Bekijk volle/desktop versie : Oog om oog, tand om tand?



01-09-2004, 08:12
Menigte steekt Nepalese moskee in brand
KATHMANDU - Een woedende menigte heeft woensdag de grootste moskee van de Nepalese hoofdstad Kathmandu in brand gestoken. De aanval is een reactie op het vermoorden van twaalf ontvoerde Nepalese gijzelaars door moslimextremisten in Irak.
De demonstranten sleepten ook meubilair en elektrische apparatuur uit de Jama Masjid-moskee en staken die op straat in brand, aldus ooggetuigen. De oproerpolitie probeerde de menigte met stokken in bedwang te houden. In Nepal zijn hindoes in de meerderheid. Moslims vormen een kleine minderheid.

01-09-2004, 08:34


Wraak...
Zeer begrijpelijke reactie. Dit soort dingen zal steeds vaker voorkomen.



Go Nepal!

01-09-2004, 09:38
en toen irak dit deed na de inval van de V,S stond je toen ook zo te juigen, en kom nou niet aan met er is geen bewijs, films en foto's zijn er genoeg van deze wanddaden van de V,S

01-09-2004, 09:46
Volgens mij staat er niemand te juichen hier, Nadia. Ik vind de moord op de Nepalezen trouwens de walgelijkste in de serie acties van de strijders voor de islam (oid) tot nu toe.

01-09-2004, 10:25


Hoe weten wij dat het Iraakse verzet deze moorden pleegt?? Hebben we niet een maand geleden gezien hoe een Amerikaanse student een filmpje in elkaar heeft gezet van een Amerikaanse gijzelaar die wordt onthoofd. Ik krijg steeds meer de indruk dat de Amerikanen en de Zionisten ook baat hebben bij zulke walgelijke filmpjes. Het Iraakse verzet wordt door zulke filmpjes zwart gemaakt in het het westen.

01-09-2004, 10:30

Citaat:
Origineel gepost door Bazba
Volgens mij staat er niemand te juichen hier, Nadia. Ik vind de moord op de Nepalezen trouwens de walgelijkste in de serie acties van de strijders voor de islam (oid) tot nu toe.

Citaat:
Origineel gepost door Pajiera
Wraak...
Zeer begrijpelijke reactie. Dit soort dingen zal steeds vaker voorkomen.



Go Nepal!
en hoe noem je dit dan

01-09-2004, 10:57

Citaat:
Origineel gepost door NAdiAtje123
en hoe noem je dit dan
Ik bedoelde het meer overdrachtelijk. Vanzelfsprekend heb je altijd gestoorde pubers die in ieder bloedvergieten een spannend spel ziet onder het motto "net goed", "mijn geloof, ras of groep gaat winnen" of "de anderen doen nog veel ergere dingen"! Feit is dat de Nepalezen in Irak en de moslims in Kathmandu onschuldige slachtoffers van een cynische wereld zijn.

01-09-2004, 11:02
ik vroeg het ook eigenlijk aan Pajiera, maar je hebt gelijk gewoon negeren die pubers

01-09-2004, 23:37
scheinheilige nepalezen,wanneer communistische maoisten in nepal bloedbaden uitrichten volgt er nooit wraak op ze.
ik hoop dan ook dat er spoedig wraak komt voor de moskee vernietiging in nepal.

01-09-2004, 23:38
Irak begint nu ook al met dreigementen richting Nederlandse militairen. Stel dat ze wat gaan uithalen dan heb je in Nederland ook de poppen aan het dansen!!!
Dan zal er van de nieuwe grote Taibah moskee in A'dam ook maar weinig overblijven denk ik...

01-09-2004, 23:43
Er is toch ook zo'n moskee database in Nederland?
Ben die site even kwijt. Zo is het wel erg gemakkelijk om die in de fik te steken.

01-09-2004, 23:48

Citaat:
Origineel gepost door hafiberber
scheinheilige nepalezen,wanneer communistische maoisten in nepal bloedbaden uitrichten volgt er nooit wraak op ze.
ik hoop dan ook dat er spoedig wraak komt voor de moskee vernietiging in nepal.
Nou man, je weet niet waar je over praat.
Heb je ze nog niet op een rijtje zien liggen de gedode maoisten.
Er zijn er al aardig wat om het hoekje geholpen.
En wraak is net als een draaideur, zie maar naar Palestina, dat draait en dat draait en dat blijft maar draaien.

01-09-2004, 23:49



Citaat:
Origineel gepost door Pajiera
Er is toch ook zo'n moskee database in Nederland?
Ben die site even kwijt. Zo is het wel erg gemakkelijk om die in de fik te steken.
www.moskeedatabase.com

Door veiligheidsredenen (waarschijnlijk) tijdelijk uitgeschakeld!

02-09-2004, 07:28

Citaat:
Origineel gepost door Naizah
www.moskeedatabase.com

Door veiligheidsredenen (waarschijnlijk) tijdelijk uitgeschakeld!
Deze misschien..
http://www.van-ooyen.nl/SLM/Moskee.html

02-09-2004, 09:53
Ik vind het een heel vreemde reactie, die ook nergens op slaat.

Stel dat ik op straat wordt lastig gevallen door een man, dan zou bijvoorbeeld mijn broer - als we deze manier van doen volgen - een volslagen andere en onschuldige man moeten aanvallen ter vergelding? Slaat toch nergens op?