Bekijk volle/desktop versie : Topic JE MAG ALLES VRAGEN!!!



06-11-2010, 01:01

Citaat door Ikramatoen:
Hahahaha nog nooit, bestaat dat dan?

Jij wel?

ikz ou wel naar een sexmuseum willen, in adam heb je er 1 naast de blokker

maar goed kost floesh...

Wat vind jij een vreemd woord?

06-11-2010, 01:03


lieverds het was weer es gezellig voor vandaag, inchallah spreken we elkaar morgen wel...ik wens jullie een fijne en voor sommige een heftige bonkende nachtrust toe..dikke voor jullie

06-11-2010, 01:04

Citaat door LOULOU22:
Ben je weleens in een seksbioscoop geweest?


Citaat door LOULOU22:
ikz ou wel naar een sexmuseum willen, in adam heb je er 1 naast de blokker

maar goed kost floesh...

Wat vind jij een vreemd woord?


Ow, nee lijkt mij niet echt interessant..

De fam. van mijn man zeggen yemma henoe tegen hun oma.. Ik vind dat echt heel vreemd. Ben dat niet gewend.

Hoe kom jij aan al die vragen joh?

06-11-2010, 09:03


Was weer gezellig gister hiero

06-11-2010, 11:31



Citaat door xxMeissiexx:


Was weer gezellig gister hiero

Ja alleen jij was er niet..

06-11-2010, 11:39

Citaat door LOULOU22:
zijn je zetels met bloemen?

ik wxil ook een designe huiskamer..maar dat fixen we wel na sebe3 aangezien er met banken weinig plek is...ik heb 4 sedaris dus met bezoek heb ik genoeg plek.

kook je altijd marokkaans?




kijk op leboncoin, die turquoise, als je iemand kent die ze leuk vindt, let me know!



jah ik ben die sedari ook zat, wil gewoon een strakke inrichting nu! er komen toch niet zoveel mensen over de vloer dus..


nee niet altijd, juist heel weinig..en jij?

06-11-2010, 11:41

Citaat door Ikramatoen:
Denk dat ik dat vanavond weer ga doen! hihih

Ik heb een administratieve opleiding gevolgd dus ik zoek werk in die richting. Wie weet dat ik volgend jaar weer aan een nieuwe opleiding begin.

spreek jij al goed frans? Wat voor opleiding heb je daar gevolgd?



ow owkee, gewoon doe hoor, en nu zeker profiteren nu er nog geen kindjes zijn!


ik spreek aardig frans, heb een opleiding van 6 maanden gevolgd waarbij we ook stages moesten lopen bij verschillende bedrijven



wat eet je man graag?

06-11-2010, 11:44

Citaat door LOULOU22:
ik ben al bijna 2 jaar niet geweest dus niet met de auto en ook niet met de trein...ik ga eid in me eentje doen, ik ben nu me huis aan het opknappen voornamelijk de keuken, probleem is dat ze er nog niet aan begonnen zijn met het grote werk ik moet nog zoveel kopen en regelen en dit allemaal voor 3 maanden tijd.

Hun komen meer dan dat ik ga...me man werkt ook van maandag tot zondag en als hij vrije dagen heeft dan wilt ie uitrusten...en dat maakt me boos..ik mis nederland ontzettend veel, wil gewoon effkes terug naar mijn hometown.



dames voor jullie de vraag!

Hoe is de kontakt tussen jullie schoonzussen/sjes en broers..?



2 jaar niet? zooo dat kan ik dus echt niet he, ik ga zeker om de 2 maanden en dan blijf ik altijd lekker lang..waarom pak je niet gewoon de trein?


ik wil ook beginnen met solliciteren, gewoon een partime baantje is heerlijk!..heb jij al je rijbewijs?

contact is heel vaag, schoonbroers zijn wel relaxt, maar zussen zijn allemaal heel vaag, heb niks met ze en zie ze ook heel weinig!


wat ga je doen vandaag?

06-11-2010, 11:53

Citaat door Rouwayda:
ow owkee, gewoon doe hoor, en nu zeker profiteren nu er nog geen kindjes zijn!


ik spreek aardig frans, heb een opleiding van 6 maanden gevolgd waarbij we ook stages moesten lopen bij verschillende bedrijven



wat eet je man graag?


