Bekijk volle/desktop versie : Mama's met kindjes met krullen, effe advies?



Pagina's : [1] 2 3

27-10-2010, 09:22
Hoe tem je de krullen van je kleintje?
Mijn zoontje heeft krullen maar dan alleen na het douchen zodra hij eraan zit {wat vaak gebeurt} of hij ligt/slaapt worden zijn krullen warrig en geen krullen meer te noemen. En ik wil niet ieder x zijn haar nat maken al helemaal niet met dit weer en babygel vind ik ook niets.
Wat gebruiken jullie om de krullen mooi te krijgen en te behouden?

27-10-2010, 09:31


schuim van loreal speciaal voor krullen is echt HEEL GOED....ik gebruik het ook voor mijn krullen

27-10-2010, 09:34
heel kort knippen is toch ook een optie?

27-10-2010, 09:42

Citaat door Qalitouz:
heel kort knippen is toch ook een optie?



Heb ik gedaan maar is niet echt mooi het krult omhoog, dus nu wil ik wat langer proberen is ook mooier vind ik.

27-10-2010, 09:55


Mijn zoontje heeft krullen tot onder z'n oren. Ik maak ze gwn nat dan krullen ze weer als ze warrig zijn. Haar is zo droog

27-10-2010, 10:03
Haarlotion of een druppeltje babyolie

27-10-2010, 10:17
haarlotion en ik denk niet dat je eraan ontkomt om het een beetje nat te sprayen

27-10-2010, 10:25
Is toch niet goed voor zijn haar om het elke keer nat te sprayen? En zo blijf je bezig. Ik neem aan dat de topicstartster niet alleen opzoek is naar mooi, maar ook naar wat goed is voor het haar van haar kind.
Helpt babyolie niet? (weet niet eens of dit goed is elke keer maar klinkt minder erg dan babygel.)

27-10-2010, 10:29
haarlotion, heel klein beetje babyolie en na het douchen heel klein beetje conditioner of cremespoeling (vanaf 4 jaar)

27-10-2010, 11:13
babyolie zorgt ervoor dat het vettig wordt en i.d.d. ik wil het niet steeds nat maken vooral niet met dit weer, mijn probleem is ook dat hij er niet vanaf kan blijven, iedere x als hij eraan zit lijkt het echt een grote bos maar als het gekruld mooier en korter uiteraard.

27-10-2010, 11:20
salem halikoem
ik heb mijn jongste met een boel krullen teminste voor papa zijn haar helemaal kort heeft gedaan
heb totaal 3 kids (allemaal jongens)eerste 2 steil dus met de 3 de was ik zo blij met de krullen toen hij 1 was was ik het zat met die babyolie omdat het soms bij hem ook zo pluizig werd tenzij ik heel veel erin deed maar jah dan had je weer vlekken op zijn kinderwagen hihih
toen heb ik gevraagt bij de etos en ze raade mij kokosvet van palmer zo wit potje met groene letters aan is natuurlijk met olijfolie enz erin
heel goed spul plus je hebt maar weinig van nodig moet je proberen 3,50 bij de etos(let op bij kruitvat is ie 5,00 euro)
jammer nu heeft papa alle krulletjes er af gehaald kan niet w8 tot ie ze weer heeft hihhih

27-10-2010, 11:29
mijn oudste had ook krullen maar zodra het te lang werd hebben we hem een jongenskapsel laten knippen

Lamis heeft ook krullen en zij krijgt een staart met wat klittenspray of een diadeem met tandjes die houdt het goed naar achteren
zodra het langer wordt is het beter in model te doen

27-10-2010, 11:30


babyolie in het haar vind ik dus echt niet mooi, het lijkt alsof het een hele poos niet gewassen is dan....maar dat vind ik he

27-10-2010, 11:31

Citaat door meryam22:
salem halikoem
ik heb mijn jongste met een boel krullen teminste voor papa zijn haar helemaal kort heeft gedaan
heb totaal 3 kids (allemaal jongens)eerste 2 steil dus met de 3 de was ik zo blij met de krullen toen hij 1 was was ik het zat met die babyolie omdat het soms bij hem ook zo pluizig werd tenzij ik heel veel erin deed maar jah dan had je weer vlekken op zijn kinderwagen hihih
toen heb ik gevraagt bij de etos en ze raade mij kokosvet van palmer zo wit potje met groene letters aan is natuurlijk met olijfolie enz erin
heel goed spul plus je hebt maar weinig van nodig moet je proberen 3,50 bij de etos(let op bij kruitvat is ie 5,00 euro)
jammer nu heeft papa alle krulletjes er af gehaald kan niet w8 tot ie ze weer heeft hihhih


wordt het niet te vettig?

27-10-2010, 11:34
idd. wat merjem22 net al zei: kokos oil van palmers is heel erg goed, die gebruik ik ook voor m'n dochtertje.

Pagina's : [1] 2 3