Bekijk volle/desktop versie : Manager: ''Het werd Badr Hari allemaal teveel''



27-10-2010, 18:11
Manager Simon Rutz laat Badr Hari niet vallen. Dat zei hij vandaag tegen AT5.

"De afgelopen tijd vormt de zwarte bladzijde uit zijn leven, maar als manager laat ik hem niet vallen."

Hari gaf zichzelf rond 17.30 uur aan op het hoofdbureau van de politie. De K1-vechter wordt verdacht van zware mishandeling, maar verbleef de afgelopen maanden in Marokko.

"Het is een hele turbulente tijd voor hem geweest. Ik denk dat het allemaal een beetje teveel voor hem werd en dat hij dacht: ik pak het vliegtuig en ga aan het strand zitten", aldus Rutz. "Blijkbaar was hij er nu klaar voor om zich wel bij de politie te melden."

Net voordat de mishandelingszaak in de openbaarheid kwam, werd Hari tijdens een gevecht in de ArenA gediskwalificeerd omdat hij zijn tegenstander Hesdy Gerges vol in het gezicht schopte terwijl deze al op de grond lag.

Als het aan Rutz ligt, pakt Hari binnenkort zijn sportieve carriere weer op. "Als hij schuldig is, moet hij straf krijgen, maar voor mij is hij nog steeds een voorbeeld voor velen."

Bron: At5.nl

27-10-2010, 18:17


Hmm typisch geval van ongeduld

Hoe lang heeft ie wel niet getraind om uberhaupt in de schijnwerpers te komen en lukt het gaat het hem allemaal toch niet snel genoeg. Dan zijn zulke rare ondoordachte fratsen gewoon te verwachten.

27-10-2010, 18:29
Wat een jankerd: eerst zelf door schandalig gedrag gediskwalificeerd worden en dan maandenlang nodig hebben om daar overheen te komen.

27-10-2010, 19:14

Citaat door kinghassan2:
badr heeft zich netjes aangemeld snoert gelijk de mond van de mensen dat hij op de vlucht was



Schijnbaar ziet hij eindelijk in..dat zich zelf melden de enige optie nog voor hem was.

27-10-2010, 19:16



Citaat door haatsmoerf656:
goede vent die badr hari !
hij heeft tenminste zo een agressieve uitsmijter die werkelijks gasten zomaar molesteert even goed laten weten met wie hij te maken had



Heeft die uitsmijter jouw smoerfenkop verbouwt..je weet zoveel over hem te zeggen.

27-10-2010, 19:16

Citaat door pollewopje:
Schijnbaar ziet hij eindelijk in..dat zich zelf melden de enige optie nog voor hem was.


Pollie!

't werd die jongen gewoon allemaal even te veel, 't is maar een teer zieltje hoor...

27-10-2010, 19:21

Citaat door pojodepojo:
Pollie!

't werd die jongen gewoon allemaal even te veel, 't is maar een teer zieltje hoor...



Aapje..

De arme gevoelige ziel..die moet eens een beste trap onder zijn kont hebben verwend pubertje.

27-10-2010, 19:32
Volgens de politie wilden Hari en zijn entourage op 19 februari de club aan het Kleine-Gartmanplantsoen binnen, maar werden ze door de 33-jarige portier geweigerd omdat ze niet aan de kledingvoorschriften voldeden. Hari zou een trainingsbroek hebben gedragen.

Vooral de roemruchte kickbokser zou de portier vervolgens zo hard hebben geschopt en geslagen dat die zijn oogkas en neus brak. Artsen plaatsten tijdens een spoedoperatie een stalen plaat in zijn gezicht.

27-10-2010, 19:37

Citaat door Thor:
Niet zo jaloers zijn op onze Badr, niet iedereen heeft talent.


Nee gelukkig maar. I.p.v. je mede mens te helpen verdient hij geld door deze in elkaar te slaan. Wat een leven.

27-10-2010, 19:43

Citaat door Thor:
Niet zo jaloers zijn op onze Badr, niet iedereen heeft talent.


idd, niet iedereen heeft talent..

28-10-2010, 02:51
uch bader je bent de man laat alle haaters maar haten voor mij ben je een grote held voor vele andere vechters in amsterdam

28-10-2010, 07:58
hoe meer geweld hoe groter de held
volgens sommigen

28-10-2010, 08:04



Citaat door boterbroekje:
hoe meer geweld hoe groter de held
volgens sommigen

Heeft wat te maken met de hersencapaciteiten denk ik.
Of moet ik zeggen, het gebrek eraan?

28-10-2010, 08:11
Ik sla eerst iemand half door en ga dan maanden aan het strand zitten.....

Tja, een K1 vechter schijnt niet gemaakt te zijn om na te denken. Is eigenlijk ook wel logisch anders had hij een behoorlijke baan gehad.

28-10-2010, 08:16

Citaat door Marrakick:
Ik sla eerst iemand half door en ga dan maanden aan het strand zitten.....

Tja, een K1 vechter schijnt niet gemaakt te zijn om na te denken. Is eigenlijk ook wel logisch anders had hij een behoorlijke baan gehad.




Strooi nu geen zout in de wond..