Bekijk volle/desktop versie : hij maakt me dood als hij erachter komt dat ik....



Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7

25-10-2010, 15:59

Citaat door Benmaareenmens:
Waarom stel jij haar zulke vragen? Het gaat je hélémáál niks aan hoe intiem ze is met hem. Ze stelt een vraag, duidelijker kan het niet.


Waar bemoei jij mee? Of voel jij je aangevallen omdat je in hetzelfde schuiltje zit?

Sommige meiden zijn echt domme ganzen, dan komen ze het hier uithuilen met hun topics

25-10-2010, 16:01



Citaat door Mother_Scarface:
a bnedem hij wil niet met haar trouwen, is toch overduidelijk?
Waarom moet ene man zijn hraam vriendin voorstellen aan zn ouders?
We zijn sjonnies en anitas, doe is effe normaal!


Ga jij eerst even tot 10 tellen en mij dan citeren. Je hoeft mij niet zo aan te vallen dame met je 'a bnedam taal'

25-10-2010, 16:01

Citaat door Benmaareenmens:
Ja, dat weet ik eigelijk niet, vind wel dat hij zich zeer vreemd gedraagt. Hij zou juist blij moeten zijn dat zijn familie op de hoogte is, zo is het een stap naar de goede kant op.. Misschien is hij er niet klaar voor of wilde hij het anders aankondigen. Weet niet, ben ook geen man. Is het moeilijk voor jullie, mannen om je moeder in te lichten over een meisje die je leuk vind en mee wilt trouwen? Misschien soort van schaamte?


Nee ik zou het niet moeilijk vinden om mijn moeder in te lichten wanneer ik de ware dame heb gevonden, ze zal er zelfs blij mee zijn.

25-10-2010, 16:01

Citaat door Smooth_criminal:
Shoukran.

Dat heb je met zulke meiden, ze weten dat ik gelijk heb maar durven het gewoon niet onder ogen zien..ze hebben stront voor hun ogen.



Vertel het hen....
Tegenwoordig spoken ze van alles uit dat geen naam heeft, alleen "HET" doen ze niet, dan hoor je hen zeggen.."Al hamdoelillah, ben nog maagd"



Alsof die kroeskoppen naar me gaan luisteren joh, maar laat ze maar voor je het weet zijn ze zwanger omdat ze maagd zijn

25-10-2010, 16:02



Citaat door Benmaareenmens:
Ga jij eerst even tot 10 tellen en mij dan citeren. Je hoeft mij niet zo aan te vallen dame met je 'a bnedam taal'


Straks ga ik nog denken dat jij de topicstarter bent...

25-10-2010, 16:03

Citaat door ZEE_PAREL:
Alsof die kroeskoppen naar me gaan luisteren joh, maar laat ze maar voor je het weet zijn ze zwanger omdat ze maagd zijn


ja want die vragen stellen ze nu ook al heb ik gezien..."kan je zwanger worden als hij niet echt in je gaat...."

25-10-2010, 16:05

Citaat door Smooth_criminal:
Waar bemoei jij mee? Of voel jij je aangevallen omdat je in hetzelfde schuiltje zit?

Sommige meiden zijn echt domme ganzen, dan komen ze het hier uithuilen met hun topics




Misschien dat hij het nog niet bekend wil maken bij zijn familieleden. Iedere dag veranderd de mens, ook van mening en visie. Misschien wil hij ook niet met haar trouwen. Dat kan, alles kan. Maar om haar aan te vallen en de grond in te stampen is nérgens voor nodig.

25-10-2010, 16:06

Citaat door Benmaareenmens:
Misschien dat hij het nog niet bekend wil maken bij zijn familieleden. Iedere dag veranderd de mens, ook van mening en visie. Misschien wil hij ook niet met haar trouwen. Dat kan, alles kan. Maar om haar aan te vallen en de grond in te stampen is nérgens voor nodig.


Ik val haar zeker niet aan, ik vraag haar enkel om haar ogen open te doen, meer niet

25-10-2010, 16:06

Citaat door Smooth_criminal:
ja want die vragen stellen ze nu ook al heb ik gezien..."kan je zwanger worden als hij niet echt in je gaat...."




safie ik kan niet meer

25-10-2010, 16:07

Citaat door Smooth_criminal:
Nee ik zou het niet moeilijk vinden om mijn moeder in te lichten wanneer ik de ware dame heb gevonden, ze zal er zelfs blij mee zijn.



Ja, maar jij bent jij. Iedere persoon is anders.

25-10-2010, 16:08

Citaat door Benmaareenmens:
Misschien dat hij het nog niet bekend wil maken bij zijn familieleden. Iedere dag veranderd de mens, ook van mening en visie. Misschien wil hij ook niet met haar trouwen. Dat kan, alles kan. Maar om haar aan te vallen en de grond in te stampen is nérgens voor nodig.




dan moet ie dat gewoon tegen haar zeggen toch of zie ik het verkeerd, maar ik wist niet dat Turkse jongens net als de Marokkaantjes zijn, alleen maar valse hoop geven en egoistische gedrag vertonen

25-10-2010, 16:08
Ik geloof er vrij weinig van.

25-10-2010, 16:11



Citaat door ZEE_PAREL:
safie ik kan niet meer


Wallah, heb zo'n topics al gezien hier..

Citaat door Benmaareenmens:
Ja, maar jij bent jij. Iedere persoon is anders.


Gelukkig..

25-10-2010, 16:11

Citaat door JaguarXXX:
Nee hij wilt je niet, echt waar als hij echt van je hiedl dan kwam hij binnen paar weken en niet JARENNNNNNNN!!!!!! langs je ouders.....

Mannen doe vrouwn zo lang aan het lijntje houden zijn mietjes en willen allen hun behoefte kwijtraken....




dat is echt zo

25-10-2010, 16:12

Citaat door Smooth_criminal:
Ik val haar zeker niet aan, ik vraag haar enkel om haar ogen open te doen, meer niet



Dat was vast jouw bedoeling, maar die heb je niet zo netjes verpakt.

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7