Bekijk volle/desktop versie : Bijbaan



25-10-2010, 20:31
Salaam alaikoum,

Heeft iemand een idee waar je als bijbaan, met een ghimar zou kunnen werken ? Gewoon als bijbaantje, want ga ook nog gewoon naar school toe. En het liefst geen/zo min mogelijk contact met mannen!

Wa salaam

25-10-2010, 20:57


salamu aleykoem,

een vriendin van mij zoekt een zuster om in een islamitische kledingwinkeltje te werken waar alleen vrouwen komen. Waar kom je vandaan?Misschien kan ik je haar mail geven.

xx

25-10-2010, 21:28

Citaat door Mutabi3al7a9:
salamu aleykoem,

een vriendin van mij zoekt een zuster om in een islamitische kledingwinkeltje te werken waar alleen vrouwen komen. Waar kom je vandaan?Misschien kan ik je haar mail geven.

xx



Wa alaikoum salaam,

oh serieus ? zo leuk! Ik kom uit Utrecht ..
Hoop dat het in de buurt is hahah

xx

25-10-2010, 21:30

Citaat door Zus_van:
Schoonmaakwerk, dan ben je alleen op een eigen afdeling, kun je ook bidden, maar ligt er aan waar. Als het op zo'n kantoording is, dan zijn de mannen weg na 5 uur.

Kinderdag verblijf. Doe je MBO niveau 4 of hoger? Ach, wat zeg ik, volgens mij kun je daar al naar toe als je een HAVO diploma hebt.

Of neem naailessen en naai djalabib en khoemoer voor zustertjes.

Of geef bijles; geef 't door onder je kennissen.

Of verzamel van alles in je kamer wat je niet meer nodig hebt en zet het op marktplaats, er is altijd wel een gek die iets wil wat jij te koop aanbiedt.

O ja, en islamitische thuiszorg als je in A'dam woont, of bel de instelling in A'dam en vraag ze of ze iemand in jouw stad kennen die zich aangemeld heeft, dat gebeurt wel eens. Dan kun je lekker bij een lief omaatje op bezoek. Daar heb je geen diploma voor nodig.



Bedankt voor al je tips meid !!
Heb er wat aan

25-10-2010, 22:04



Citaat door Abu_Hudhayfa:
Die thuiszorg heb je daar de cotact gegevens voor me?



ik heb voor je maar wel in amsterdam he

25-10-2010, 22:24

Citaat door Dienares-L:
Wa alaikoum salaam,

oh serieus ? zo leuk! Ik kom uit Utrecht ..
Hoop dat het in de buurt is hahah

xx


Ik begin inshaaAllaah aan thuiszorg werk in utrecht, ik zal je pmen als er nog clienten beschikbaar voor je zijn, als je geinteresseerd bent

25-10-2010, 23:04

Citaat door IslaamFanaat:
Ik begin inshaaAllaah aan thuiszorg werk in utrecht, ik zal je pmen als er nog clienten beschikbaar voor je zijn, als je geinteresseerd bent


insha Allaah.
ja heel graag !

26-10-2010, 01:33

Citaat door Zus_van:
Schoonmaakwerk, dan ben je alleen op een eigen afdeling, kun je ook bidden, maar ligt er aan waar. Als het op zo'n kantoording is, dan zijn de mannen weg na 5 uur.

Kinderdag verblijf. Doe je MBO niveau 4 of hoger? Ach, wat zeg ik, volgens mij kun je daar al naar toe als je een HAVO diploma hebt.

Of neem naailessen en naai djalabib en khoemoer voor zustertjes.

Of geef bijles; geef 't door onder je kennissen.

Of verzamel van alles in je kamer wat je niet meer nodig hebt en zet het op marktplaats, er is altijd wel een gek die iets wil wat jij te koop aanbiedt.

O ja, en islamitische thuiszorg als je in A'dam woont, of bel de instelling in A'dam en vraag ze of ze iemand in jouw stad kennen die zich aangemeld heeft, dat gebeurt wel eens. Dan kun je lekker bij een lief omaatje op bezoek. Daar heb je geen diploma voor nodig.



Salaam alaikoum zuster,

sorry van vanavond van mij korte antwoord.
Ik doe de opleiding PW4 kinderopvang, moet ook stage lopen. Alleen helaas zijn erveel ouders die er tegen op kijken om hun kind achter te laten bij iemand met een 'gewaad'. Want weet jij veel wat daaronder zit ! Helaas .. Ik zal navragen of ik met deze opleiding ook op een islamitische basisschool kan stage lopen.

Hahah, ik heb laatst alles wat ik niet meer gebruik aan de moskee gegeven.
Nee, woon daar niet helaas.

Maar nogmaals, heel erg bedankt voor je goede tips. Moge Allaah subhana wa ta'aala jou daarvoor belonen, ameen