Bekijk volle/desktop versie : Weer verkrachten moslimrebellen 400 kinderlevens; ditmaal in Ossetie



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

01-09-2004, 13:11
Terroristen gijzelen 400 personen op school Ossetië
Gewapende mannen hebben in Bislan in de republiek Noord-Ossetië (Zuid-Rusland) een school bestormd en zeker 400 scholieren, leraren en ouders van leerlingen in gijzeling genomen.


Slachtoffers
Onder de meer dan 20 aanvallers zijn mannen en vrouwen die riemen dragen met explosieven. Zij dreigen de school op te blazen. Onder de gijzelaars zouden enkele slachtoffers zijn gevallen, aldus scholieren die via hun mobiele telefoon hun ouders hadden gebeld.

Vandaag is de eerste dag van het nieuwe schooljaar, traditioneel een dag waarop veel ouders hun kinderen naar school brengen.

Schietpartij
Bij het gebouw ontstond een schietpartij tussen de overvallers en de politie, waardoor een van de overvallers en mogelijk ook een leraar om het leven gekomen zou zijn. Eenheden van de politie en militairen van het ministerie van Binnenlandse Zaken zijn op weg naar de school.

Explosieven
De drie verdiepingen tellende school in Bislan heeft 400 leerlingen. Bislan is een stad van ongeveer 40.000 inwoners, ongeveer 20 kilometer ten noorden van de hoofdstad Vladikavkaz en 50 kilometer van de grens met Tsjetsjenië.




zoals gebruikelijk gebruiken terroristen, specifiek met z.g. islamitische achtergronden, zich van gijzelingen van volkomen onschuldige slachtoffers, zoals bus, trein, en vliegtuigpassagiers, nepaleze gastarbeiders, journalisten, die hun best doen de waarheid te schrijven, kortom, hun gijzelingen betreffen ALTIJD onschuldigen, tot aan kinderen toe!
De veroordeling hiervan door moslims is praktisch nihil!
Ze scharen zich daarmee achter de daders, door hun stilzwijgen!
Liever bewaren ze hun kritiek voor zogenaamde "moslimhaters", die er door het terrorisme, en de zwijgende moslim-umma, al meer komen!

01-09-2004, 13:16


In hoeverre kun je Moslimterroristen Moslims noemen?

01-09-2004, 13:20

Citaat:
Origineel gepost door ElAlamein
zoals gebruikelijk gebruiken terroristen, specifiek met z.g. islamitische achtergronden, zich van gijzelingen van volkomen onschuldige slachtoffers, zoals bus, trein, en vliegtuigpassagiers, nepaleze gastarbeiders, journalisten, die hun best doen de waarheid te schrijven, kortom, hun gijzelingen betreffen ALTIJD onschuldigen, tot aan kinderen toe!
De veroordeling hiervan door moslims is praktisch nihil!
Ze scharen zich daarmee achter de daders, door hun stilzwijgen!
Liever bewaren ze hun kritiek voor zogenaamde "moslimhaters", die er door het terrorisme, en de zwijgende moslim-umma, al meer komen!
Je hebt gelijk. Wat zullen deze kinderen hier (als ze levend hieruit komen) een trauma aan over houden.

Dit zijn geen echte moslims. Gelukkig zijn er vele moslims die dat ook zeggen. Helaas zijn er 'moslims' die dit terrorisme nog goed proberen te praten ook of proberen via een complottheorie de schuld weer op anderen (joden / amerikanen / westen) te schuiven.

Dat de Tjetjenen onderdrukt worden is waar en dat is heel erg. Maar dat kan nooit zulk laf gedrag rechtvaardigen.

01-09-2004, 13:20

Citaat:
Origineel gepost door Von_Dutch
In hoeverre kun je Moslimterroristen Moslims noemen?
Indien meer mensen tot deze vraag zouden komen, zouden ze er misschien ook iets aan kunnen gaan doen, voordat er weer en Zionisme beschuldigde partij het moet gaan oplossen

01-09-2004, 13:22


dat vroegen die ouders van die kinderen, de nabestaanden van de slachtoffers van bomaanslagen op treinen, vliegtuigen, bussen, inclusief de familie van 12 nepalezen, en andere gastarbeiders in het MO zich ook al af!

Maar de Umma vraagt zich dat misschien wel af, maar spreekt zich amper uit via scherpe bewoordingen!
Eerder worden dit soort slacht en moordpartijen, inclusief gijzelingen min of meer toegejuichd, dan wel "begrepen"

01-09-2004, 13:23

Citaat:
Origineel gepost door TetouniaGataar
Indien meer mensen tot deze vraag zouden komen, zouden ze er misschien ook iets aan kunnen gaan doen, voordat er weer en Zionisme beschuldigde partij het moet gaan oplossen
Gelijk heb je. Maar dan komen we weer bij de vraag 'wat kunnen we er aan doen'. Vrij weinig als je het mij vraagt.


