Bekijk volle/desktop versie : man nog maagd is dat raar

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

01-09-2004, 16:02
mensen effe serieus antwoorden,
ik ben 19 jaar oud en ben nog maagd, is dat raar.
talloze keren stond ik het op het punt om het te doen,
maar het voelde verkeerd aan, ik heb altijd gezegd dat ik zou wachten met dat tot ik de juiste ben tegengekomen en anders wel getrouwd.

help me geef advies ben ik raar of niet.

ps: dit is geen een of andere grap dus als je eits wil schrijven wel iets zinnigs oke

alvast bedankt liefs farid

01-09-2004, 16:25

He je moet je daar echt niet druk om maken farid!!!
het is juist hartstikke goed en helemaal niet raar,
echt beter dat je het al die keren toch niet deed, als iets niet goed aanvoelt dan moet je het toch niet doen
en misschien ben je raar volgens westerse waarden en normen, maar niet volgens de islamitische wetgeving oftewel Allah swt regels, denk daar maar eens goed over na, het allerbelangrijkste is toch dat je Allah swt tevreden stelt
je kunt echt trots opjezelf zijn, want een jongen die nog maagd is kom je niet vaak tegen

01-09-2004, 16:55

Citaat:
Origineel gepost door miss_zarina
He je moet je daar echt niet druk om maken farid!!!
het is juist hartstikke goed en helemaal niet raar,
echt beter dat je het al die keren toch niet deed, als iets niet goed aanvoelt dan moet je het toch niet doen
en misschien ben je raar volgens westerse waarden en normen, maar niet volgens de islamitische wetgeving oftewel Allah swt regels, denk daar maar eens goed over na, het allerbelangrijkste is toch dat je Allah swt tevreden stelt
je kunt echt trots opjezelf zijn, want een jongen die nog maagd is kom je niet vaak tegen

01-09-2004, 16:56
Je bent helemaal niet raar... weet je wat jij hebt wat andere niet hebben? VERSTAND.. en jij gebruikt 't !!

Toppie Farid

01-09-2004, 18:21

gair inshaAllah broeder, hou het zo tot je huwelijk, wij jongens enmeisjes mogen geen sex voor het huwelijk, alleen tegenwoordig lijkt het net alsof we sex moeten hebben terwijl dat niet zo is, hou je aan de koran en soennah

01-09-2004, 19:28
nou ik ben er wel trots op,
maar je hoort vaak op straat ja ik heb die en die gebald en zo vaak gedaan en dan zeg ik ik ben nog maagd en niemand wil me geloven...
daarom vroeg ik of het raar was...

bedankt voor jullie reacties, ik ben wel opgelucht
liefs me

01-09-2004, 19:31
He Farid Hou het vol.

Je weet wat voor straf er op staat in het hiernamaals!!!!!!!!!!!!!!!!

01-09-2004, 22:28

Citaat:
Origineel gepost door farid_18
maar je hoort vaak op straat ja ik heb die en die gebald en zo vaak gedaan en dan zeg ik ik ben nog maagd en niemand wil me geloven...

liefs me
Schijt AAN hun...
Schijt OP hun..

Hun leven draait alleen maar om sex sex sex..

We zijn trots op je a mannetje..

02-09-2004, 12:22
mijn verloofde was 24 en nog maagd.
19 is heel normaal uit enquite is gebleken dat helft van de personen boven de 18 nog maagd is.'
een paar vrienden vanm mij zijn in de 20 en nog maagd.

02-09-2004, 17:06

Citaat:
Origineel gepost door sweety21
mijn verloofde was 24 en nog maagd.
19 is heel normaal uit enquite is gebleken dat helft van de personen boven de 18 nog maagd is.'
een paar vrienden vanm mij zijn in de 20 en nog maagd.
Dat noem je pas mannen

02-09-2004, 17:10
goed zo farid wacht op de ware die kom je nog wel tegen insallah en nee het is niet raar dat je nog maagd bent hoor goed van je houwe zo groetjes een maagd meisje

02-09-2004, 17:15

Citaat:
Origineel gepost door nadiamaster
goed zo farid wacht op de ware die kom je nog wel tegen insallah en nee het is niet raar dat je nog maagd bent hoor goed van je houwe zo groetjes een maagd meisje

02-09-2004, 23:13

assalaam wa aleikum

Moge Allah jullie belonen Inshallah! ik ben heeeel trots op jullie en dat moeten jullie zeker ook zijn! weet dat je iemand heel blij zult maken als je met haar je leven wil delen en haar dat vertelt!

jullie zijn echt top! Inshallah zal sheitaan blijven falen in jullie buurt!

mha salama

02-09-2004, 23:55

Citaat:
Origineel gepost door farid_18

liefs me
Niet naar luisteren Farid , dat zijn vaak grote praatjes .
Waarschijnlijk zijn ze nog groen als gras , wat ook weer goed is natuurlijk.
Een echte man heeft controle over zijn lichaam .
Dat betekent niet dat je pas een man bent als je sexuele contacten hebt gehad .
Luister naar je hart , en wees sterk , want er komt een dacht dat je die kracht echt nodig hebt .
De dag dat Saitan je probeert te overtuigen dat je man MOET worden.
Dan moet je aan je trots denken , de trots die je toekomstige vrouw ook zal hebben tegen die tijd.

Farid keep the Faith

03-09-2004, 00:56

Citaat:
Origineel gepost door miss_zarina
want een jongen die nog maagd is kom je niet vaak tegen
Ow Jawel

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10