Bekijk volle/desktop versie : Consulaat marokkko



27-10-2010, 22:24
Ik vraag me af of iemand weet of mijn moeder zelf mijn geboorteakte kan aanvragen zonder dat ik erbij ben. Dan heeft ze natuurlijk wel mijn paspoort bij zich.

27-10-2010, 22:28


Geen idee. Maar als je in Marokko geboren bent kun je je geboore akte toch alleen daar aanvragen? Dat had mijn moeder tijdens de vakantie namelijk gedaan..

27-10-2010, 22:31

Citaat door SurVival:
Geen idee. Maar als je in Marokko geboren bent kun je je geboore akte toch alleen daar aanvragen? Dat had mijn moeder tijdens de vakantie namelijk gedaan..


Ik ben niet in Marokko geboren ik weet niet zeker of het een geboorteakte is maar het zijn papieren dat werd aangemaakt toen ik geboren werd. Ik heb het nodig voor in de consulaat in Utrecht maar het werd aangemaakt in Amsterdam dus werd ik verteld om naar Amsterdam te gaan. ze werken echt omslachtig daar.

27-10-2010, 22:35
die consulaat is 1 h oeren tent, weet je hoe ze daar mensen misleiden
ik weet niet hoe oud je bent, maar voor bepaalde papieren hoef je niet te zijn of wakala geven een machtiging

en aangezien je hier geboren bent, heb je niets in marokko nodig wel een familiboek (7alamadania)

27-10-2010, 22:36


Maar dan hoef je niet naar de marokkaanse consulaat hoor. Daar ga je alleen naar toe als je in marokko geboren bent of voor je Marokkaanse papieren. Bel anders morgen de gemeente? 12020

27-10-2010, 22:39

Citaat door hanin:
die consulaat is 1 h oeren tent, weet je hoe ze daar mensen misleiden
ik weet niet hoe oud je bent, maar voor bepaalde papieren hoef je niet te zijn of wakala geven een machtiging

en aangezien je hier geboren bent, heb je niets in marokko nodig wel een familiboek (7alamadania)


Ik ben 21, ik heb geen zin om daar helemaal heen te gaan en gewoon in de wachtkamer zitten mijn moeder en broer weten wat ik precies nodig heb.

Ik heb trouwens ook belangrijke toetsen op die dag wanneer mijn moeder en broer kunnen gaan het is niet dat ik lui ben .

27-10-2010, 22:44

Citaat door Outlawx:
Ik ben 21, ik heb geen zin om daar helemaal heen te gaan en gewoon in de wachtkamer zitten mijn moeder en broer weten wat ik precies nodig heb.

Ik heb trouwens ook belangrijke toetsen op die dag wanneer mijn moeder en broer kunnen gaan het is niet dat ik lui ben .

kijk nu ben je duidelijk dus je gaat een identiteitskaar aanvragen of je hebt het aangevraagd

om het aan te vragen moet je er bij zijn en ook om het op te halen
je kan het altijd na je toetsen doen en je exames, waarom zo een haast

en geloof me je kan daaaaar heeeeel lang blijven wachten heeft geen nut, in ieder geval doe het na je examens anders is het wel verspilde tijd allemaal

vandaar dat ik zei h oerentent



ps: foto's accepteren ze niet je moet pasfoto's maken bij hun via hun winkeltje dus alle andere gemaakte foto's nemen ze niet aan

27-10-2010, 22:45
je hebt een familieboek, van je vader (7alamadania) geboorteakte of verklaring van de gemeente
pasfoto's bij hun maken, geld weet ongeveer niet hoeveel het kost

en een dag vrij nemen