Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen kijken vijf dagen per jaar in de spiegel



Pagina's : [1] 2 3

27-10-2010, 17:52
bron

Nog even het haar goed leggen, snel make-up bijwerken,...Volgens een Britse enquête nemen deze spiegelmomenten vijf dagen per jaar in beslag.

Met de lipstick die Britse vrouwen tijdens deze vijf dagen voor de spiegel opstiften kan je een lijn trekken van Londen tot New York. Bovendien smeren ze ook maar liefst 4.000 liter fond de teint en brengen ze 16 miljoen mascarastreken aan.

Deze resultaten zijn afkomstig van een onderzoek van de webshop QVC Beauty, dat navraag deed bij 1.000 Britse vrouwen. Veertig procent zei nooit het huis te verlaten zonder make-up, negentien procent zou liever minder uitgeven aan eten dan haar beautybudget inkrimpen. Dat budget komt neer op zo'n 750 euro per jaar. Volgens 53 procent had de economische crisis weinig of geen invloed op haar koopgedrag als het om make-up ging.

27-10-2010, 17:58



Citaat door Allthaway:
bron

Nog even het haar goed leggen, snel make-up bijwerken,...Volgens een Britse enquête nemen deze spiegelmomenten vijf dagen per jaar in beslag.

Met de lipstick die Britse vrouwen tijdens deze vijf dagen voor de spiegel opstiften kan je een lijn trekken van Londen tot New York. Bovendien smeren ze ook maar liefst 4.000 liter fond de teint en brengen ze 16 miljoen mascarastreken aan.

Deze resultaten zijn afkomstig van een onderzoek van de webshop QVC Beauty, dat navraag deed bij 1.000 Britse vrouwen. Veertig procent zei nooit het huis te verlaten zonder make-up, negentien procent zou liever minder uitgeven aan eten dan haar beautybudget inkrimpen. Dat budget komt neer op zo'n 750 euro per jaar. Volgens 53 procent had de economische crisis weinig of geen invloed op haar koopgedrag als het om make-up ging.





Allemaal leugens joh

27-10-2010, 18:00

Citaat door Prachtig.:



Allemaal leugens joh

Nou als ik jou zo zie geloof ik het.
Ook de douglas zal mss zonder jou weleens failliet kunnen gaan

27-10-2010, 18:01

Citaat door Prachtig.:



Allemaal leugens joh

Nee is is volkomen waar.

Er is zelfs een sprookje over geschreven.

Spiegeltje spiegeltje aan de wand.......

27-10-2010, 18:04



Citaat door Allthaway:
bron

Nog even het haar goed leggen, snel make-up bijwerken,...Volgens een Britse enquête nemen deze spiegelmomenten vijf dagen per jaar in beslag.

Met de lipstick die Britse vrouwen tijdens deze vijf dagen voor de spiegel opstiften kan je een lijn trekken van Londen tot New York.
Bovendien smeren ze ook maar liefst 4.000 liter fond de teint en brengen ze 16 miljoen mascarastreken aan.
Deze resultaten zijn afkomstig van een onderzoek van de webshop QVC Beauty, dat navraag deed bij 1.000 Britse vrouwen. Veertig procent zei nooit het huis te verlaten zonder make-up, negentien procent zou liever minder uitgeven aan eten dan haar beautybudget inkrimpen. Dat budget komt neer op zo'n 750 euro per jaar. Volgens 53 procent had de economische crisis weinig of geen invloed op haar koopgedrag als het om make-up ging.



dan snap je ook gelijk waarom en wie er achter de druk op regeringen zitten om de hijab en niqab te verbieden zitten .....

27-10-2010, 18:11

Citaat door ayyoebi:
dan snap je ook gelijk waarom en wie er achter de druk op regeringen zitten om de hijab en niqab te verbieden zitten .....


Dat is Pipo de clown

27-10-2010, 18:18
Ik heb er gewoon een op mijn bureau liggen

27-10-2010, 18:18
bullshit!

27-10-2010, 19:17
Ik vraag me af of ik niet meer dagen per jaar in een spiegel kijk, ik rij best veel auto...

27-10-2010, 19:38
Ik kijk wel tien dagen per jaar in de spiegel, als het niet meer is.

Gewoon onweerstaanbaar.

27-10-2010, 21:59

Citaat door pojodepojo:
Ik vraag me af of ik niet meer dagen per jaar in een spiegel kijk, ik rij best veel auto...

LOL.

27-10-2010, 22:23
Valt me nog mee eigenlijk...



Citaat:
Met de lipstick die Britse vrouwen tijdens deze vijf dagen voor de spiegel opstiften kan je een lijn trekken van Londen tot New York. Bovendien smeren ze ook maar liefst 4.000 liter fond de teint en brengen ze 16 miljoen mascarastreken aan.
Die arme vent die dit heeft geschreven is zeker pas gedumpt door z'n wijffie.. zo gefrustreerd

27-10-2010, 22:26


maar 5 dagen?
dat halen sommige vrouwen gemakkelijk per week of maand.



27-10-2010, 22:28
mannen trouwens ook.

27-10-2010, 22:30

Citaat door Pist_Aches:
mannen trouwens ook.


mijn broer kijkt constant in de spiegel.. walgelijk

Pagina's : [1] 2 3