Bekijk volle/desktop versie : Welke jas past hierbij?



29-10-2010, 16:53
Dames help mij,

Ik heb zojuist schoenen gekocht, ik vind ze wel leuk maar daar hoort ook een leuk jas bij vind ik. Alleen wat voor soort jas, en welke kleur daar ben ik gewoon niet over uit. Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren, want volgens mij zijn jullie erg modieus

Hier een plaatje van de schoenen die ik heb gekocht.

http://www.ziengs.nl/cellini-profiel-lrs-omslag.html

29-10-2010, 17:01


Denk dat ze erg leuk kunnen staan. Ik denk onder een halflange jas, die met veel zakken (niet te veel) aan de zijkant en een muts. Weet niet hoe ze heten..

29-10-2010, 17:05
Zoiets, met een stoere muts:


29-10-2010, 17:11

Citaat door Art.:
Zoiets, met een stoere muts:



Oh thanks!

Stoere jas. Leuk!!

29-10-2010, 17:16



Citaat door MiXeD:
Oh thanks!

Stoere jas. Leuk!!

Geen dank. Bij de H&M had ik er een gezien voor maar 50,-. Ik denk dat je schoenen ook leuk staan onder een stoere spijkerboek, een dikke halflange trui, en die ronde sjalen.

29-10-2010, 17:17
ik las tas in plaats van jas

29-10-2010, 17:20

Citaat door Art.:
Geen dank. Bij de H&M had ik er een gezien voor maar 50,-. Ik denk dat je schoenen ook leuk staan onder een stoere spijkerboek, een dikke halflange trui, en die ronde sjalen.



Voor maar 50 euro dat is een koopje. Ik vind het niet erg als een jas wat duurder is, want daar doe ik namelijk jaren over. Ik draag ook alleen spijkerbroeken, daarom dacht dat deze schoenen juist hier leuk hieronder.

29-10-2010, 17:21

Citaat door greeneyedbeauty:
ik las tas in plaats van jas



Tas haha, tassen zat hier. Maar thanks

29-10-2010, 17:28

Citaat door MiXeD:
Voor maar 50 euro dat is een koopje. Ik vind het niet erg als een jas wat duurder is, want daar doe ik namelijk jaren over. Ik draag ook alleen spijkerbroeken, daarom dacht dat deze schoenen juist hier leuk hieronder.

Is ook een koopje. Ik ga 'em denk ik ook halen. Is altijd leuk voor ernaast en volgens mij is 'ie ook lekker warm. Same goes for me, je mag best wel wat investeren in een jas + laarzen, maar 't is altijd mooi meegenomen als het goedkoop is hé

Zal je vast erg leuk staan. Ben je lang?

29-10-2010, 17:35

Citaat door Art.:
Is ook een koopje. Ik ga 'em denk ik ook halen. Is altijd leuk voor ernaast en volgens mij is 'ie ook lekker warm. Same goes for me, je mag best wel wat investeren in een jas + laarzen, maar 't is altijd mooi meegenomen als het goedkoop is hé

Zal je vast erg leuk staan. Ben je lang?


Jammer genoeg niet ik ben 167. Ik kan er niks aan doen Ik trek altijd wat ik leuk vind ook vinden mensen mij daar te "oud" voor (aangezien ik moeder ben )

Ik had al een paar zwarte laarzen, met een mooie mantel jas, nu wou ik iets stoers vandaar die laarzen ik dacht nu moet ik er ook een jas bij

29-10-2010, 17:43

Citaat door MiXeD:
Jammer genoeg niet ik ben 167. Ik kan er niks aan doen Ik trek altijd wat ik leuk vind ook vinden mensen mij daar te "oud" voor (aangezien ik moeder ben )

Ik had al een paar zwarte laarzen, met een mooie mantel jas, nu wou ik iets stoers vandaar die laarzen ik dacht nu moet ik er ook een jas bij

Jammer? Ik vind 1.67 best lang, . Mooie lengte hoor! Hoezo te oud? Ik vind het juist leuk om hippe mama's te zien.

29-10-2010, 17:58



deze is ook wel leuk

29-10-2010, 18:32



Citaat door verhaalmaakster:



deze is ook wel leuk



Is dat niet wat te koud Ik zit er ook over na te denken om een wintercolber aan te schaffen dat staat ook leuk, maar ik ga ook voor een echte winterjas eentje waar je in kan schuilen.

29-10-2010, 18:40

Citaat door Art.:
Jammer? Ik vind 1.67 best lang, . Mooie lengte hoor! Hoezo te oud? Ik vind het juist leuk om hippe mama's te zien.



Hoe lang ben jij? Mijn beste vriendin is 1.73 en bij haar staat echt alles leuk, ondanks zij niet de slankste is. Vergeleken bij haar ben ik een kabouter denk ik dan.

Mijn moeder denkt ook hip, zij heeft deze schoenen voor mij uitgezocht, ze vond ze wel iets voor mij. Zij vind mijn smaak leuk. Toen ik een lange vest had gekocht gaf ze me de tip een smalle riem er bij te kopen