superveel vrouwen in.

Van dornestraat kunnen max 15 tafels en dan is het nog super krap ook, zeker niet te doen als je meer dan 150 vrouwen hebt. Die kost 750euro.

Paroza in Berchem valt electriciteit continu uit. Echt een ramp!!

Volshuis is zeker redelijk van prijs, jammer dat muziek tot 90 decibel mag. Blijkbaar teveel overlast..

Rozenkrans in Wilrijk is een goede parochiecentrum, maar hij doet nu moeilijk met verhuren aan marokkanen. Hij heeft er vaak problemen mee gehad, met het toeteren bij wegrijden. Buren hebben geklaagd.

Zaal Moretus is goed voor meer dan 250 vrouwen. Ook qua prijs zeer schappelijk..





weet ge, moest ik niet teveel mensen hebben, had ik die zaal in hoevenen zonder twijfel genomen! Zeker voor de prijs die je mij toen had gegeven en zeker omdat er decoratie ook inbegrepen kan zijn. Spijtig heb ik te veel volk. Als ik de één wel uitnodig en de ander niet .. ai ai ai dan gaat men moeder niet blij zijn vrees ik

30-11-2010, 15:36

Citaat door Shahinez:


weet ge, moest ik niet teveel mensen hebben, had ik die zaal in hoevenen zonder twijfel genomen! Zeker voor de prijs die je mij toen had gegeven en zeker omdat er decoratie ook inbegrepen kan zijn. Spijtig heb ik te veel volk. Als ik de één wel uitnodig en de ander niet .. ai ai ai dan gaat men moeder niet blij zijn vrees ik


ja, maar de een wel uitnodigen en de ander niet.. laten we eerlijk zijn, dat kan ook niet. Maar ben blij dat je uiteindelijk toch voor een zaal geslaagd bent..

01-12-2010, 13:19



Citaat door weddingneeds09:
ja, maar de een wel uitnodigen en de ander niet.. laten we eerlijk zijn, dat kan ook niet. Maar ben blij dat je uiteindelijk toch voor een zaal geslaagd bent..

hbiba, dien was niet de bedoeling haha sorry haha

ja voila ... zaal hebben we nu, nu uitkijken voor de rest
Bedankt voor je hulp!

01-12-2010, 22:07
Als je intresse hebt in een bruidstaart kan je me altijd PM-en, ik ben van Antwerpen

02-12-2010, 09:30
Decoratie decodeco uit belgie! Betaalbaar en mooi!!!

Prijzen liggen tussen 400 en 450 max voor volledige decoratie.
Geen servies. Wij zorgen zorgen dat de decoratie volledig geplaatst is voor 18.00 uur en zorgen voor een nette afwerking.
Voor meer info pm.
Voor foto’s kijk op volgende link
http://wwwdecodeco.mijnalbums.nl/


Takenpakket van zeer bekwame en goedkope serveersters

- Verwelkomen wij de gasten.
- Nemen de jassen aan (Indien nodig).
- Het aanbieden van melk en dadels.
- Het bijhouden van de welkomstafel.
- Laten weten dat er een gastenboek
aanwezig is.

In de keuken
- Beginnen wij met het klaar zetten van de theeglazen en/of koffiekopjes.


In de zaal
- Het serveren van thee en/of koffie.
- Het serveren van gerechten,
gereed maken van borden/schotels
en de daartoe gestelde regels.
- Het afruimen van de tafels.
- Het afruimen van vieze glazen,borden en bestek.

- Ervoor zorgen dat de tafels weer beschikken over water, glazen en/of plastic bekers.
- Het observeren van gasten en navragen of alles naar wens is
- We zorgen ervoor dat de gasten genoeg drinken hebben (jus & water).
- Afruimen van tafels en opnieuw de tafels opdekken.
- We zorgen ervoor dat de gasten bezitten over eigen bestek, bord en glas tijdens het eten.

Na het eten
- Maken wij de bruidstafel gereed.
- Zorgen ervoor dat de bruidstafel beschikt over dadels, melk , bordjes voor de taart, vorkjes en natuurlijk de ringen.
- Snijden de taart nadat het bruidspaar klaar is.
- Delen de taart uit.





Tot hoors
decodeco

Pagina's : [1] 2