Bekijk volle/desktop versie : Wie is getrouwd en heeft spijt...



Pagina's : [1] 2 3 4

28-10-2010, 03:58
Hij blijkt de ware niet te zijn. Je bent hem zat. Het botst. Je voelt niets meer voor hem. Je wil zo veel mogelijk uit zijn buurt blijven. En je zou willen dat je terug in de tijd kon, om deze fout ongedaan te maken.

Wie o wie zit in deze situatie?

Eerlijk.

En wat denk je eraan te doen?



(ps. Ik ben niet getrouwd)

28-10-2010, 04:09


Ik ken een meisje..


Nee beter vertel ik niets.

28-10-2010, 04:16

Citaat door haatsmoerf656:
blijf bij je man a sletjes

prins op t witte paard bestaat niet !



Wat als die man haar ook zat is?

Ze hebben niet echt heftige problemen maar ze kunnen elkaar niet uitstaan. Alles wat ze doen is geforceerd.

28-10-2010, 04:20

Citaat door Raindrops.:
Oh, my God.

Het huwelijk. Het niet meer zien zitten. Scheiden.

Tegenwoordig is dat 'niks', hé? De papieren worden ondertekent alsof ze een pakje Oreo's in de Albert Heijn kopen. Ja, zo makkelijk gaat dat. Niet te geloven.


Klopt. Tegenwoordig is het een contract die oh zo makkelijk weer ontbonden kan worden. Het heeft minder betekenis dan vroeger. De eerste generatie waren "echte diehards". De generatie van nu ziet het na een klein akkefietje al niet meer zitten...

Ik zie tegenwoordig vele huwelijken maar ook net zo veel scheidingen. Helaas maar waar...

What can you do? Ik hoop dat het mij niet zal overkomen, insha'allah. Ik zal er voor strijden koste wat het kost.

28-10-2010, 04:21


Ik schat je 14 jaar.

Zit ik goed?

28-10-2010, 04:23

Citaat door karim_be:
Ik schat je 14 jaar.

Zit ik goed?



Nee, 13. Ik word volgende maand 14 joepieeeeeee

28-10-2010, 04:25

Citaat door miss-taza:
Nee, 13. Ik word volgende maand 14 joepieeeeeee

Kijk eens aan kuchi kuchi, ik zat er niet ver naast.

28-10-2010, 04:31

Citaat door karim_be:
Kijk eens aan kuchi kuchi, ik zat er niet ver naast.



Je hebt mensenkennis.


En jij bent zeker een gróte man.

28-10-2010, 04:33

Citaat door miss-taza:
Je hebt mensenkennis.


En jij bent zeker een gróte man.

Ja, vooral kindjes kan ik heel goed inschatten..

Groot? Voor jou wel ja! Ik hoor namelijk bij de 'grote-mensen-wereld' ik mag al naar enge films kijken enzo.

28-10-2010, 04:38

Citaat door Raindrops.:
Het is dom om over vroeger te beginnen. Ook al werd je op alle mogelijke manieren mishandeld door je partner, ook al ging jouw partner vreemd, ook al was hij een drugsverslaafde, scheiden deed je niet. Het gebeurde wel, maar vaak wilde zij een 'schande' en roddels voorkomen.

Inderdaad. Ze geven het veelte snel op, als je het mij vraagt. Voor het huwelijk moet je vechten. Het kan niet altijd goed gaan. Dat is onmogelijk. De ruzies horen erbij, zelfs als het een beetje uit de hand loopt. Ruziën hoort nou eenmaal in het huweelijkspakket.

Moge Allah Subhana wa Ta'Ala ons een man geven waarmee wij gelukkig zullen worden en waarmee wij ook zullen eindigen. Ameen.


Amien.

Vroeger gaven ze niet zo snel op als nu. Oké in sommige gevallen accepteerde de vrouwen wel te veel. Elhamdoulilah heb ik dat niet te hoeven meemaken. Maar de vergelijking die ik noemde diende als voorbeeld dat mensen vroeger veel doorzettingsvermogen en wilskracht hadden om het huwelijk alsnog te doen slagen. En daar is nog maar weinig tot niks van overgebleven als ik om me heen kijk...

Tegenwoordig als er sprake is van een klein obstakel overwegen ze een scheiding. Ze verwachten een sprookje. En hebben een misvatting over de werkelijkheid van het huwelijk. En ja, dit is niet overdreven maar realiteit. Ik zie het om me heen... Niet allen natuurlijk, maar wel een groot aantal. Helaas !

Elghair inshallah.

28-10-2010, 04:58

Citaat door karim_be:
Ja, vooral kindjes kan ik heel goed inschatten..

Groot? Voor jou wel ja! Ik hoor namelijk bij de 'grote-mensen-wereld' ik mag al naar enge films kijken enzo.


óooh. Ik ben ook bijna volwassen ik kijk ook horror. Ik ga vrijdag naar die ene horrorfilm paranormal activity. Ik behoor ook tot de gróte mensen wereld. Stommie.

28-10-2010, 04:59

Citaat door miss-taza:
óooh. Ik ben ook bijna volwassen ik kijk ook horror. Ik ga vrijdag naar die ene horrorfilm paranormal activity. Ik behoor ook tot de gróte mensen wereld. Stommie.

Ja ja, zie maar dat je optijd slaapt en je huiswerk maakt!

En zet die films maar uit je hoofd, je bent er veel te klein voor!

28-10-2010, 05:57



Citaat door miss-taza:
Amien.

Vroeger gaven ze niet zo snel op als nu. Oké in sommige gevallen accepteerde de vrouwen wel te veel. Elhamdoulilah heb ik dat niet te hoeven meemaken. Maar de vergelijking die ik noemde diende als voorbeeld dat mensen vroeger veel doorzettingsvermogen en wilskracht hadden om het huwelijk alsnog te doen slagen. En daar is nog maar weinig tot niks van overgebleven als ik om me heen kijk...

Tegenwoordig als er sprake is van een klein obstakel overwegen ze een scheiding. Ze verwachten een sprookje. En hebben een misvatting over de werkelijkheid van het huwelijk. En ja, dit is niet overdreven maar realiteit. Ik zie het om me heen... Niet allen natuurlijk, maar wel een groot aantal. Helaas !

Elghair inshallah.



hierboven dé retorische vraag waar je vervolgens nog eens gelijk dr crux erbij ontdekt ook. jij bent écht super
(met andere woorden; vrouwen accepteerden niet te veel, men ging gewoon door en met als gevolg niet zo veel scheidingen. de vrouwen deden het dus gewoon beter vroeger)

28-10-2010, 06:30

Citaat door misbaksel:
hierboven dé retorische vraag waar je vervolgens nog eens gelijk dr crux erbij ontdekt ook. jij bent écht super
(met andere woorden; vrouwen accepteerden niet te veel, men ging gewoon door en met als gevolg niet zo veel scheidingen. de vrouwen deden het dus gewoon beter vroeger)

Álsof het huwelijk vanuit 1 kant komt? Dus als een vrouw geen geduld vertoont dan werkt het huwelijk niet meer? Een man moet ook investeren.

28-10-2010, 06:31
Gewoon niet trouwen, lekker simpel.

Pagina's : [1] 2 3 4