Bekijk volle/desktop versie : Wie belegt hier?



Pagina's : [1] 2 3

28-10-2010, 01:42
Salaam alaikoem

Wie belegt hier en wat is zijn ervaringen daarmee?
ik wil binnenkort beginnen met beleggen!

graag hoor ik van iemand zijn ervaringn

wa salaam

28-10-2010, 23:00


binck bank aanvragen

dft goed in de gaten houden. Investeer in medicijnen om evt geld te verdienen

http://www.telegraaf.nl/dft/

Momenteel is Pharming hot. Zie koptekst van pharming

vandaag 0.26 euro per aandeel kan zo naar de 2 euro per aandeel

dus als je iets gaat kopen koop pharming

Verder moet je het doen voor je hobby en niet met alles inzetten. Geld dat je kunt missen

succes

28-10-2010, 23:06

Citaat door Telefoonlader:
binck bank aanvragen

dft goed in de gaten houden. Investeer in medicijnen om evt geld te verdienen

http://www.telegraaf.nl/dft/

Momenteel is Pharming hot. Zie koptekst van pharming

vandaag 0.26 euro per aandeel kan zo naar de 2 euro per aandeel

dus als je iets gaat kopen koop pharming

Verder moet je het doen voor je hobby en niet met alles inzetten. Geld dat je kunt missen

succes


Thnx voor je reactie
Pharming.. hoeveel moet ik ervan kopen?

2000 euro?

28-10-2010, 23:25

Citaat door Arab4power:
Thnx voor je reactie
Pharming.. hoeveel moet ik ervan kopen?

2000 euro?



Wees slim

verdeel je risico. Nooit al je geld in 1 bedrijf. Als jij die 2000 euro een jaar niet nodig zult hebben moet je het zeker doen.

28-10-2010, 23:45


Ik gebruik google finance... in plaats van DFT. Maar dft is ook wel goed voor algemeen nieuws..

Hoe gaa thet bij jouw? de beleggingen?

Kun je me uitleggen wat een turbo is?

28-10-2010, 23:49
Kijk ook vaak naar CNBC, leer je best veel van.
Turbo's zit meer geld in dan aandelen maar is ook een groter risico, moet je pas doen als wat ervaring hebt.

29-10-2010, 00:50

Citaat door Frexy:
haram


Graag met bron!
Islamqa.com beweert dat het niet haraam is, je moet alleen niet beleggen in dubieuze dingen zoals alcohol etc.

voor zover is beleggen niet haraam!

29-10-2010, 02:11
ik deed het. Financiele schade aan ondervonden. Ik raad het je niet aan als je nog studeert want je gaat er veel tijd in steken en je wordt er gek van. Maar alles is een ervaring toch

29-10-2010, 09:47

Citaat door Sharingan:
ik deed het. Financiele schade aan ondervonden. Ik raad het je niet aan als je nog studeert want je gaat er veel tijd in steken en je wordt er gek van. Maar alles is een ervaring toch



Uiteraard moet je je realiseren dat er een risico is dat je verlies gaat draaien.

Je moet geld investeren wat je minimaal 1 jaar niet nodig zult hebben. Je moet veel lezen op DFT. Er zijn forums waar economen en investeerders met elkaar discuseren http://dft.bindex.nl/Aandeel/96535/Pharming_Group.html#reacties

Ik doe het puur en alleen voor de fun en je kan met je rendement heel wat leuke dingen doen.

Als je het goed doet kun je je investering vervierdubbelen.

berekening: 1 aandeel kost 0.26 cent

In jou geval koop je voor 2000 euro aandelen dat zijn 7692 aandelen

2 euro per aandeel is rieeël na een jaar is dus 1.74 euro winst per aandeel.\
7692 x 1.74 = 13.384 euro winst in 1 jaar tijd.

Turbo's moet je dag en nacht meebezig zijn en je risico factor verdubbelt.

Ik zou daar niet aanbeginnen

Succes mate

29-10-2010, 10:13
Ik belegde maar had geen mega grote winst. Ben er mee gestopt.

Ik heb nog wel een aandeel op mijn naam staan, binnenkort verkocht.

29-10-2010, 11:09

Citaat door Sharingan:
ik deed het. Financiele schade aan ondervonden. Ik raad het je niet aan als je nog studeert want je gaat er veel tijd in steken en je wordt er gek van. Maar alles is een ervaring toch


Hoe groot was je financiele verlies?

