Bekijk volle/desktop versie : Hoofddoek op je bruiloft (pictureEE&videoO)



Pagina's : [1] 2 3

29-10-2010, 21:37
Salaam,

ik draag meestal een hoofddoek op een bruiloft, omdat er altijd wel mensen zijn die foto;s maken en misschien kom ik er per ongeluk zonder hoofddoek en dan sta ik binnen de kortste keren op hyves[/SIZE] of [SIZE="4"]facebook

Het is zo wie zo niet leuk om bij iemand in zijn foto album te staan, maar toch liever MÉT dan ZONDER hijaab

FILMPJES HEB IK VERWIJDERD: NIET ECHT DE MAROKKAANSE en ISLAMITISCHE STIJL
DAAROM HEB IK EEN I.P.V. die hoofddoekfilmpjes EEN LEUK BRUILOFTFILMPJE GEPLAATST:
http://www.youtube.com/watch?v=rH2nNt1s5pk

VOOR MOOIE BRUIDS-HIJAAB VOORBEELDEN::: ZIE PAGINA 2
.

29-10-2010, 21:40


En Ohh Jaa:

Heb Je Ook Foto's Van Internet, Foto;s Van JeZelf,
Filmpjes Of Wat Dan Ook Over Hoe Je Een Hoofddoek Mooi Kunt Maken Voor Een Bruiloft: Plaats Ze Dan Hier Ook !!!!



29-10-2010, 21:59
Ik blijf de Turkse hoofddoekstylen totaal niet elegant/mooi vinden en al helemaal niet waarbij er 10 rozen op de achterkant van de hijaab worden geplakt

Sommige video's vind ik daarnaast overdreven aangezien er kettingen, roosjes en tierelantijntjes aan de hijaab worden toegevoegd.

29-10-2010, 22:08

Citaat door Rachidaaatje:
Ik blijf de Turkse hoofddoekstylen totaal niet elegant/mooi vinden en al helemaal niet waarbij er 10 rozen op de achterkant van de hijaab worden geplakt

Sommige video's vind ik daarnaast overdreven aangezien er kettingen, roosjes en tierelantijntjes aan de hijaab worden toegevoegd.



hahahahah het zijn inderdaad veelste veel, toeters en bellen
ik zal zo ff een foto van mijzelf plaatsen, moet ff wat afmaken van mijn verslag.
Ik vond de mijne eerlijk gezegd wel leuk haha

Tot zoooo

29-10-2010, 22:09



Citaat door Rachidaaatje:
Ik blijf de Turkse hoofddoekstylen totaal niet elegant/mooi vinden en al helemaal niet waarbij er 10 rozen op de achterkant van de hijaab worden geplakt

Sommige video's vind ik daarnaast overdreven aangezien er kettingen, roosjes en tierelantijntjes aan de hijaab worden toegevoegd.



Ik sluit me helemaal bij jouw aan.
Ik vind ook niet mooi al die kettingen/roosjes & bij de 3e filmpje shit heey die makeup en hoofdoek zo kan toch niet. ik schrok er even van heb ook gelijk weg geklikt .

Mijn mening: als je kiest om je hijaab op te houden wat natuurlijk super goed is respect daarvoor. Maar hou het dan zo natuurlijk mogelijk ga je zelf niet onder sminken want dat ziet er niet uit. En dat is mijn mening iedereen kan daat anders over denken.

29-10-2010, 22:29

Citaat door Pareltjee_:

Ik sluit me helemaal bij jouw aan.
Ik vind ook niet mooi al die kettingen/roosjes & bij de 3e filmpje shit heey die makeup en hoofdoek zo kan toch niet. ik schrok er even van heb ook gelijk weg geklikt .

