Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk wie heeft er ervaring met argan olie voor je haren ?



29-10-2010, 11:36
halloo


ik heb ook sinds een paar dagen argan olie gekocht het schijnt goed voor het haar en huid te zijn.



Arganolie is een "masker" voor je haar en verzorgt droog, beschadigd en onhandelbaar haar of een droge hoofdhuid. De olie geeft een ieder type haar glans en veerkracht en maakt de hoofdhuid soepel. Ideaal voor de zomer, wanneer het uitdrogende zeewater een aanslag doet op je haar.

Door zijn unieke samenstelling heeft die product een groot reinigend vermogen en electrostatische kracht. Het bindt het overtollige huidvet en vuildeeltjes, deze worden dan eenvoudig met water weggespoeld.

Op het haar zorgt de Argan olie voor glanzend haar en mensen met fragiele nagels kunnen de olie samen met wat citroensap gebruiken om de nagels sterker te maken. Ze versterkt eveneens breekbare nagels en haren. Is geschikt voor alle huidtypes, maar ideaal voor droge en gedehydrateerde huid.

Herstelt het evenwicht en de structuur van het haar
Is tegen haaruitval en brengt de glans weer terug
Doet het haar glanzen, ontwart en verstevigt het
Puur natuurlijk en harstikke gezond voor het haar
Geschikt voor het hele gezin
Tegen haaruitval
Werking:

Argan olie helpt het haar weer in balans te komen. De olie verzorgt de hoofdhuid en haar en beschermt ook in de zomer tegen uitdroging en beschadiging als gevolg van UV-straling en (zee) water. Arganolie verzorgt de droge hoofdhuid, deze olie werkt verzachtend en verhoogt de elasticiteit van het haar.

Gebruik:

Vóór het wassen Arganolie in het droge haar verdelen ( met de hand of met een houten kam). De olie minstens 15 tot 30 minuten in laten werken onder een doek of een douchemuts. Daarna het haar wassen. De behandeling eens per week herhalen tot het haar weer in een goede conditie is.

Bij een droge hoofdhuid: na het wassen enkele druppels Arganolie in de hoofdhuid masseren terwijl het haar nog vochtig is. Arganolie kan ook worden gebruikt als het haar na het wassen onhandelbaar is. Het is dan voldoende om één of twee druppels olie in de handpalmen te wrijven en deze door het vochtige haar te strijken.

Voor wie speciaal:

Voor iedereen met uitgedroogd, dof of futloos haar
Voor iedereen die veel van zonnen en zwemmen houden en hun haar goed willen beschermen








ik heb het besteld bij http://www.switchhaircompany.nl per mail besteld het kost 9,95 per 100 ml de vrachtkosten zijn 6,75 als je vandaag betaald dan heb je het morgen al in huis en het is 100% pure argan olie .

ik heb het nu al 2 dagen gebruikt en ben er nu al tevreden mee heb geen haar uitval meer en gebruik het ook op me gezicht je huid word er zacht van ..........

29-10-2010, 11:52


Ik gebruik het elke morgend op men gezicht en 1 keer per week voor het douche in men haar en ik ben er heeeeeeeeeeeeeel tevreden over!!!!!!!!!!!

Het maakt je huid superzacht!!!!

XXX

21-02-2011, 16:31
ik heb ook echte Salef haarolie met argan olie gevonden op www.supernaturals.nl

21-02-2011, 16:38
1 tip nie top je hoofdhuid doen maar gewoon in de puten

ik doe het voortaan is veel beter

21-02-2011, 16:46


goed idee. dan gaat het ook minder snel op denk ik. gebruik jij pure argan olie of salef ?

23-02-2011, 17:43
Ik heb ook pure argane olie te koop 100 mile 8 euro

23-02-2011, 17:46

Citaat door jurk2010:
1 tip nie top je hoofdhuid doen maar gewoon in de puten

ik doe het voortaan is veel beter


waarom niet op je hoofdhuid? is toch juist beter zodat het intrekt

23-02-2011, 18:10

Citaat door bentagadir:
Ik heb ook pure argane olie te koop 100 mile 8 euro



En geen verzendkosten ofzo?

23-02-2011, 18:11

Citaat door boemchakalaka:
waarom niet op je hoofdhuid? is toch juist beter zodat het intrekt


Juist dat dacht ik ook..als je hoofdhuid gezond is, dan is je haar gezond...TOCH?

23-02-2011, 18:17
Ik gebruik het iedere keer als ik mijn haar was.. doe ik van tevoren argan olie door mijn hele haar.. laat het paar uurtjes in mijn haar zitten.. daarna uitwassen met natuurlijke shampoo (conditioner is meestal niet nodig bij mij omdat de olie al erg voed) en daarna mooi gezond haar zonder pluis

geen idee of het bij jou ook zo werkt.. maar het is zeker het proberen waard!

03-03-2011, 12:00
ik dacht laat even weten hoe het bevalt met die Salef spullen:

De die salef haarolie is echt heel lekker, de shampoo vond ik een beetje dun en die schuimt niet heel erg. Op zich niet erg, werkt wel goed eigenlijk..

01-04-2011, 01:57
http://www.arganolie.nu

03-04-2011, 20:38


is dit ook te koop in de winkel? en waar dan?

31-05-2011, 13:34
Ik gebruik het voor m'n gezicht en huid, tegen droge huid. Zalf van de huisarts werkte op een gegeven moment niet meer en sinds ik Arganolie gebruik merk ik wel een groot verschil.

te koop bij http://www.arganolie.nu