Ik studeer nog maar tegenwoordig vind je overal computers
op me werk heb ik toegang tot internet, school toegang, op me telefoon, thuis, in Marokko.. dus veel tijd in steken valt wel mee

Ik moet wel de jaarcijfers lezen:P

29-10-2010, 12:56

Citaat door Telefoonlader:
Uiteraard moet je je realiseren dat er een risico is dat je verlies gaat draaien.

Je moet geld investeren wat je minimaal 1 jaar niet nodig zult hebben. Je moet veel lezen op DFT. Er zijn forums waar economen en investeerders met elkaar discuseren http://dft.bindex.nl/Aandeel/96535/Pharming_Group.html#reacties

Ik doe het puur en alleen voor de fun en je kan met je rendement heel wat leuke dingen doen.

Als je het goed doet kun je je investering vervierdubbelen.

berekening: 1 aandeel kost 0.26 cent

In jou geval koop je voor 2000 euro aandelen dat zijn 7692 aandelen

2 euro per aandeel is rieeël na een jaar is dus 1.74 euro winst per aandeel.\
7692 x 1.74 = 13.384 euro winst in 1 jaar tijd.

Turbo's moet je dag en nacht meebezig zijn en je risico factor verdubbelt.

Ik zou daar niet aanbeginnen

Succes mate

Ik vind het ook leuk om te doen en jah ik deed turbos. Maar ook daarmee als je verstandig bent en genoegen neemt met minder dan kan je al goed geld verdienen. Jij hebt het over pharming. Het is heel aantrekkelijk maar ik heb al mn geld hard nodig als studentzijnde en twee, ik zit er niet echt in momenteel. Succes voor degenen die er wel mee bezig zijn.

29-10-2010, 12:58



Citaat door Arab4power:
Hoe groot was je financiele verlies?

Ik studeer nog maar tegenwoordig vind je overal computers
op me werk heb ik toegang tot internet, school toegang, op me telefoon, thuis, in Marokko.. dus veel tijd in steken valt wel mee

Ik moet wel de jaarcijfers lezen:P


Omdat ik student ben is een beetje verlies al heel veel. Respect als jij het kan. Ik kan het niet omdat ik er dan steeds aan denk. IK doe sowieso een opleiding waarbij ik continu moet studeren/lezen dan gaat dat dus niet. Een gouden tip van mij aan iedereen, neem genoegen met minder. Later als ik wat geld kan verliezen ga ik er weer aan beginnen sowieso. Verloren geld moet je zien als lesgeld. Net als bij rijlessen nemen, ervoor zorgen dat je niet teveel lessen nodig hebt succes

29-10-2010, 16:06

Citaat door Sharingan:
Omdat ik student ben is een beetje verlies al heel veel. Respect als jij het kan. Ik kan het niet omdat ik er dan steeds aan denk. IK doe sowieso een opleiding waarbij ik continu moet studeren/lezen dan gaat dat dus niet. Een gouden tip van mij aan iedereen, neem genoegen met minder. Later als ik wat geld kan verliezen ga ik er weer aan beginnen sowieso. Verloren geld moet je zien als lesgeld. Net als bij rijlessen nemen, ervoor zorgen dat je niet teveel lessen nodig hebt succes



goed verwoord

Zeker genoegen nemen met kleine winsten en geen grote buik hebben. Ik had een aandeel kocht het voor 0.46 euro cent in een slechte tijd. Half jaar later verkocht ik het aandeel voor 1.15 euro. Het aandeel steeg alleen en ik had spijt dat ik het had verkocht.

2 weken later donderde de hele beurs naar beneden. Je kon het kopen voor 0.17 cent

Uitstappen wanneer je winst hebt en niet meer over nadenken.

29-10-2010, 23:50

Citaat door Telefoonlader:
goed verwoord

Zeker genoegen nemen met kleine winsten en geen grote buik hebben. Ik had een aandeel kocht het voor 0.46 euro cent in een slechte tijd. Half jaar later verkocht ik het aandeel voor 1.15 euro. Het aandeel steeg alleen en ik had spijt dat ik het had verkocht.

2 weken later donderde de hele beurs naar beneden. Je kon het kopen voor 0.17 cent

Uitstappen wanneer je winst hebt en niet meer over nadenken.


Insa allah, ik ben niet hebzuchtig, ik wil mijn kosten eruit halen en bij elk winst wil ik hem direct verkopen

Ik heb Binck pakket, Alex pakket en de rest volgen nog aangevraagd.

Pagina's : [1] 2 3