Bekijk volle/desktop versie : Ben Ik Nu Anders???



Pagina's : [1] 2

02-09-2004, 11:47

Citaat door Wafaetje:
Islam is voor mij het ALLERbelangrijkste in mijn leven, ooit is dat anders geweest helaas maar elhamdolilah weet ik nu wat het juiste pad is en hou ik me er inshallah aan

Maar toch blijf ik het gevoel houden dat ik anders ben dan sommige meiden..

Ik studeer en werk hard, maar als ik ga trouwen ga ik minder werken en als ik kinderen heb STOP ik om voor mijn kinderen te zorgen... als ik dit tegen een meid zeg krijg ik gelijk opmerkingen van dat ik ouderwets ben bla bla bla, het is grote onzin want VOOR MIJ is het belangrijk om mijn kinderen ZELF op te voeden...
Daarnaast ga ik mijn man zeker gehoorzamen en er alles aan doen om hem gelukkig te maken inshallah, terwijl veel meiden denken dat ze vrij zijn als ze getrouwd zijn en doen wat ze willen, alleen omdat ze geen ouders meer hebben die ze verteld wat ze wel of niet moeten doen EN ALS HIJ THUIS KOMT MET EEN KIP OF KONIJN, PAK IK HET MES EN SLACHT DAT DING, zo er is dat toch niet

Ik wil gewoon ALLES volgens de islam doen als ik getrouwd ben inshallah, dan ben ik inshallah verzekerd van een goed leven in het hiernamaals!

En toch.... vinden veel mensen dit weird...
.

02-09-2004, 11:49


je hebt glijk


wil oo kzo'n thuismama worden

02-09-2004, 11:54
uhu


je bent gelukkig

je man is gelukkig


je kinderen gelukkig





02-09-2004, 12:00

Citaat:
Origineel gepost door Wafaetje
Islam is voor mij het ALLERbelangrijkste in mijn leven, ooit is dat anders geweest helaas maar elhamdolilah weet ik nu wat het juiste pad is en hou ik me er inshallah aan

Maar toch blijf ik het gevoel houden dat ik anders ben dan sommige meiden..