Bekijk volle/desktop versie : Deze spelers moeten kans krijgen tegen Noord-ierland



Pagina's : [1] 2

28-10-2010, 08:22
Beste wat marokko kan doen is spelers opstellen die bijna nooit of echt nooit voor marokko hebben gespeelt.

------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------Mohamadina--------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------
---Konko--------------------Aarab------------------------Kantari------------EL Ak (C)---
------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------Carcela-------------------Belhanda------------------Aissati-------------
------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------Ait Fana-----------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------Amrabat-----------------------Chadli-------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------

Bank:
Amsif
Basser
Benatia
Boukhriss
EL Kaoutari
Sekkat
Kharja
Taarabt
Boussoufa
Faouzi
EL Hamdaoui
EL Arabi
Chamakh

Is beste wat marokko kan doen zodat Eriq Gerets weet waar hij aan toe is met TheAtlasLions

28-10-2010, 12:45


maar niet iedereen het de papieren in orde voor de 17de dus kunnen ze ook niet spelen of is dit anders bij een oefenpot....

overigens geen slecht idee alhoewel sommige nog een keuze moeten maken...

28-10-2010, 13:06
Als er een nieuwe elftal staat op 17 november, dan maken ze weer dezelfde fout als voorheen. Er moet juist een team staan die als basis zal functioneren tegen Algerije en geen wisselspelers of debutanten, het heet niet voor niks een 'oefeninterland'.

28-10-2010, 13:06

Citaat door MoMo2002:
maar niet iedereen het de papieren in orde voor de 17de dus kunnen ze ook niet spelen of is dit anders bij een oefenpot....

overigens geen slecht idee alhoewel sommige nog een keuze moeten maken...


Die spelers hier boven de papieren zijn zeker allemaal in orde voor 17de dat is zeker
Klopt dit is zeker een goed idee zodat Gerets weet waar hij aan toe is

28-10-2010, 13:08



Citaat door Rechtvaardig_:
Als er een nieuwe elftal staat op 17 november, dan maken ze weer dezelfde fout als voorheen. Er moet juist een team staan die als basis zal functioneren tegen Algerije en geen wisselspelers of debutanten, het heet niet voor niks een 'oefeninterland'.


Tuurlijk niet interland betekent spelers uitproberen zodat een coach kan weten waar hij over beschikt.
In de voorbije belangrijke wedstrijden hebben genoeg spelers kans gehad Hij weet al welke spelers hij moet houden uit die selecties en welke naar huis mogen

28-10-2010, 13:12

Citaat door Buurmattie:
Tuurlijk niet interland betekent spelers uitproberen zodat een coach kan weten waar hij over beschikt.
In de voorbije belangrijke wedstrijden hebben genoeg spelers kans gehad Hij weet al welke spelers hij moet houden uit die selecties en welke naar huis mogen

De basis elf spelen nooit oefenpotjes samen, als ze nou meerdere potjes zouden oefenen dan zou het logisch zijn om invallers een kans te geven.

Gerets zal nu pas van dichtbij een wedstrijd mee maken, aangezien hij pas deze week als bondscoach functioneert!

28-10-2010, 13:14

Citaat door Rechtvaardig_:
De basis elf spelen nooit oefenpotjes samen, als ze nou meerdere potjes zouden oefenen dan zou het logisch zijn om invallers een kans te geven.

Gerets zal nu pas van dichtbij een wedstrijd mee maken, aangezien hij pas deze week als bondscoach functioneert!


Mhm met die 11 die ze gebruikte tegen tanzanie zou je het heel erg moeilijk krijgen tegen algerije dus moet zoiezo veranderingen inkomen

28-10-2010, 13:20

Citaat door Buurmattie:
Mhm met die 11 die ze gebruikte tegen tanzanie zou je het heel erg moeilijk krijgen tegen algerije dus moet zoiezo veranderingen inkomen

De voorhoede zal niet veranderen Elhamdaoui-Chamakh-Boussoufa.

