Bekijk volle/desktop versie : Meerdere dates op een dag..



Pagina's : [1] 2

26-10-2010, 20:13
Ik heb vandaag zo hard gelachen in den bosch. Moest vandaag voor een promotiebedrijf werken op centraal. En een marokkaanse jongen had 7 dates op een dag.. Heb het gewoon bijgehouden en elke keer als hij langs kwam Salaamoulikom,

Totaal 3meisjes met hoofdoek 2 zonder een hollandse een afgaans ofso


Steeds de ene ophalen wat drinken of rondlopen dan weer treinstation zetten en de andere opwachten.. Moest zo hard lachen dat hij het in de gaten had, ik zei hoeveel komen er nog bro.. Hij zo ewa ja 3iech waha ik heb niet veel tijd en wil trouwen... Dus doet meneer het op deze manier, vind het echt knap dat geen een van deze meiden hem heeft betrapt

26-10-2010, 20:15


Omg Egh

26-10-2010, 20:16
Omygosh, haha
Doet die goed dan!

26-10-2010, 20:16
Damn, hersenloos
& hoe zouden die meiden er achter moeten komen ?
Hij dropt ze meteen terug op een trein op weg naar huis.
Dusja, zoiezo dat ze er niet achterkomen

26-10-2010, 20:17


ennuh..? heeft die de juiste vrouw gevonden om dermee te trouwen ??


26-10-2010, 20:19
wie hier intrapt is echt een sukkel
als hij om 8 uur in de ochtend begint en je gaat 7 uur verder tellen dan kom je op

26-10-2010, 20:23

Citaat door Lady__mocro:
Omygosh, haha
Doet die goed dan!

Als man moet je ook eer hebben.. dus goed hmm denk het niet


Citaat door Onvoorspelbaar.:
Damn, hersenloos
& hoe zouden die meiden er achter moeten komen ?
Hij dropt ze meteen terug op een trein op weg naar huis.
Dusja, zoiezo dat ze er niet achterkomen
Ja alsof hij het precies in elkaar heeft gepland.. Wallah zag hem nog smsen met iemand anders blijkbaar een andere date terwijl een meisje nog zo chiki naast hem loopt en een goede indruk probeert te maken allemaal zagen ze er op en top uit en niet eens dat ze iets zeggen...wearddd



Citaat door essetje:

ennuh..? heeft die de juiste vrouw gevonden om dermee te trouwen ??



Vind hem zelf echt een straat jochie hij is nog jong 21 ofso zwarte kringen onder zijn ogen niet bepaald fris uitziend, hij stond op het laatst te zoenen met de nederlandse op station.. so i don't think so

26-10-2010, 20:26

Citaat door Mr_El_Kh0uti:


Vind hem zelf echt een straat jochie hij is nog jong 21 ofso zwarte kringen onder zijn ogen niet bepaald fris uitziend, hij stond op het laatst te zoenen met de nederlandse op station.. so i don't think so



21 en nu al wille trouwen ?? vreemd vind k ht , ht is naar mijn mening nog te kinder8tig om op zo'n jonge leeftijd te trouwen als jonge zijnde... maar goed zo denk k erover..


26-10-2010, 20:27

Citaat door boob_lover:
wie hier intrapt is echt een sukkel
als hij om 8 uur in de ochtend begint en je gaat 7 uur verder tellen dan kom je op


26-10-2010, 20:27
Hij kwam hoogswaarschijnlijk ook uit den bosch. Bosschenaren zijn zo goedkoop. Apart volkje.

26-10-2010, 20:30

Citaat door boob_lover:
wie hier intrapt is echt een sukkel
als hij om 8 uur in de ochtend begint en je gaat 7 uur verder tellen dan kom je op



Kan gerust met die jochies daar. Effe snel afspreken voor een half uurtje. Misschien waren er drie op doorreis, daar bespaar je al tijd mee.

26-10-2010, 20:30

Citaat door essetje:


21 en nu al wille trouwen ?? vreemd vind k ht , ht is naar mijn mening nog te kinder8tig om op zo'n jonge leeftijd te trouwen als jonge zijnde... maar goed zo denk k erover..




Als je klaar bent om te daten moet je ook klaar zijn om te trouwen, vind het in principe niet kunnen vooral als de meiden echt met de goede intentie contact met hem hebben

26-10-2010, 20:33



Citaat door Mr_El_Kh0uti:
Als je klaar bent om te daten moet je ook klaar zijn om te trouwen, vind het in principe niet kunnen vooral als de meiden echt met de goede intentie contact met hem hebben



daten mt 1 persoon jah, niet 10 tegelijk !! meiden die met een jongen afspreken denke gelijk dat ht de ware is & wille gelijk trouwen !! come one girlszz, open your eyes !! dit is een vb, hy date gwn mt 10 andere chicks ..


26-10-2010, 20:42
Stront hekel aan zulke jongens. Hij denkt nu dat hij stoer is ofzo, maar serieus, waar is je respect. Jammer..

26-10-2010, 20:44

Citaat door Mr_El_Kh0uti:
Ja alsof hij het precies in elkaar heeft gepland.. Wallah zag hem nog smsen met iemand anders blijkbaar een andere date terwijl een meisje nog zo chiki naast hem loopt en een goede indruk probeert te maken allemaal zagen ze er op en top uit en niet eens dat ze iets zeggen...wearddd


Hersenloos, stupid en aandachtloos
Zo noem ik ze.
& hij, dat hij nog maar het lef heeft.
Sommige mannen zijn niet te begrijpen

Pagina's : [1] 2