Bekijk volle/desktop versie : Een dringende vraag!



24-10-2010, 09:17
As selaam wa 'alaikoum wa rahmet Allahe wa barakatouh,

Ik wist niet waar ik deze vraag moest plaatsen. Aantal malen probeer ik mijn wachtwoord te veranderen van mijn windows live id. Zodra ik de lettercode heb ingevoerd, krijg ik een bericht dat de gegevens worden doorgestuurd naar het onderstaand emailadres.....

Echter, dit emailadres bestaat niet. Wat moet ik nu doen? Ik krijg namelijk geen andere opties om te kiezen, zoals ''de geheime vraag''.

Inchaa Allaah ta'ala kan iemand mij helpen!

As selaam wa 'alaikoum wa rahmet Allahe wa barakatouh.

24-10-2010, 17:43



Citaat door Yaboubiah:
As selaam wa 'alaikoum wa rahmet Allahe wa barakatouh,

Ik wist niet waar ik deze vraag moest plaatsen. Aantal malen probeer ik mijn wachtwoord te veranderen van mijn windows live id. Zodra ik de lettercode heb ingevoerd, krijg ik een bericht dat de gegevens worden doorgestuurd naar het onderstaand emailadres.....

Echter, dit emailadres bestaat niet. Wat moet ik nu doen? Ik krijg namelijk geen andere opties om te kiezen, zoals ''de geheime vraag''.

Inchaa Allaah ta'ala kan iemand mij helpen!

As selaam wa 'alaikoum wa rahmet Allahe wa barakatouh.

Als ik het goed begrijp, ben jij je wachtwoord vergeten je probeert het nu te wijzigen?

Neem contact op met de helpdesk/service die kunnen jou helpen om je account weer terug te krijgen

Gr.

Simo007[/SIZE]

24-10-2010, 17:45
As selaam 'alaikoum wa rahmet Allaahe wa barakatouh,

Djazaak Allaahou 5hairan. Het is al gelukt alhamdoullilahi. Ik was vergeten dit bericht te verwijderen.