Het middenveld zal onder andere bestaan uit Kharja-El Ahmadi (niet mijn voorkeur) Hoop nog Carcela.

Verdediging zal bestaan uit Benatia en Basser, andere linksback en verdediger?

Keeper: Lamyaghri

28-10-2010, 13:32

Citaat door Rechtvaardig_:
De voorhoede zal niet veranderen Elhamdaoui-Chamakh-Boussoufa.

Het middenveld zal onder andere bestaan uit Kharja-El Ahmadi (niet mijn voorkeur) Hoop nog Carcela.

Verdediging zal bestaan uit Benatia en Basser, andere linksback en verdediger?

Keeper: Lamyaghri


Maty geloof me el ahmadi is echt niet beter als Belhanda verre van want Younes wordt de nieuwe toekomstige super middenvelder van afrika, hij kan op iedere positie op het middenveld spelen wat weinig kunnen
Kantari zal zoiezo basis krijgen terecht ook naast hem el ak of sekkat

28-10-2010, 15:54

Citaat door Buurmattie:
Maty geloof me el ahmadi is echt niet beter als Belhanda verre van want Younes wordt de nieuwe toekomstige super middenvelder van afrika, hij kan op iedere positie op het middenveld spelen wat weinig kunnen
Kantari zal zoiezo basis krijgen terecht ook naast hem el ak of sekkat

Kan je de toekomst voorspellen

Lees eens wat ik tussen haakjes heb gezet in mijn vorige reactie, El Ahmadi is niet mijn favoriet op het middenveld!

28-10-2010, 16:16
juist neit gewoon zelfde team laten spelen, mensen willen elke keer andere team zo raken ze noooit op elkaar ingespeeld. die spelers gewoon 2e helft laten invallen

28-10-2010, 16:17

Citaat door Buurmattie:
Mhm met die 11 die ze gebruikte tegen tanzanie zou je het heel erg moeilijk krijgen tegen algerije dus moet zoiezo veranderingen inkomen

Nee hoor, tenzij algerije heel verdedigend gaan spelen.

Geloof me, we gaan Algerije pakken.

28-10-2010, 16:25


wat iemand al aangaf, de aanval staat uiteraard vast met twee topspitsen als Chamack en Hamdoui heb je goud in je hand, daarnaast heb je Boussoufa en Taraabt voor het creatieve en een opkomende talent als Arabi. Trouwens waarom nodigt men nog steeds die Baha uit, is toch echt een houte klaas tussen al deze spelers die ook nog eens weinig scoort. Ik ben erg benieuwd of aissati zijn opwachting gaat maken.

El Ahmadi is misschien wat uit vorm, maar ik denk dat hij zeker nog van waarde is,al zal hij nu concurrentie krijgen met Belhanda. Kharja is een zekerheidje. Ik vind nog steeds dat Rabah een kans moet krijgen, eens een groot verdedigend talent maar helaas door zijn gedrag nooit daardoor doorgebroken in europa

28-10-2010, 17:23
Ik zou ook niet veel gaan sleutelen aan de basiself, ze moeten vooral veel wedstrijden in de sterkste opstelling spelen zodat er tegen Algerije een hecht team staat en geen los zand.

Ik zou spelen met de volgende elf spelers: Lemyaghri; Basser, Kantari, Benatia, Konko?; Kharja(c), Hermach, Carcela; Boussoufa, Chamakh en El Hamdaoui.


Reserve:
Mohamedina

Aarab (x)
Benzoukane
El Kaoutari

Belhanda (x)
El Ahmadi
Aissati

Chadli (x)
Hadji
Amrabat

El Arabi (x)
Ait Fana


Spelers met een x komen in aanmerking voor minuten aan de hand van hun speeltijd en prestaties dit seizoen.

28-10-2010, 17:34
Kous van Belhanda.


Pagina's : [1] 2