Bekijk volle/desktop versie : Je mag kiezen tussen 2 verschillende mannen.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

29-10-2010, 16:51
Man 1.

Man 1 is de man die veel geduld heeft voor een meisje. Wanneer een meisje wat zegt gaat hij er vanuit dat het altijd iets positiefs is. Wanneer een meisje in de avond wat wilt gaan drinken met vriendinnen vind hij het goed, als ze het maar even doorgeeft. Het is de man die heel veel vertrouwen in iemand heeft en nooit wantrouwig is. Hij vind dat een man en een vrouw het zelfde zijn en niemand is hoger dan het ander geslacht. Hij is een man die het liefst samen de broek aan hebben in een relatie.

Man 2.

Man 2 is de man die vaak wilt weten waar je bent en met wie je bent. Hij heeft haast geen geduld als het gaat om reageren op een smsje bijvoorbeeld. Hij is heel dominant en wilt het liefst non stop bij je zijn. Wanneer ze zegt dat ze met haar vriendin in de middag wilt shoppen vraagt hij er gelijk waarom niet met mij. Het is een echte macho en laat dat ook graag zien, hij wilt duidelijk de broek aan hebben in een relatie en er niet samen uit komen.

29-10-2010, 16:52


Tis altijd kiezen tussen twee extremen. :|

29-10-2010, 16:53
Man 1 , vanzelfsprekend.

29-10-2010, 16:56

Citaat door Yassine_nrd:
Man 1.

Man 1 is de man die veel geduld heeft voor een meisje. Wanneer een meisje wat zegt gaat hij er vanuit dat het altijd iets positiefs is. Wanneer een meisje in de avond wat wilt gaan drinken met vriendinnen vind hij het goed, als ze het maar even doorgeeft. Het is de man die heel veel vertrouwen in iemand heeft en nooit wantrouwig is. Hij vind dat een man en een vrouw het zelfde zijn en niemand is hoger dan het ander geslacht. Hij is een man die het liefst samen de broek aan hebben in een relatie.


Man 2.

Man 2 is de man die vaak wilt weten waar je bent en met wie je bent. Hij heeft haast geen geduld als het gaat om reageren op een smsje bijvoorbeeld. Hij is heel dominant en wilt het liefst non stop bij je zijn. Wanneer ze zegt dat ze met haar vriendin in de middag wilt shoppen vraagt hij er gelijk waarom niet met mij. Het is een echte macho en laat dat ook graag zien, hij wilt duidelijk de broek aan hebben in een relatie en er niet samen uit komen.
Man 1 klinkt als mijn prins op het witte paard!!

29-10-2010, 16:59


Kunnen jullie misschien ook uitleggen waarom je niet met de man die jullie niet hebben gekozen kunnen samen leven?

29-10-2010, 16:59
Ik wil een mengelmoes van Man 1 en Man 2, want Man 1 klinkt saai, Man 2 te aanhankelijk.

29-10-2010, 17:01
Hmm, een mix tussen man 1 en 2.

Ik voel me vereerd als hij bij mij wilt zijn, en vraagt waar ik ben etc.

29-10-2010, 17:02
Geen 1, geef mij optie 3 die natuurlijk niet bestaat want echte mannen bestaan gewoon niet

29-10-2010, 17:02
Man 2 is de man die vaak wilt weten waar je bent en met wie je bent. Hij heeft haast geen geduld als het gaat om reageren op een smsje bijvoorbeeld. Hij is heel dominant en wilt het liefst non stop bij je zijn. Wanneer ze zegt dat ze met haar vriendin in de middag wilt shoppen vraagt hij er gelijk waarom niet met mij. Het is een echte macho en laat dat ook graag zien, hij wilt duidelijk de broek aan hebben in een relatie en er niet samen uit komen.

ZULKE MANNEN MET DIE KARAKTEREIGENSCHAPPEN KAN IK NIET TEGEN!!

29-10-2010, 17:04

Citaat door SomeGirl:
Ik wil een mengelmoes van Man 1 en Man 2, want Man 1 klinkt saai, Man 2 te aanhankelijk. Een man moet wel een Man zijn..en enige dominantie is dus wel op prijs gesteld, zolang het niet overslaat op irritant en aanhankelijk. Man 1 klinkt in theorie misschien hartstikke 'wauw', maar een vent die alles maar goed vindt..daar zou ik me denk ik op den duur ook aan irriteren, omdat je dan al gauw het gevoel kunt krijgen dat het 'm weinig kan schelen.



Natuurlijk vraagt man 1 je wel waar je bent maar nooit op een extreme manier. Man 2 daarin tegen die is zo bang om teleurgesteld te worden en om er achter te komen dat je met een andere man bent. Terwijl hij daar eigenlijk niet bang voor hoeft te zijn.



Citaat door Arabiia_Salimaa:
Hmm, een mix tussen man 1 en 2.

Ik voel me vereerd als hij bij mij wilt zijn, en vraagt waar ik ben etc.



Man 1 wilt ook heel graag bij je zijn en vraagt waar je bent. Alleen doet man 2 dit op een wat extremere manier, waar overigens veel meiden op vallen.

29-10-2010, 17:04

Citaat door ZEE_PAREL:
Geen 1, geef mij optie 3 die natuurlijk niet bestaat want echte mannen bestaan gewoon niet


Alleen echte vrouwen krijgen een echte man en vice versa.
Wa tayibeen li tayibaat...

29-10-2010, 17:04
Man 1; een Nederlander

Man 2; een Marokkaan

29-10-2010, 17:04


Mag ik de beide kiezen?

29-10-2010, 17:05

Citaat door -AMAZIGH-:
Alleen echte vrouwen krijgen een echte man en vice versa.
Wa tayibeen li tayibaat...




Oow gossie, wie hou je nou voor de gek

29-10-2010, 17:06

Citaat door 0ujdia-G:
Man 1; een Nederlander

Man 2; een Marokkaan




Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8