Bekijk volle/desktop versie : Verlegen zijn brengt je niet ver, ofwel??



Pagina's : [1] 2 3

28-10-2010, 22:32
Dag lezers,

Ik ben zelf een jongen, een heel verlegen jongen. Ik heb dus veel problemen om een meisje zomaar aan te spreken. Ik heb niet iemand in het oog maar ik praat hier in het algemeen. Ik weet dat ik mij mss door deze topic te plaatsen belachelijk maak ma mahliesh haha . Je voelt mij dus al mss aankomen, wat moet ik doen om die verlegenheid te laten verdwijnen?? Want ik wil vooral zekerheid als ik iemand zomaar ga aanspreken en dat is niet altijd aanwezig. Maar kan iemand mij hierbij verder helpen ofzo...

Thanx

28-10-2010, 22:40


Niet aanspreken. Gewoon doorlopen.

28-10-2010, 22:41
Ik raad je aan dat pas te doen als je wilt trouwen.

28-10-2010, 22:44

Citaat door -Floes.:
Niet aanspreken. Gewoon doorlopen.


Haha wrm niet??

28-10-2010, 22:47



28-10-2010, 22:52
Hmm..
ik weet het niet ..
Ga naa de dokter ofsuuw..!

28-10-2010, 22:53

Citaat door Real_lady2:
Hmm..
ik weet het niet ..
Ga naa de dokter ofsuuw..!
so die zit

28-10-2010, 22:57

Citaat door Real_lady2:
Hmm..
ik weet het niet ..
Ga naa de dokter ofsuuw..!


Aahzo miss sarcasm has entered the building

28-10-2010, 22:59
Je kunt het ook via een vriend spelen.

28-10-2010, 23:00

Citaat door 1_1_2:
Je kunt het ook via een vriend spelen.




Nee joh, beter als je een meisje stuurt. Zus ofzo.

28-10-2010, 23:04
Gewoon jezelf blijven

28-10-2010, 23:09
weet je wat je moet doen schatje
met je leuter uit je broek en dan lopen
ze komen dan vanzelf

28-10-2010, 23:11



Citaat door Beauty_Islam:
Het zijn meestal hele mooie jongens die verlegen zijn.....
En de lelijkerds die de grootste mond hebben en meisje durven aan te spreken.

Btw topicstarter, als je ''afgewezen'' wordt eerste keer, hoeft dit niet altijd iets negatief te betekenen. Ik werd tijd terug aangesproken door een hele lieve, mooie en verlegen jongen midden in BijenKorf. Maar ik liep weer door, omdat ik zelf ook verlegen werd. Hij zat daar hopeloos achter. Zag dat het hem veel moeite had gekost. Volgde me een hele tijdje daar. Ach ja, alles is mektab


Ja das waar haha, ma soms wil ik dat gevoel echt laten verdwijnen maar het lukt me gwn niet. Das waar gwn mektaab afw8.

28-10-2010, 23:19

Citaat door Youssef_K:
Dag lezers,

Ik ben zelf een jongen, een heel verlegen jongen. Ik heb dus veel problemen om een meisje zomaar aan te spreken. Ik heb niet iemand in het oog maar ik praat hier in het algemeen. Ik weet dat ik mij mss door deze topic te plaatsen belachelijk maak ma mahliesh haha . Je voelt mij dus al mss aankomen, wat moet ik doen om die verlegenheid te laten verdwijnen?? Want ik wil vooral zekerheid als ik iemand zomaar ga aanspreken en dat is niet altijd aanwezig. Maar kan iemand mij hierbij verder helpen ofzo...

Thanx


Aboe Mas’oed ‘Oqba ibn ‘Amr al-Ansari al-Badri (Allahs welbehagen zij met hem) heeft gezegd: De boodschapper van Allah (Allahs zegen en vrede zij met hem) heeft gezegd:

‘Wat de mensen zich van de uitspraken van vroegere profeten 1 herinneren is dit: Als je geen schaamte hebt, doe dan maar wat je wilt‘. 2

Overgeleverd door Bochari.

1 De profeten die vŮŽoor Mohammed (Allahs zegen en vrede zij met hen allen) zijn gekomen
2 Deze hadis wordt op twee manieren uitgelegd:
a. Dat je in overeenstemming met je geweten mag handelen, zolang je geen schaamte voelt.
b. Als je je nergens voor schaamt, doe dan maar waar je zin in hebt.Met andere woorden: als je nergens in gelooft, doe dan maar wat je wil.Het maakt dan toch niets meer uit.Schaamte wordt immers als een wezenlijk onderdeel van geloof beschouwd.

En vreest Allah broeder,

28-10-2010, 23:21
Ik denk dat je het niet kunt laten verdwijnen. Verlegenheid hoort blijkbaar gewoon bij jouw persoonlijkheid. Dat is juist iets leuks, schattigs.

Het is niet raar dat je minder snel op een dame durft af te stappen. Die verlegenheid verdwijnt, of wordt in ieder geval minder, wanneer je haar beter leert kennen.

Pagina's : [1] 2 3