Bekijk volle/desktop versie : Dode en zwaargewonde bij twee steekpartijen in Antwerpen-Noord



29-10-2010, 11:02



Bij twee verschillende steekpartijen in [URL="http://www.gva.be/krantenkoppen/zoeken/antwerpen.aspx?q=en_BA6nTp1SUUl-vprblCuYuA==&g=antwerpen"]Antwerpen[/URL] is donderdagnamiddag een 24-jarige allochtoon om het leven gekomen en een andere persoon levensgevaarlijk gewond geraakt. Dat meldt het Antwerpse parket.

Beide incidenten speelden zich af in de politiezone City. De hulpdiensten werden rond 13.00 uur een eerste keer gealarmeerd voor een steekpartij in een vzw in de Duinstraat. Het slachtoffer, een 24-jarige allochtoon, is daar ter plaatse aan zijn verwondingen overleden.
Een uur later liep er opnieuw een melding van een steekpartij binnen. Dit keer in de aangrenzende Diepestraat. Hier werd het slachtoffer met levensgevaarlijke verwondingen afgevoerd naar het ziekenhuis. Zijn identiteit is nog onbekend.
"In geen van beide gevallen werd vooralsnog een verdachte gearresteerd. De onderzoeken zijn in handen van de onderzoeksrechter en worden momenteel volop gevoerd", zegt parketwoordvoerder Paul Van Tigchelt

bron: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid985514/dode-en-zwaargewonde-bij-twee-steekpartijen-in-antwerpen-noord-2.aspx

29-10-2010, 11:42



Citaat door __Knightrider__:
Het gaat alleen nog maar erger worden believe me..



Hoezo? Het is al erg genoeg.

29-10-2010, 12:49
Dit soort akties gebeuren vaker in Belgie,
destijds met een jongen die op straat kleurlingen begon af te schieten.
En nu in Zweden,
men neemt het over.

Inruil voor de kopvoddentax mogen moslims zich nu beschermen met vuurwapens.

29-10-2010, 12:56
Allochtonen/Marokkanen onderling.

Enige mogelijkheid in dat soort wijken elke dag preventief fouilleren en huiszoekingen houden zorgt misschien voor iets minder wapens, maar ja die zijn er ook zo weer.

29-10-2010, 13:03


dat is vlakbij handelstraat. daar eet ik vaak. als ik in belgie ben

29-10-2010, 19:37
is de identiteit van die jongen al bekend?

29-10-2010, 23:09
:,( Kben bang..


31-10-2010, 20:40
ja en,wat is hier belangrijk aan