Bekijk volle/desktop versie : Hulp gevraagd bij het volgende



Pagina's : [1] 2

24-10-2010, 16:28
Salaam ou 3liekoum dames,

ik zit echt diep in de problemen, mijn leven is een grote hel.
iemand zit vanaf dag 1 si7r bij me aan t doen, ik weet wie en ook al ben ik bezig om het weg te laten halen en het gaat weg die gene blijft maar aan de gang om mij kapot te maken.
nu wil ik die gene betrappen bij wie ze gaat, het moet iemand zijn waar ze op loopafstand naartoe kan gaan en het is iemand in Amsterdam-west.
dus wie o wie weet waar een sa7ier man/vrouw woont in Amsterdam-west?
die gene doet zich voor als de heilige maria, maar ondertussen maakt ze me leven wel helemaal kapot en ik ben er klaar mee en wil haar op heterdaad betrappen.

wa salaam

24-10-2010, 19:05


ik begrijp t wel hoor als je weet dat iemand constant bezig is, dan wil je diegene op heterdaad betrappen en er mee confronteren. maar sorry kan je dr niet mee helpen kom uit een hele andere hoek vandaan

24-10-2010, 19:15
Kun je bevestigen dat iemand Si7ir bij je heeft gedaan? het kan ook zijn dat je gewoon de verkeerde keuze's maakt in het leven.

24-10-2010, 19:16
Ik zou haar een paar meppen verkopen.. ipv van mijn tijd en energie verspillen in haar bespioneren.

24-10-2010, 19:17


Wat heb je eraan als je die persoon op heterdaad betrapt? Ontkent zij het dan? Ik kan me indd niet voorstellen hoe zo'n situatie moet zijn, maar het lijkt me een ongelukkige moment in je leven. Waarom doet ze dit bij je? Niet dat er een reden voor nodig is, want dit is shirk billah. Je maakt andermans leven kapot.

24-10-2010, 19:18
Bizar hoe weet je het zo zeker, of hoe kun je dat zo zeker weten dan? Misschien ben je gewoon paranoide en is dat je probleem? Sorry kan je verder ook niet helpen.

24-10-2010, 19:18

Citaat door Sfgh:
Ik zou haar een paar meppen verkopen.. ipv van mijn tijd en energie verspillen in haar bespioneren.



Gewoon los rammen, begrijp niet waarom mensen zo ziekelijk bezig zijn met sihr.

24-10-2010, 19:19

Citaat door Sfgh:
Ik zou haar een paar meppen verkopen.. ipv van mijn tijd en energie verspillen in haar bespioneren.



ik moet eerlijk zeggen dat dit ook het eerste was wat in me opkwam..het heeft alleen geen nut want dan heet TO het weer gedaan en geweld lost niets op!

ik geloof zelf niet in al die dingen maar kan me voorstellen dat sommigen dat dus wel doen, als je het laat weghalen bij iemand, kan die dan niet iets doen dat die persoon je niets meer kan aandoen??

24-10-2010, 19:20
Verricht je gebeden op tijd, gedenk Allah swt vaak en doe roqya bij jezelf ipv op anderen vertrouwen. Als het zo is, dan straft Allah swt haar wel.

24-10-2010, 19:22
ja hoe weet je 't dan zo zeker???? je kan niet zomaar iemand beschuldigen van zoiets.

24-10-2010, 19:25

Citaat door Simmie:
Verricht je gebeden op tijd, gedenk Allah swt vaak en doe roqya bij jezelf ipv op anderen vertrouwen. Als het zo is, dan straft Allah swt haar wel.




24-10-2010, 19:25
Ik vraag mij af bij wie jij je laat `behandelen` aangezien een Imaam nooit zegt wie het is etc... dit is juist niet toegestaan!

Diegene doet gewoon rokya bij jou en adviseert je daarbij ook om dit veelvuldig bij jezelf te doen.

Is diegene betrouwbaar? Doet hij dit alleen middels Qur'anverzen? Is het een man en zo ja ga je daar heen met een mahram?

Een echte Imaam komt het liefst bij jou thuis en eist een mahram bij jou! Verder verteld hij niet wie het is want dit behoort hij ook niet te weten.

Dus heel vaag allemaal.

24-10-2010, 19:25



Citaat door behulpzaam2010:
Salaam ou 3liekoum dames,

ik zit echt diep in de problemen, mijn leven is een grote hel.
iemand zit vanaf dag 1 si7r bij me aan t doen, ik weet wie en ook al ben ik bezig om het weg te laten halen en het gaat weg die gene blijft maar aan de gang om mij kapot te maken.
nu wil ik die gene betrappen bij wie ze gaat, het moet iemand zijn waar ze op loopafstand naartoe kan gaan en het is iemand in Amsterdam-west.
dus wie o wie weet waar een sa7ier man/vrouw woont in Amsterdam-west?
die gene doet zich voor als de heilige maria, maar ondertussen maakt ze me leven wel helemaal kapot en ik ben er klaar mee en wil haar op heterdaad betrappen.

wa salaam



Waarom denk je dat iemand bij sihr heeft gedaan??? Ik heb een hekel als mensen ongeluk aan sihr koppelen. Ik denk dat het ook te maken heeft met hoe je bent opgevoed, uit onze famillie word het woord sihr nooit gebruikt, en weet hier hamdoelilah niets vanaf.
Zoals hier iemand al zei misschien maak je de verkeerde keuzes in je leven, hier kun je aan werken. En niet gelijk roepen er is sihr bij mij gedaan!!!En als je het al zeker weet dan ga je toch rechtsreeks naar haar toe ,misschien zit je dan wel helemaal naast, dan vind ik dat je haar exuses moet aanbieden.

24-10-2010, 19:27
btw ongeacht of er wel si7r bij haar gedaan is of niet ELKE MOSLIM dient HIERIN te geloven!

Doe je dit niet dan ontken je datgene wat er in de Qur'an staat.

24-10-2010, 19:35
Jeetje hoe weet je nou of die gene wat heeft gedaan bij jou?
heb je het haar zelf zien doen? heb je haar betrapt?

Wist als je iemand beschuldig van dat gedoe, en het is onterecht dan is het net of je die gene hebt vermoord zo een zonde heb je dan gepleegt. ik heb geen bron hier op internet
voor je - ik heb het gehoord bij een lezing Allah e3lem.
Hou je bezig met jouw geloof en vertrouw op ALLah.
Dat zal je sterk maken en alle duivelse zaken van je weghouden.

Pagina's : [1] 2