Bekijk volle/desktop versie : een miskraam????????? hoe komt dat? ook door stress?



29-10-2010, 21:29
ik hoop dat ik morgen echt zwanger ben.
Ik heb al hele lange tijd geen contact met mijn moeder en zussen, alleen met mijn broer en zus.

Ik ben bang dat als ik weer contact ga opzoeken dat ik weer stress erdoor krijg dat als ik zwanger ben ik stress ga krijgen?

graag jullie reacties

29-10-2010, 21:30


Stres is inderdaad niet goed voor de zwangerschap...Hoelang ben je zwanger nu?

29-10-2010, 21:35

Citaat door Tranenvanzee:
ik hoop dat ik morgen echt zwanger ben.
Ik heb al hele lange tijd geen contact met mijn moeder en zussen, alleen met mijn broer en zus.

Ik ben bang dat als ik weer contact ga opzoeken dat ik weer stress erdoor krijg dat als ik zwanger ben ik stress ga krijgen?

graag jullie reacties


stress is niet goed voor een zwangere...mr als allah iemand iets wil geven geeft ie het,en als hij wilt ontnemen ontneemt hij het.
contact met je ouders is belangrijk meid,er zijn mensen die geen moeder,noch vader hebbe en zouden er alles aan doen om maar een blik te ontvangen.

29-10-2010, 21:35
Dat weet ik dus niet ik ga morgen voor mezelf eerst een test halen dan ga ik naar de huisarts.

29-10-2010, 21:36


Ik ga ook een afspraak maken voor bij de verloskundige kan ze kijken hoelang ik zwanger ben.

29-10-2010, 21:37

Citaat door mercedez207:
stress is niet goed voor een zwangere...mr als allah iemand iets wil geven geeft ie het,en als hij wilt ontnemen ontneemt hij het.
contact met je ouders is belangrijk meid,er zijn mensen die geen moeder,noch vader hebbe en zouden er alles aan doen om maar een blik te ontvangen.


Ja dat klopt, maar wat als je moeder je niet wilt?
Ik heb wel contact met mijn vader maar moeder steukt hem op.

29-10-2010, 21:38
Sorry dat ik dit zeg maar je hebt niet getest en je loopt al hard van stapel. Als jij er zo van overtuigd bent kan het zelfs een schijnzwangerschap zijn. Maar ik hoop inshaallah dat je gewoon zwanger bent. Stress is niet goed

29-10-2010, 21:43
Ja omdat ik al zoveel tegenslagen hebt gehad.
Maar heb ook mooie tijden meegemaakt o.a. mijn bruiloft en mooie tijd met mijn man, en dit is ook mooi als ik het meekrijg.

Maar dit soort reacties wil ik liever niet lezen sorry.
Liefste een du3a mocht ik morgen niet zwanger dan het zij zo.


29-10-2010, 21:44

Citaat door Tranenvanzee:
Ja dat klopt, maar wat als je moeder je niet wilt?
Ik heb wel contact met mijn vader maar moeder steukt hem op.


meid,blijven proberen...blijkbaar is er wat voorafgegaan,en julie moeten dit oplossen.morgen als er 1 van jullie niet meer is,dan komt de spijt.mr dan is het te laat!

29-10-2010, 21:54
Stress is niet goed maar het veroorzaakt geen miskraam, dit is een fabeltje. Het is sowieso belangrijk dat je ontspant, omdat je anders een hoge bloeddruk krijgt en dat is ook weer niet goed.

Een miskraam word veroorzaakt doordat er iets mis gaat met de deling van het vruchtje en soms als de moeder een ziekte heeft dat het daarom het vruchtje afstoot. Maar stress? nee daardoor krijg je geen miskraam. Kulsi beljad Allah, incha allah ben je zwanger.

29-10-2010, 22:02
Niet zo snel over een miskraam praten.
Mensen die dat niet mee hebben gemaakt weten niet waar ze het over hebben. Als het maktab is word je kindje gezond geboren wat je ook mee maakt.

Wil je het goed maken met je familie dan moet je dat vooral doen. Krijg je veel hassant voor en zeker ook omdat El Aid er aan komt.