Mijn mening: als je kiest om je hijaab op te houden wat natuurlijk super goed is respect daarvoor. Maar hou het dan zo natuurlijk mogelijk ga je zelf niet onder sminken want dat ziet er niet uit. En dat is mijn mening iedereen kan daat anders over denken.


haha idd, you'r damn right

Ik vind die arabische make-up voor de ogen wel mooi, maar als ik het zie op bruiloften, dan schrik ik me dood. En bij mij vind ik het ook niet mooi staan Het is meer cultuur gebonden, netzoals die hoofddoekken van die turken met al die boggels

In ieder geval, ik zit ff mijn foto's te uploaden haha

29-10-2010, 22:30

Citaat door Pareltjee_:

Ik sluit me helemaal bij jouw aan.
Ik vind ook niet mooi al die kettingen/roosjes & bij de 3e filmpje shit heey die makeup en hoofdoek zo kan toch niet. ik schrok er even van heb ook gelijk weg geklikt .

Mijn mening: als je kiest om je hijaab op te houden wat natuurlijk super goed is respect daarvoor. Maar hou het dan zo natuurlijk mogelijk ga je zelf niet onder sminken want dat ziet er niet uit. En dat is mijn mening iedereen kan daat anders over denken.


Precies, kijk ik begrijp wel dat dames hun hijaab met een lebsa willen combineren maar je kan ook overdrijven. Sommige meiden gaan ook te ver in het doorvoeren van kleuren in hun kleding en hijaab. Dan zie je bijvoorbeeld een zwarte hijaab, gele kapje, gele oorbelen, zwarte truitje, gele jurkje, zwarte broek, gele schoenen

29-10-2010, 22:33

Citaat door miss_hoceimatje:
haha idd, you'r damn right

Ik vind die arabische make-up voor de ogen wel mooi, maar als ik het zie op bruiloften, dan schrik ik me dood. En bij mij vind ik het ook niet mooi staan Het is meer cultuur gebonden, netzoals die hoofddoekken van die turken met al die boggels

In ieder geval, ik zit ff mijn foto's te uploaden haha


Ben benieuwd naar je fotos, maar zorg er wel voor dat andere t niet citeren of dat iig je gezicht er niet op staat, anders kunnen ze dat nog gaan gebruiken voor andere doeleinden

Ik heb me altijd afgevraagd hoe het kan dat er altijd zo'n verhoging zit aan de achterkant bij de Turkse dames kan toch niet alleen hun haar zijn

29-10-2010, 22:35
voor de duidelijkheid: dit is de eerste keer dat ik dit doe en vond het zelf best wel goed van mijzelf, al zeg ik het zelf



29-10-2010, 22:39
Je 1ste foto vind ik wel mooi. Niet overdreven en het zijn ook geen 10 rozen

De 2de vind ik minder omdat het zo'n felle kleur hijaab is daardoor vind ik het geheel minder.

Nice job

29-10-2010, 22:39

Citaat door Rachidaaatje:
Precies, kijk ik begrijp wel dat dames hun hijaab met een lebsa willen combineren maar je kan ook overdrijven. Sommige meiden gaan ook te ver in het doorvoeren van kleuren in hun kleding en hijaab. Dan zie je bijvoorbeeld een zwarte hijaab, gele kapje, gele oorbelen, zwarte truitje, gele jurkje, zwarte broek, gele schoenen


OOHHH ALSTUBLIEFTTTTT!!!! dit zie ik heel vaak met dat gele en knalgroene, roze bij turkse meisjes als ik naar de haagsche markt ga. het lijkt dan net carnaval, maar dan het hele jaar door


Citaat door Rachidaaatje:
Ben benieuwd naar je fotos, maar zorg er wel voor dat andere t niet citeren of dat iig je gezicht er niet op staat, anders kunnen ze dat nog gaan gebruiken voor andere doeleinden

Ik heb me altijd afgevraagd hoe het kan dat er altijd zo'n verhoging zit aan de achterkant bij de Turkse dames kan toch niet alleen hun haar zijn


hahahahaha ik weet wel hoe ze dat doen, heeft een turks klasgenoot van mij een keer laten zien in de gymzaal.
ze gebruiken daar sponzen of ze rollen een hele sjaal om hun knot heen..

naast dat het oerlelijk is, is het ook haram. heb het dat meisje ook verteld, maar ze zei dat het een tekn van mooizijn is in turkije

29-10-2010, 22:41

Citaat door Rachidaaatje:
Je 1ste foto vind ik wel mooi. Niet overdreven en het zijn ook geen 10 rozen

De 2de vind ik minder omdat het zo'n felle kleur hijaab is daardoor vind ik het geheel minder.