Hij houdt van rijst en van lasagne.. Hij heeft nog niet heel veel keus binnen mijn keuken..

En jouw man?

06-11-2010, 11:57

Citaat door Ikramatoen:
Hij houdt van rijst en van lasagne.. Hij heeft nog niet heel veel keus binnen mijn keuken..

En jouw man?





ach komt wel!...de mijne is dol op vis en tajine!


wat zijn de plannen voor l3ied?

06-11-2010, 12:20

Citaat door Rouwayda:
2 jaar niet? zooo dat kan ik dus echt niet he, ik ga zeker om de 2 maanden en dan blijf ik altijd lekker lang..waarom pak je niet gewoon de trein?


ik wil ook beginnen met solliciteren, gewoon een partime baantje is heerlijk!..heb jij al je rijbewijs?

contact is heel vaag, schoonbroers zijn wel relaxt, maar zussen zijn allemaal heel vaag, heb niks met ze en zie ze ook heel weinig!


wat ga je doen vandaag?

ik mag niet met de trein, toen het mocht van me man belde me ma af, zei ze wallah ma je kotm met de trein

ik wacht wel af inchallah op een dag zal ik er naar toe gaan, ik heb er nu geen behofte aan en ik mis niemand van daar, ik heb iedereen pas gezien...

ik heb geen rijbewijs, ik moet eerst werk zien te vinden, me man die helpt wel mee, ik wil zelf ook een eigen deel ervan betalen, hij doet al veel voor me, ik wil het hem niet aan doen

06-11-2010, 12:21

Citaat door Ikramatoen:
Hij houdt van rijst en van lasagne.. Hij heeft nog niet heel veel keus binnen mijn keuken..

En jouw man?


mijn man houd van makkelijke maar lekkere gerechten, de franse en de nlse pot gewn beetje hier beetje daar en ik ben niet van dat ik maak alles in 1x

ik probeer het wel.

staan jullie op 1 lijn?

06-11-2010, 12:23



Citaat door Rouwayda:
ach komt wel!...de mijne is dol op vis en tajine!


wat zijn de plannen voor l3ied?


geen plannen thuis voor buis alsof het de normaalste dag van de wereld is...geen fam geen behoefte ook...ik weet niet eens of me man gaat werken die dag..we zien wel wat de dag met zich meebrengt

heb je leuke franse buren?

06-11-2010, 12:25

Citaat door Rouwayda:
kijk op leboncoin, die turquoise, als je iemand kent die ze leuk vindt, let me know!



jah ik ben die sedari ook zat, wil gewoon een strakke inrichting nu! er komen toch niet zoveel mensen over de vloer dus..


nee niet altijd, juist heel weinig..en jij?


geef is link van je sedarie?

hoeveel zetels heb je?

06-11-2010, 12:30

Citaat door LOULOU22:
ik mag niet met de trein, toen het mocht van me man belde me ma af, zei ze wallah ma je kotm met de trein

ik wacht wel af inchallah op een dag zal ik er naar toe gaan, ik heb er nu geen behofte aan en ik mis niemand van daar, ik heb iedereen pas gezien...

ik heb geen rijbewijs, ik moet eerst werk zien te vinden, me man die helpt wel mee, ik wil zelf ook een eigen deel ervan betalen, hij doet al veel voor me, ik wil het hem niet aan doen


ow owkee jah het is alleen heel makkelijk met de trein, was laatst ook alleen gegaan, maar meestal gaat m'n man wel mee hoor,dan neemt ie gewoon z'n vrije dagen op..ow owkee, jah ik wil ook werken en meteen beginnen met m'n rijbewijs, want is echt een last!!



Citaat door LOULOU22:
geen plannen thuis voor buis alsof het de normaalste dag van de wereld is...geen fam geen behoefte ook...ik weet niet eens of me man gaat werken die dag..we zien wel wat de dag met zich meebrengt

heb je leuke franse buren?


jah het is van ho, dag, verder spreek ik hier niemand ..en jij?


Citaat door LOULOU22:
geef is link van je sedarie?

hoeveel zetels heb je?



zie je puntje, het zijn 4 stuks!

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64