Bekijk volle/desktop versie : El Hamdaoui: ''Het kan beter met Suarez''



26-10-2010, 16:34
Mounir El Hamdaoui speelt sinds dit seizoen samen met Luis Suarez in de voorhoede van Ajax.

Volgens de aanvaller verloopt de samenwerking echter nog niet zoals gewenst, er is verbetering mogelijk.

"De samenwerking met Luis kan beter", zo zegt El Hamdaoui, die tegen Excelsior zijn achtste competitietreffer van dit seizoen maakte, in gesprek met NUsport. "We moeten meer oog krijgen voor elkaar. Als we elkaar meer gaan vinden, zal het nog beter worden."

Volgens de Marokkaan is het tweetal niet complementair aan elkaar. El Hamdaoui ziet in de Ajax-aanvoerder een zelfde type speler als zichzelf. "We zijn creatief, intuitief, zwerven graag en willen een goal maken. Normaal passen we beter bij een kopsterk aanspeelpunt dan bij elkaar."

Ondanks het idee dat Suarez en El Hamdaoui hetzelfde zijn, ziet de voormalig speler van onder meer Excelsior en AZ toch toekomst als duo. "Goede voetballers moeten altijd kunnen samenspelen, maar geef ons wat tijd. Ik had bij AZ een vrije rol en dat ligt me toch beter. Als aanspeelpunt spelen is een uitdaging en zo wil ik ook wel spelen. Maar het liefst ben ik lekker vrij. Alleen maar in de spits staan, kan ik niet."

Voetbalprimeur.nl

26-10-2010, 16:35


hamas hamas joden aan het gas

26-10-2010, 16:37


Samen staan ze op 15 doelpunten.

26-10-2010, 16:51

Citaat door minimocro2009:


Samen staan ze op 15 doelpunten.

toivonen & reis ook

maar psv scoort zoiezo meer dan ajakkes
psv 35goals
ajakkes 26

26-10-2010, 17:38



Citaat door Marocpower:
toivonen & reis ook

maar psv scoort zoiezo meer dan ajakkes
psv 35goals
ajakkes 26

Komt door Feyenooit.

Als Reis bij het begin van het seizoen er bij was, dan stond hij zeker topscoorder.

26-10-2010, 17:40

Citaat door minimocro2009:
Komt door Feyenooit.

Als Reis bij het begin van het seizoen er bij was, dan stond hij zeker topscoorder.

nee hoor voor feyenoord hadden wij ook de meeste goals

26-10-2010, 17:47

Citaat door Marocpower:
nee hoor voor feyenoord hadden wij ook de meeste goals

maar dat waren 3/4 goals, nu steekt PSV met 11 goals eruit.

26-10-2010, 17:57

Citaat door minimocro2009:
maar dat waren 3/4 goals, nu steekt PSV met 11 goals eruit.

ja voor feyenoord was het ook zo na feyenoord hebben we dat nog meer verstevigd