Bekijk volle/desktop versie : Misselijkheid door de pil



25-10-2010, 00:50
Ik slik al 2 jaar de pil maar de laatste tijd wordt ik er misselijk van. Omdat ik het voor het slapen ga slik krijg ik last van de misselijkheid midden in de nacht dat is niet zo lekker als je de volgende ochtend moet opstaan om te werken. Ik ben nu bang als ik het voortaan s'ochtends slik dat ik er misselijk van wordt op mijn werk. Mijn dokter zegt dat het niet zo erg is heeft iemand hier ervaring mee? Mijn man zegt dat ik ermee moet stoppen maar dat lijkt me niet handig aangezien ik nog geen kinderen wil

25-10-2010, 13:20


Een ander alternatief?

25-10-2010, 13:25
Salaam,

Ik kreeg als tip, eet de pil rond een uur of 20.00 savonds en eet daarna meteen wat; Dus niet de pil slikken slokjes water en gaan slapen. Dan blijft die pil daarzo hangen en dat zorgt vaak voor misselijkheid. Ik slik m die tijd en eet even wat kleins... bv koekje, of fruit ofzo
Misschien dat het helpt,

25-10-2010, 15:30

Citaat door casablancalady:
Salaam,

Ik kreeg als tip, eet de pil rond een uur of 20.00 savonds en eet daarna meteen wat; Dus niet de pil slikken slokjes water en gaan slapen. Dan blijft die pil daarzo hangen en dat zorgt vaak voor misselijkheid. Ik slik m die tijd en eet even wat kleins... bv koekje, of fruit ofzo
Misschien dat het helpt,



Bedankt voor de tip ga ik proberen. Ik was vanacht weer misselijk .. probeer hem gewoon na het eten te slikken beter inderdaad.

25-10-2010, 15:31



Citaat door SPARKLING_:
Een ander alternatief?



ga ik proberen.