Bekijk volle/desktop versie : help!!!



27-10-2010, 13:17
mijn zoontje van 4,5 moet zijn kies laten trekken nou hebben ze het gister al geprobeert maar omdat hij niet stil lag hebben ze de verdoving niet goed kunnen prikken (2 keer geprikt)
dus toen ze wouden trekken deed het heel veel pijn hij gillen en in paniek zoooo zielig
nou moet ie dus zo om14.00 weer gaan ze het nog een keer proberen ik weet niet wat ik moet doen heb em van alles belooft maar hij wil niks hij zegt hoef niet ik ga niet naar de tandarts
wie heeft een tip om em rustig te krijgen

27-10-2010, 13:18


ik weet niet waarom hij hem moet laten trekken
misschien optie om het te verzetten?
dat zou ik doen, verzetten, wachten tot ie er een beetje overheen is en dan weer proberen

27-10-2010, 13:20

Citaat door meryam22:
mijn zoontje van 4,5 moet zijn kies laten trekken nou hebben ze het gister al geprobeert maar omdat hij niet stil lag hebben ze de verdoving niet goed kunnen prikken (2 keer geprikt)
dus toen ze wouden trekken deed het heel veel pijn hij gillen en in paniek zoooo zielig
nou moet ie dus zo om14.00 weer gaan ze het nog een keer proberen ik weet niet wat ik moet doen heb em van alles belooft maar hij wil niks hij zegt hoef niet ik ga niet naar de tandarts
wie heeft een tip om em rustig te krijgen


Zo vroeg al?? Te veel snoepjes op??

27-10-2010, 13:20
zijn kies is een keer afgebroken en toen langzaamer hand verder gegaan
nu heeft ie veel last als ieiets zoets eet of drinkt
vaak moet ik s anchts eruit op een pijnstiller te geven
als het niet zo was had ik em echt niet laten trekken hij heeft goed gebit op die ene kies na
ze zijn ook bang dat het zijn andere tanden aan tast

27-10-2010, 13:21



Citaat door cabo-cabo-negro:

Zo vroeg al?? Te veel snoepjes op??

nee dat niet hij is meer van hartig enzo
is voor mij ook een raadsel maar begon echt toen ie afbrak
hij was heel hard gevallen en hij had speelgoed in zijn mond maar jah
moehim weet echt niet wat ik moet doen

27-10-2010, 13:29
waarom niet helemaal verdoven? deden ze bij mn jongste zus ook vroeger.

27-10-2010, 13:57

Citaat door meryam22:
nee dat niet hij is meer van hartig enzo
is voor mij ook een raadsel maar begon echt toen ie afbrak
hij was heel hard gevallen en hij had speelgoed in zijn mond maar jah
moehim weet echt niet wat ik moet doen


Aah die liefje toch, nou ik hoop dat je eruit komt

27-10-2010, 14:00
miskien, hij lijkt mij wel Zo bang voor de tandarts

ik zou gewoon lekker goed met hem praten, precies uitleggen wat er gaat gebeuren en dat het geen pijn doet. Eventueel youtube fimpjes laten zien van kindjes die zonder zorgen naar de tandarts gaan.

en als hij besluit toch te gaan belonen met iets leuks

27-10-2010, 14:06
Als het echt niet gaat dan kan het onder verdoving gewoon in het ziekenhuis.

27-10-2010, 17:08
nou meiden we hebben het achter de rug heb em voor we weg gingen een dosis paracetamol gegeven wordt ie meestal moe van toen bleef iehuilen toen heb ik met veel moeite heel boos gezegt dat het toch moet
zat te janken achter het stuur vondt het zo erg dat ik zo tegen hem moest zegen maar hij heeft niks meer gezegt of gehuild alleen toen ie op de stoel lag ging ie heel zachtjes huilen en toen kwam die prik toen moesten we hem wel met zijn 3 vast houden en ikmoest huilen joh vondt het zoooo zielig voor hem maar gelukkig ,hij is er uit
heb em toen daarna lekker verwend bij de bart smit hihihhi trouwens bij de tandarts waren ze ook superrrr lief voor hem omdat ze wisten wat er gister was gebeurt

27-10-2010, 17:26

Citaat door meryam22:
nou meiden we hebben het achter de rug heb em voor we weg gingen een dosis paracetamol gegeven wordt ie meestal moe van toen bleef iehuilen toen heb ik met veel moeite heel boos gezegt dat het toch moet
zat te janken achter het stuur vondt het zo erg dat ik zo tegen hem moest zegen maar hij heeft niks meer gezegt of gehuild alleen toen ie op de stoel lag ging ie heel zachtjes huilen en toen kwam die prik toen moesten we hem wel met zijn 3 vast houden en ikmoest huilen joh vondt het zoooo zielig voor hem maar gelukkig ,hij is er uit
heb em toen daarna lekker verwend bij de bart smit hihihhi trouwens bij de tandarts waren ze ook superrrr lief voor hem omdat ze wisten wat er gister was gebeurt



mijn zoontje had ook toen hij 4 jaar was en hekel aan tandartsen. hij beet een keer in de vinger van een tandarts . hij heeft deze trauma opgelopen bij een vroegere tandarts van ons. die had een slechte dag en heeft het afgereageerd op mijn zoontje. hij ging niet al te zacht met hem om. sindsdien hebben wij enorme problemen gehad met hem wat betreft zijn tanden. bij elke gaatje die gevuld moest worden was het echt een drama. ik heb mijn zoontje toen ingeschreven bij een kindertandarts en beetje bij beetje won zij zijn vertrouwen. nu is hij 9 jaar en springt stoer naar voren bij de tandarts als ze vraagt, wie eerst.

27-10-2010, 17:40

Citaat door RedRoses:
mijn zoontje had ook toen hij 4 jaar was en hekel aan tandartsen. hij beet een keer in de vinger van een tandarts . hij heeft deze trauma opgelopen bij een vroegere tandarts van ons. die had een slechte dag en heeft het afgereageerd op mijn zoontje. hij ging niet al te zacht met hem om. sindsdien hebben wij enorme problemen gehad met hem wat betreft zijn tanden. bij elke gaatje die gevuld moest worden was het echt een drama. ik heb mijn zoontje toen ingeschreven bij een kindertandarts en beetje bij beetje won zij zijn vertrouwen. nu is hij 9 jaar en springt stoer naar voren bij de tandarts als ze vraagt, wie eerst.

klopt had ik bij mijn eerste zoontje ook slechte ervaring heb toen bij tand en wiel ingeschreven en nu lopen ze alle 3 daar bij kindertandarts
maar ze zijn heel lief daar dus komt vast weer goed ze winnen zijn vertrouwen vast wel terug

29-10-2010, 22:31


salaam walaykoom zusters,

Had soebhanallah het zelfde voorval gehad...Mijn zoontje is 5 jaar en heeft ook constant kiespijn ik ben naar de tandarts geweest maar twas een regelrechte ramp daar...ik constant zeggen van ik zal je dit kopen en dat maar hij wilde niet toen ze hem een prikje gaven heeft hij d dokter zijn hand geslagen en is hij uit de stoel gewipt...nu zal het met een algemene narcose gebeuren...en tis beter ook zo...amay ik was zo beschaamd bij die dokter....

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx