Bekijk volle/desktop versie : Wereldburger heeft bruine ogen, getinte huid



Pagina's : [1] 2 3

28-10-2010, 13:30
do 28 okt 2010, 12:09

Wereldburger heeft bruine ogen, getinte huid[/SIZE]

[SIZE="3"]AMSTERDAM - De gemiddelde wereldburger heeft bruine ogen, een caramelkleurige huid, een mondbreedte van 5,1 centimeter en zijn neus maakt een hoek van 30 graden. Dat blijkt uit een reconstructie van het tijdschrift Quest. Het blad ligt donderdag in de winkels.[/SIZE]





[SIZE="2"]Elk jaar sturen lezers hun meest prangende vragen op, het tijdschrift beantwoordt de 101 leukste. Een jury, met daarin onder anderen bioloog Midas Dekkers, televisiemaker Wim T. Schippers en radio-dj Giel Beelen, kiest uit alle vragen de beste en meest opvallende. Dit jaar was dat de vraag: 'hoe ziet de mens eruit die een gemiddelde is van alle mensen op aarde?'.
De redactie construeerde vervolgens een gezicht met daarin alle kenmerken van mensen over de hele wereld, op basis van gegevens uit een grootschalige wetenschappelijke studie. Andere vragen die aan bod komen, zijn onder meer 'hoe lang duurt het voordat alle continenten weer tegen elkaar aan liggen', 'waarom krijgen we kippenvel van muziek' en 'waarom heten zoveel mensen in Nederland Van den Berg terwijl hier geen bergen zijn?'.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8056827/__De_gemiddelde_wereldburger__.html?p=7,1

28-10-2010, 13:33


Dat lijkt me logisch, als je iedereen door elkaar mixt.

De gemiddelde wereldburger is ook transgender, maar dat vermelden ze niet.

28-10-2010, 13:39
over het algemeen hoor ik getinte huid? moet MAROKKAAN zijn

28-10-2010, 13:40
ik lijk er verdacht veel op

28-10-2010, 13:41


hij is niet denderend.

word de gemiddelde mens later niet knapper van nu
daar was toch ook een of ander onderzoek naar gedaan..

28-10-2010, 13:46
eindelijk positief nieuws over marokkanen...

28-10-2010, 13:52

Citaat door MrSolo:
eindelijk positief nieuws over marokkanen...


getint huid en bruine ogen moet marokkaan zijn volgens media

dus marokkaan is wereldburger

28-10-2010, 14:29
lijkt wel een signalement foto van opsporing verzocht

28-10-2010, 14:45
Nieuwe Nederlander heeft bruine ogen, getinte huid
De gemiddelde Nederlander zou over een paar generaties wel eens veel op deze man kunnen lijken: de gemiddelde wereldburger van dit moment. Hij (en zij ongetwijfeld ook) heeft onder meer bruine ogen en een lichtbruin getinte huid.

Dat blijkt uit een reconstructie van het populair-wetenschappelijke tijdschrift Quest. Elk jaar sturen lezers hun meest prangende vragen op, het tijdschrift beantwoordt de 101 leukste. Een jury, met daarin onder anderen bioloog Midas Dekkers, televisiemaker Wim T. Schippers en radio-dj Giel Beelen, kiest uit alle vragen de beste en meest opvallende. Dit jaar was dat de vraag: ’hoe ziet de mens eruit die een gemiddelde is van alle mensen op aarde?’.

De gemiddelde wereldburger van dit moment heeft bruine ogen, een caramelkleurige huid, een mondbreedte van 5,1 centimeter en zijn neus maakt een hoek van 30 graden. Door alle migratiestromen worden steeds meer mensen van gemengd ras geboren. Ook in Nederland leidt dit al jaren tot 'verkleuring' van de bevolking.

Dat niet alle Nederlanders blond zijn en blauwe ogen hebben, is bijvoorbeeld mede het gevolg van de Spaanse overheersing van zo'n 500 jaar geleden. De Spaanse invloed bleef niet beperkt tot verandering van onze cutuur, maar ook van onze genen. Zo stroomt door de aderen van een oer-Hollands 'Zeeuws meisje' al een flinke portie Spaans bloed.

En wat is er volgens de buitenlanders Hollandser dan Holland? Volendam. Niet dus. Ook hier: Spanjaarden, Spaanse vissers, die er 400 jaar geleden een katholieke enclave vestigden en er mogelijk mede de oorzaak van zijn dat dit Noord-Hollandse vissersdorp zo ontzettend veel populaire zangers voortbrengt en ondanks de kleine bevolking tal van topvoetballers en een (sub)topclub kent.


© Trouw 2010, op dit artikel rust copyright.

http://www.trouw.nl/nieuws/Wetenschap/article3272866.ece/Nieuwe_Nederlander_heeft_bruine_ogen__getinte_huid .html


volgens mij heb ik ook wat Spaans bloed door de aderen lopen. Ik heb heel mooie bruine ogen

28-10-2010, 14:46

Citaat door munt-thee:
getint huid en bruine ogen moet marokkaan zijn volgens media

dus marokkaan is wereldburger

Nope...

Citaat:
een mondbreedte van 5,1 centimeter en zijn neus maakt een hoek van 30 graden
Marokkanen hebben een veel grotere mond... plus de neushoek klopt niet.

28-10-2010, 14:56

Citaat door eyecandy:
Nope...

Marokkanen hebben een veel grotere mond... plus de neushoek klopt niet.


wat wil je daarme zeggen?

Hoe dan ook, deze uitslag sterkt mij in mijn kosmopolitische identiteit

28-10-2010, 15:01

Citaat door munt-thee:
do 28 okt 2010, 12:09

Wereldburger heeft bruine ogen, getinte huid[/SIZE]

[SIZE="3"]AMSTERDAM - De gemiddelde wereldburger heeft bruine ogen, een caramelkleurige huid, een mondbreedte van 5,1 centimeter en zijn neus maakt een hoek van 30 graden. Dat blijkt uit een reconstructie van het tijdschrift Quest. Het blad ligt donderdag in de winkels.[/SIZE]





[SIZE="2"]Elk jaar sturen lezers hun meest prangende vragen op, het tijdschrift beantwoordt de 101 leukste. Een jury, met daarin onder anderen bioloog Midas Dekkers, televisiemaker Wim T. Schippers en radio-dj Giel Beelen, kiest uit alle vragen de beste en meest opvallende. Dit jaar was dat de vraag: 'hoe ziet de mens eruit die een gemiddelde is van alle mensen op aarde?'.
De redactie construeerde vervolgens een gezicht met daarin alle kenmerken van mensen over de hele wereld, op basis van gegevens uit een grootschalige wetenschappelijke studie. Andere vragen die aan bod komen, zijn onder meer 'hoe lang duurt het voordat alle continenten weer tegen elkaar aan liggen', 'waarom krijgen we kippenvel van muziek' en 'waarom heten zoveel mensen in Nederland Van den Berg terwijl hier geen bergen zijn?'.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8056827/__De_gemiddelde_wereldburger__.html?p=7,1


damm! het is alsof ze mijn pasfoto als voorbeeld hebben genomen.

28-10-2010, 15:03



Citaat door Bokitoo_:
damm! het is alsof ze mijn pasfoto als voorbeeld hebben genomen.



is toch goed

vanaf nu ben jij Wereldburger met bruine ogen, getinte huid (marokkaan)

28-10-2010, 15:12

Citaat door massin_:
lijkt wel een signalement foto van opsporing verzocht


28-10-2010, 15:16
''hij'' lijkt op een Marokkaan

Pagina's : [1] 2 3