Bekijk volle/desktop versie : heb jij ook wel is dat je 1 week in de zoveel tijd heel erg aan ej ex denkt



27-10-2010, 00:53
ik ben nu al 3 jaar verder en heb een vriend heb een perfect leven elhamdoulla maar 1 x in de zoveel tijd zoals nu heb ik gwn een hele week dat ik heeel erg aan me ex denk dat denk ik alles kan me gestolen worden als hij maar op dit moment even bij me was me maar even vast hield de zelfde dingen tegen me zei als toen zelfs de slechtte dingen mis ik nu en dan kan ik gwn niet slapen van ellende en dan wil ik hem zo graaag spreken en zien en alles er op eraan maar ik verbied het me zelf hij zit nu ook vast ik heb 10 brieven schreven deze week die ik wou sturen naar hem en dan gooi ik ze elke x weg ik word gwn gek van me zelf ik kom hem ook altijd tegen of op een 1 of andere manier weer in contact met hem en dan 1 dag doet het me wat en de volgende dag denk ik kowed maar elke x blijft hij op me pad komen is het mektab moet er wat mee doen of moet ik het gwn laten gaan ik word egt gek van me zelf wollah kan iemand mij helpen

27-10-2010, 01:01



Citaat door bella__maffia:
ik ben nu al 3 jaar verder en heb een vriend heb een perfect leven elhamdoulla maar 1 x in de zoveel tijd zoals nu heb ik gwn een hele week dat ik heeel erg aan me ex denk dat denk ik alles kan me gestolen worden als hij maar op dit moment even bij me was me maar even vast hield de zelfde dingen tegen me zei als toen zelfs de slechtte dingen mis ik nu en dan kan ik gwn niet slapen van ellende en dan wil ik hem zo graaag spreken en zien en alles er op eraan maar ik verbied het me zelf hij zit nu ook vast[/SIZE] ik heb 10 brieven schreven deze week die ik wou sturen naar hem en dan gooi ik ze elke x weg ik word gwn gek van me zelf [SIZE="4"]ik kom hem ook altijd tegen of op een 1 of andere manier weer in contact met hem en dan 1 dag doet het me wat en de volgende dag denk ik kowed maar elke x blijft hij op me pad komen is het mektab moet er wat mee doen of moet ik het gwn laten gaan ik word egt gek van me zelf wollah kan iemand mij helpen


Dat probleem is blijkbaar ook weer verholpen..

27-10-2010, 01:05
hahaha jah maar hij komt weer in november vrij en voordat hij vast kwam te zitten stond ik op het punt om te gaan verloven en toen heeft hij me huilend gesmeeekt om het niet te doen dat het wel goed zou komen tussen ons en dat hij gaat verandere voor want dat ik zijn eerste echte liefde was en ook zijn laatste echte liefde zou zijn dta ik de mooiie moment niet moet vergeten enz enz en ik heb me verloving toen ook afgeblazen en gezegt dat ik er nog niet klaar voor ben wrm omdat die jongen zoveeel impact om me heeeft ik heb zelfs overwogen om in spanje te gaan wonen zodat ik alles achter me kan laten maar dan ren ik er voor weg want het gevoel zla me altijd blijven achtervolgen

27-10-2010, 01:18
Misschien moet je meerdere zinnen en leestekens gebruiken, misschien dat er dan meer reageren.

Voor mij is een foute jongen gewoon fout, geen trouwmateriaal en gewoon afgeschreven. Punt. Jezelf inlaten met zulke types gaat je alleen meer problemen bezorgen dan je zelf wilt.

27-10-2010, 02:00


eigenlijk wel je heb ook gelijk hij was heeel slecht voor me hij had losse handjes en had ook overal wel een scharreltje maar eerste liefde is zo sterk hij heeft van me leven toen een hel gemaakt maaar me ook wel heeeeeel veel wijsheid meegegeven en goeie dingen geleerd waar ik heel veel aan heb gehad en er zijn ook heeel veel mooie momenten geweest daar niet van. ik ben ermee gestopt en verder gegaan me leven een beetje geprobeert op te bouwen en ik heb nu een vriend en ik hou ontiegelijk veel van hem maar nooit het zelfde gevoel als bij me ex en misschien dat ene gevoel wat ik bij hem wel had miss ik gwn heel er misschien miss ik hem drm ook wel zo erg ik weet gwn niet wat ik moet doen