Bekijk volle/desktop versie : Een vraagje aan de mannen



Pagina's : [1] 2

28-10-2010, 11:52
Ik ken een meisje, een fantastische meid: intelligent, religieus, knap en de hele poespas.
Het enige probleem is dat haar vader een slecht karakter heeft. Zou dit je tegenhouden om haar hand te gaan vragen?

28-10-2010, 11:57


Ik ben geen man, maar waarom zou het je tegenhouden, je trouwt toch nie met hem?

28-10-2010, 12:13
zou zonde zijn om zo'n meid te laten gaan, doe je ding haar vader kan de pot op en dat zou ik m ook meteen duidelijk maken.

28-10-2010, 12:32

Citaat door Spartacuss:
zou zonde zijn om zo'n meid te laten gaan, doe je ding haar vader kan de pot op en dat zou ik m ook meteen duidelijk maken.




je geeft hem wel een goede advies, alleen het laaste ben ik niet met je eens, misschien veranderd hij wel wanneer hij met zijn dochter trouwt,
een goede band met beiden ouders van de vrouw en natuurlijk ook met de ouders van de man is al een goed begin van een geslaagd huwelijk.

28-10-2010, 12:47



Citaat door vol_liefde:
je geeft hem wel een goede advies, alleen het laaste ben ik niet met je eens, misschien veranderd hij wel wanneer hij met zijn dochter trouwt,
een goede band met beiden ouders van de vrouw en natuurlijk ook met de ouders van de man is al een goed begin van een geslaagd huwelijk.


denk ik ook

28-10-2010, 12:53

Citaat door n00B:
Ik ken een meisje, een fantastische meid: intelligent, religieus, knap en de hele poespas.
Het enige probleem is dat haar vader een slecht karakter heeft. Zou dit je tegenhouden om haar hand te gaan vragen?



Ik wil reageren al ben ik geen man (gélukkig trouwens)
Ik zou haar hand gaan vragen. Je moet het vanuit dit perspectief bekijken: Wat als haar vader na 1 jaar overlijd? En zij getrouwd is met een andere man. Haar vader is er dan niet meer, en zijn slechte karakter is er niet meer. Jouw verlies en jij krijgt een rotgevoel erbij.

Buiten dit om. Als je gaat trouwen neem je haar vader het huis in? Zoniet, dan is er geen probleem.

28-10-2010, 12:56

Citaat door n00B:
Ik ken een meisje, een fantastische meid: intelligent, religieus, knap en de hele poespas.
Het enige probleem is dat haar vader een slecht karakter heeft. Zou dit je tegenhouden om haar hand te gaan vragen?

zijn karakter moet geen belemmering zijn. nooit geschoten is altijd mis

28-10-2010, 15:03

Citaat door ghalil:
zijn karakter moet geen belemmering zijn. nooit geschoten is altijd mis


Je moet niet vergeten dat hij haar vader is. Als het 'botst' wiens kant gaat zij kiezen?
Het is net hetzelfde als vrouwen en hun schoonmoeder.

28-10-2010, 15:12
je gaat toch niet trouwen met haar vader

28-10-2010, 15:29
ik zou zeggen.. ga hand vragen!.............ik zou daar niet een sover nadenken als ik man was...
vrouwen hebben pressies het zelfde probleem: schoonmoeder is meestal ook erg. maar daardoor gaat ze haar man of aanstaande toch niet weigeren. huh ik heb schijt aan die moeder van mijn aanstaande... ik zou hem gewoon niet weigeren.. we houden toch van elkaar en we willen toch verder samen.

28-10-2010, 15:34
deze onder mij heeft gelijk woellah ,

28-10-2010, 15:42
allah swt zegt dat wanneer je een vrouw huwt, niet alleen naar het vrouw moet kijken, maar ook naar haar ouders en familie. Hoe nuchter en hoe gelovig het meisje ook is, zal het toch haar vader blijven, waar ze mee contact zal houden en het kan in de toekomst enige problemen voor jouw huwelijk zorgen(ik zeg het kan). Als jij overtuigd bent, dan je de zaak goed in handen hebt en je weet hoe ermee om te gaan en je ouders geven jouw het akkoord, dan hoeft niets je tegen te houden en de rest op allah swt.

28-10-2010, 18:22



Citaat door vol_liefde:
je geeft hem wel een goede advies, alleen het laaste ben ik niet met je eens, misschien veranderd hij wel wanneer hij met zijn dochter trouwt,
een goede band met beiden ouders van de vrouw en natuurlijk ook met de ouders van de man is al een goed begin van een geslaagd huwelijk.


ik bedoel het in de zin van ''fuck you ik gedraag me als jij je ook gedraagt''.
als hij een moeilijk persoon dan is dat meer zijn probleem ik trouw met zn dochter en leef mijn leven. snapt gij het mevrouw

28-10-2010, 18:25
Absolutely not!

28-10-2010, 18:30
Een slecht karakter zal me niet tegen kunnen houden.

Pagina's : [1] 2