Bekijk volle/desktop versie : *** MILLEFEUILLE caftans ***



26-10-2010, 22:33
[SIZE="3"]Sinds deze week een nieuwe site online!!


http://www.millefeuille.nl

De prijzen staan er gelijk bij!

Wil je kopen of gewoon even kijken, iedereen is welkom!!


De site is tevens onderdeel van het magazine:

http://WWW.WOMANXYZ.COM

Je aanmelden is de moeite waard! We verloten als eerste Berrza Interieuritems en een Gama stijltang.

Hoe vaker je reageert op de site hoe meer korting je krijgt op aankopen op onze site.


dus, waar wacht je op?


Groet,

Najat[/SIZE]

26-10-2010, 23:17


http://biz.marokko.nl/index.php?nav=bedrijf&bid=2156&type=fotos#id=16907

27-10-2010, 12:04
Noona, jij die 'ze3ma' zo tegen reclametopic's bent en leden die dat deden doorklikte aan het beheer opent nu zelf een reclametopic

hoe bedoel je hypocriet

27-10-2010, 12:11
Chaimav, zo erg was het nou ook weer niet en trouwens in deze rubriek mag het meer, dus hou ik me meer aan de regels.

Kom op, meisje, nie chagerijne tegen me

27-10-2010, 12:15



Citaat door noona:
Chaimav, zo erg was het nou ook weer niet en trouwens in deze rubriek mag het meer, dus hou ik me meer aan de regels.

Kom op, meisje, nie chagerijne tegen me


nu ik vind het wel erg, juist omdat je dat steeds doorgaf aan het beheer
zag wel vaker je topic's bij 'feedback'

in deze rubriek mag het ook niet, daarvoor is er het Bizhoekje.

Nu ja kijk, je doet uiteraard wat je wil, maar jammer want ik vind dit niet echt netjes van je...

27-10-2010, 12:18

Citaat door Chaimav:
nu ik vind het wel erg, juist omdat je dat steeds doorgaf aan het beheer
zag wel vaker je topic's bij 'feedback'

in deze rubriek mag het ook niet, daarvoor is er het Bizhoekje.

Nu ja kijk, je doet uiteraard wat je wil, maar jammer want ik vind dit niet echt netjes van je...




27-10-2010, 12:36

Citaat door Chaimav:
nu ik vind het wel erg, juist omdat je dat steeds doorgaf aan het beheer
zag wel vaker je topic's bij 'feedback'

in deze rubriek mag het ook niet, daarvoor is er het Bizhoekje.

Nu ja kijk, je doet uiteraard wat je wil, maar jammer want ik vind dit niet echt netjes van je...

Die paar keertjes dat ik het heb gedaan liep het de spuigaten uit op WVDMV, en ik deed het gewoon op mijn eigen nick, niks hypocriets aan. Maar het wordt wel onthouden alsof ik daar constant topics stond aan te geven

Ik had het ook iedere keer anoniem kunnen doen nl, maar ik koos er expliciet voor dat niet te doen.

27-10-2010, 13:37

Citaat door noona:
Die paar keertjes dat ik het heb gedaan liep het de spuigaten uit op WVDMV, en ik deed het gewoon op mijn eigen nick, niks hypocriets aan. Maar het wordt wel onthouden alsof ik daar constant topics stond aan te geven

Ik had het ook iedere keer anoniem kunnen doen nl, maar ik koos er expliciet voor dat niet te doen.



In deze rubriek is dat ook het geval, hier mag je gewoon ook geen reclame plaatsen, als het in DWVDMV niet mag het hier ook niet.
en Noona hetgeen ik hypocriet vind is dat je leden aangaf als ze een reclametopic plaatsen als ze bv hun jurk verkopen. Maar nu doe je dit zelf, en het is zeker niet dat ik je in de gaten hield, Ik kon er niet naast kijken want je deed dit zoals je zelf aangaf gewoon openlijk, zei steeds dat je die reclametopi's zo irri vond en kijk nu doe je het zelf

je moet het verder maar zelf weten, ik moest dit gewoon kwijt

de reden waarom ik zo reageer was omdat ik je altijd erg respecteerde en veel bewondering voor je had.

maar goed...

27-10-2010, 18:52
Boringggggggggggg......