Nice job



haha het zijn twee dezelfde hoofddoekken, alleen de eerste zonder flits, zodat de bloem te zien is. en de tweede foto is met flits gewoon

29-10-2010, 22:41



Citaat door miss_hoceimatje:
OOHHH ALSTUBLIEFTTTTT!!!! dit zie ik heel vaak met dat gele en knalgroene, roze bij turkse meisjes als ik naar de haagsche markt ga. het lijkt dan net carnaval, maar dan het hele jaar door



hahahahaha ik weet wel hoe ze dat doen, heeft een turks klasgenoot van mij een keer laten zien in de gymzaal.
ze gebruiken daar sponzen of ze rollen een hele sjaal om hun knot heen..

naast dat het oerlelijk is, is het ook haram. heb het dat meisje ook verteld, maar ze zei dat het een tekn van mooizijn is in turkije


Sponzen, zie het al helemaal voor me!
Je streeft je doel voorbij als je als doel hebt om mooi te zijn en daarom zo'n hoge hijaab draagt. Echt grappig hoe iedereen anders tegen hoofddoeken aankijkt ondanks dat we zelf er een dragen.

29-10-2010, 22:42

Citaat door miss_hoceimatje:
haha het zijn twee dezelfde hoofddoekken, alleen de eerste zonder flits, zodat de bloem te zien is. en de tweede foto is met flits gewoon


haha ik zat ze nog te vergelijken, van nou die lijken wel heel veel op elkaar ik dacht toen ow misschien heeft ze die hoofddoek in 2 kleuren!
Dan heb ik niks gezegd

29-10-2010, 22:45

Citaat door miss_hoceimatje:
haha idd, you'r damn right

Ik vind die arabische make-up voor de ogen wel mooi, maar als ik het zie op bruiloften, dan schrik ik me dood. En bij mij vind ik het ook niet mooi staan Het is meer cultuur gebonden, netzoals die hoofddoekken van die turken met al die boggels

In ieder geval, ik zit ff mijn foto's te uploaden haha


Ja arabische make-up vind ik ook prachtig alleen niet bij hijaab. Vind dat je het dan zo natuurlijk mogelijk moet houden dus geen rose/paarse ogen. Turken en hoofdoek daar praat ik beter niet over. Want wat ik toch allemaal zie ik snap tot heden nog steeds niet wat hun daar in doen om het zo hoog en raar te krijgen. lijkt net een dubbele hoofd.

En btw over je foto`s die je geplaatst hebt. Ik vind dat er goed uitzien[/FONT]

Citaat door Rachidaaatje:
Precies, kijk ik begrijp wel dat dames hun hijaab met een lebsa willen combineren maar je kan ook overdrijven. Sommige meiden gaan ook te ver in het doorvoeren van kleuren in hun kleding en hijaab. Dan zie je bijvoorbeeld een zwarte hijaab, gele kapje, gele oorbelen, zwarte truitje, gele jurkje, zwarte broek, gele schoenen


[FONT="Tahoma"]Ja tuurlijk dat begrijp ik ook en heb er nogmaals veel respect voor. Maar inderdaad zoals je zelf al zegt, sommige overdrijven hijaab met een kroontje vind ik ook niet mooi. Hou het zo simpel mogelijk. Dus geen roosjes/glitters en of dik opgemaakte ogen.

Pagina's : [1] 2 3