01-09-2004, 13:36

Citaat:
Origineel gepost door Von_Dutch
Gelijk heb je. Maar dan komen we weer bij de vraag 'wat kunnen we er aan doen'. Vrij weinig als je het mij vraagt.

Niet veel helaas. Maar in ieder geval wel je stem laten horen. Overschreeuw de schreeuwers die om zoiets gaan juichen. Want helaas worden die wel eens gehoord en daarmee gaat het hele beeld over moslims en de islam naar de knoppen.

Openstaan naar andersdenkenden toe en vol (eindeloos) geduld telkens maar weer uitleggen dat ook moslims hiertegen zijn en dat dit gedrag tegen de Koran ingaat.
Niet de moed opgeven en oneindig veel incasseringsvermogen hebben om al die onterecht aan jou geadresseerde verwijten geduldig te weerleggen.

Niet makkelijk, maar toch ....

01-09-2004, 13:42

Citaat:
Origineel gepost door Perez
Maar in ieder geval wel je stem laten horen. Overschreeuw de schreeuwers die om zoiets gaan juichen.
Want helaas worden die wel eens gehoord en daarmee gaat het hele beeld over moslims en de islam naar de knoppen.

telkens maar weer uitleggen dat ook moslims hiertegen zijn en dat dit gedrag tegen de Koran ingaat.
Niet de moed opgeven
Niet makkelijk, maar toch ....
het is alleen de vraag, of een christen als Perez dat voor moslims moet opknappen!
Ik zou zeggen, ze hebben zelf ook een geweten, en een mond!
Voorlopig is het vanuit die hoek een hoop geklaag en gezielepiet, en slachtofferdenken, maar weinig scherpe veroordelingen van dit soort zaken!

01-09-2004, 13:48

Citaat:
Origineel gepost door Von_Dutch
Gelijk heb je. Maar dan komen we weer bij de vraag 'wat kunnen we er aan doen'. Vrij weinig als je het mij vraagt.

Zichzelf eens terecht opblazen ? xhintx

Dood gaan ze toch....

01-09-2004, 14:21

Citaat:
Origineel gepost door ElAlamein
het is alleen de vraag, of een christen als Perez dat voor moslims moet opknappen!
Ik zou zeggen, ze hebben zelf ook een geweten, en een mond!
Voorlopig is het vanuit die hoek een hoop geklaag en gezielepiet, en slachtofferdenken, maar weinig scherpe veroordelingen van dit soort zaken!
Haha, beetje krom hè?
Maar ik verdedig mijn man en schoonfamilie en vrienden.

En ook houdt ik sowieso er niet van als de grote groep de schuld krijgt van wat enkelen misdoen. Wie dat ook treft, daar ga ik altijd tegenin.

01-09-2004, 14:40

Citaat:
Origineel gepost door aymen_maghribi
Naar mijn mening bestaan er geen Moslimterroristen, maar meer terroristen die hun land, cultuur en eer/ trots verdedigen!
Hoe noem je dan iemand die 12 Nepalezen doodschiet of schoolkinderen gijzelen uit naam van Allah?

01-09-2004, 14:47
Kinderen zijn altijd onschuldig, simpelweg omdat ze geen situatie kunnen analyseren, daarom keur ik dit af.
Maar laten we niet vergeten dat ook de Russen veel 'moslimbloed' aan hun hand hebben.

01-09-2004, 14:49


Ben blij dat je er ons aan helpt te herinneren, Appie. Alsof iemand dat kan vergeten. Maar ik vind dat in deze zaak (een school met kinderen nota bene) geen excuus en dus niet ter zake doende.

01-09-2004, 14:49

Citaat:
Origineel gepost door appie666
Kinderen zijn altijd onschuldig, simpelweg omdat ze geen situatie kunnen analyseren, daarom keur ik dit af.
Maar laten we niet vergeten dat ook de Russen veel 'moslimbloed' aan hun hand hebben.
Niet alleen 'moslimbloed'. Ook veel 'christenbloed' en ik denk nog wel meer bloed.

01-09-2004, 14:52

Citaat:
Origineel gepost door amused
Hoe noem je dan iemand die 12 Nepalezen doodschiet of schoolkinderen gijzelen uit naam van Allah?
Iemand die er om vraagt dat de hindoes in Nepal een moskee in brand gaan steken. Gelukkig maar dat die hindoes niet direkt de onschuldige nepalese moslims gaan vermoorden.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7