Bekijk volle/desktop versie : wie heeft ervaring



Pagina's : [1] 2

26-10-2010, 15:36
Alleen voor dames
Mij man heeft ons verlaten.
En ik weet het allemaal niet meer ik werk en zorg voor mij kind
maar toch mis ik hem en denk alleen hoe het zal aflopen.
Nu ben ik erachter gekomen dat hij met een vriendin gaat wat ze samen hebben is een vraag.Volgens mij doet ze ook wat voor hem sihr want zij heeft daar heel veel verstand van dat weet ik.
En ik voel mij ook niet zo goed de laatste tijd en voel ook dat er iets met mij gebeurt.Maar diep in mij hart weet ik dat hij veel van mij houd,En zij doet dit alleen om mij kapot te maken,omdat een van haar exen of what ever verliefd op mij was maar ik absoluut niet op hem ze heeft gezworen om mij terug te pakken allemaal lang verhaal.
Wie heeft ook zoiets meegemaakt en heeft tips om hem bij haar weg te hallen
Of weet iemand een imaam of zo
Ik hoor het graag dames
Gr lief persoon

26-10-2010, 16:14



Citaat door guess02:
Alleen voor dames
Mij man heeft ons verlaten.
En ik weet het allemaal niet meer ik werk en zorg voor mij kind
maar toch mis ik hem en denk alleen hoe het zal aflopen.
Nu ben ik erachter gekomen dat hij met een vriendin gaat wat ze samen hebben is een vraag.Volgens mij doet ze ook wat voor hem sihr want zij heeft daar heel veel verstand van dat weet ik.
En ik voel mij ook niet zo goed de laatste tijd en voel ook dat er iets met mij gebeurt.Maar diep in mij hart weet ik dat hij veel van mij houd,En zij doet dit alleen om mij kapot te maken,omdat een van haar exen of what ever verliefd op mij was maar ik absoluut niet op hem ze heeft gezworen om mij terug te pakken allemaal lang verhaal.
Wie heeft ook zoiets meegemaakt en heeft tips om hem bij haar weg te hallen
Of weet iemand een imaam of zo
Ik hoor het graag dames
Gr lief persoon



Daarom moet je vriendinen ver uit de buurt van je man houden!

26-10-2010, 16:15
Ik heb echt exact hetzelfde meegemaakt.

26-10-2010, 16:17

Citaat door BoraSita:
Ik heb echt exact hetzelfde meegemaakt.



Weet je ik hoor dit echt zovaak, maar heb je dan niks door? Jammer dat je tegenwoordig bijna geen vriendinnen kan hebben, zonder enig bijbedoeling!

En mannen

26-10-2010, 16:23


wat erg allemaal nou niet iedereen aan 1 kant zetten ik heb ook een vriendin en die is getrouwd maar ik ben dan niet zo van ik pak haar man ven der af nee

26-10-2010, 16:25
Wat erg voor je. Ik wens je veel sterkte en geduld. Ze komen zichzelf echt zeker weten tegen, daar hoef je in ieder geval niet aan te twijfelen, walgelijke mensen.

26-10-2010, 16:29
Meteen aan si7r denken?

26-10-2010, 17:04
meteen aan si7r denken
Wat bedoel je hier mee

26-10-2010, 17:05
wat heb je toen gedaan meid

26-10-2010, 17:18
Jij beweert dat jouw vriendin si7r bij jouw man heeft gedaan? Misschien wil hij gewoon niet meer met jou getrouwd zijn?
Citaat door guess02:
meteen aan si7r denken
Wat bedoel je hier mee

26-10-2010, 17:26
Dat zou kunnen,maar ik ken hem dan wie dan ook
Hij wil niet scheiden hij zegt dat ie het nooit zal accepteren als ik een ander zou hebben.Ik weet het ook allemaal niet meer.

26-10-2010, 17:32
Je grijpt naar sihr omdat je wil dat het si7r is. Je bent in de ontkenningsfase dat hij eigenlijk voor haar heeft gekozen. Zet je eer aan de kant en vergeet hem. Word gelukkig met jezelf en je kindje. Als we altijd gaan huilen en wachten op mannen terwijl ze vreemdgaan dan kunnen we lang wachten. Allah straft ze toch. Je hebt geen bewijs iemand van sihr te beschuldigen zonder dat je het 100procent weet. Vecht voor jezelf meid. Er zijn genoeg mannen op de wereld.

26-10-2010, 17:48


Was het maar waar dat vriendinnen zo gevaarlyk zyn

van wie je moet oppassen zyn de schoonfamilie ; zy brengen jou samen & halen jou weer uit mekaar je weet wel jojo effect


topicstarter ik vind het erg & niet erg voor jou ; mannen die jou snel vergeten zyn verdienen jouw aandacht niet ; stop met jezelf illusies te maken dat hy nog van je houd ; iemand die van jou houd zal het niet eens in zyn hoofd halen om jou te verlaten



Citaat door HappyWomen:
Weet je ik hoor dit echt zovaak, maar heb je dan niks door? Jammer dat je tegenwoordig bijna geen vriendinnen kan hebben, zonder enig bijbedoeling!

En mannen

26-10-2010, 17:57

Citaat door HappyWomen:
Daarom moet je vriendinen ver uit de buurt van je man houden!



Wat is dit nou weer voor bullshit.

26-10-2010, 17:59

Citaat door MroewnaFeDar.:
Wat is dit nou weer voor bullshit.


Echt he!

Pagina's : [1] 2