Bekijk volle/desktop versie : Marrakech!! Tell me all about it!



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20

27-11-2010, 14:49

Citaat door Ta7amoeshtt:
http://www.booking.com/hotel/ma/atlas-targa-resort.html?tab=1&error_url=%2Fhotel%2Fma%2Fatlas-targa-resort.html%3Faid%3D303947%3Blabel%3Dma-marrakech-8WE49ueKwxZIZ3a6VW3o3gS5220534409%3Bsid%3Dbbf67603 c73046547897a41799aa3659%3B&do_availability_check= on&aid=303947&label=ma-marrakech-8WE49ueKwxZIZ3a6VW3o3gS5220534409&sid=bbf67603c730 46547897a41799aa3659&checkin_monthday=23&checkin_y ear_month=2010-12&checkout_monthday=30&checkout_year_month=2010-12


Hier gaan we over 3 weekjes incha allah.



DAT MEEN JE NIET!!!


Daar hebben wij ook geboekt...
Kijk maar een paar pagina's terug...daar heb ik deze link ook geplaats.


Wanneer gaan jullie? Wij gaan 14 december,

27-11-2010, 23:39



Citaat door mmu2:
DAT MEEN JE NIET!!!


Daar hebben wij ook geboekt...
Kijk maar een paar pagina's terug...daar heb ik deze link ook geplaats.


Wanneer gaan jullie? Wij gaan 14 december,


Hahhaha, soebhannallah. Wij hadden eerst Adama op het oog omdat die wel heel dicht bij jema elgefna zit maar de hotel leek mij te simpel. De reviews van deze hotel zijn heel positief dat gaf de doorslag. Wij zijn daar 9 dagen later, de 23 ste. Denk dat je dan al terug bent.

Gaan jullie een auto huren en is het de beste als je dat van hier regelt?

28-11-2010, 10:28

Citaat door Ta7amoeshtt:
Hahhaha, soebhannallah. Wij hadden eerst Adama op het oog omdat die wel heel dicht bij jema elgefna zit maar de hotel leek mij te simpel. De reviews van deze hotel zijn heel positief dat gaf de doorslag. Wij zijn daar 9 dagen later, de 23 ste. Denk dat je dan al terug bent.

Gaan jullie een auto huren en is het de beste als je dat van hier regelt?


Wij zijn dan al terug.

Nee, wij gaan geen auto huren.
Vanuit het hotel hebben ze ene busje die je naar de stad brengt en sávonds ook weer terug brengt.

Auto huren heb ik dus geen verstand van.
Anders kijk je via booking.com.


Voor hoeveel heb je het hotel geboekt?

Ik heb voor 3 volwassenen en 1 kind een familiekamer voor 310 euro.
Mijn dochters zijn 13 en 10.

Ik heb het hotel ook zelf gebeld en gedaan alsof ik een zelfde kamer wou...en toen werde me verteld dat ik 500!!! euro moest betalen.

Dus ik ben blij dat ik van hieraf geboekt heb!

28-11-2010, 11:51

Citaat door mmu2:
Wij zijn dan al terug.

Nee, wij gaan geen auto huren.
Vanuit het hotel hebben ze ene busje die je naar de stad brengt en sávonds ook weer terug brengt.

Auto huren heb ik dus geen verstand van.
Anders kijk je via booking.com.


Voor hoeveel heb je het hotel geboekt?

Ik heb voor 3 volwassenen en 1 kind een familiekamer voor 310 euro.
Mijn dochters zijn 13 en 10.

Ik heb het hotel ook zelf gebeld en gedaan alsof ik een zelfde kamer wou...en toen werde me verteld dat ik 500!!! euro moest betalen.

Dus ik ben blij dat ik van hieraf geboekt heb!



Huh zo goedkoop? Ik heb ook de familiekamer voor 2 volwassenen en 3 kinderen voor 873 ongeveer. Heb bijna 2 weken geleden geboekt.

Gek dat er zo n prijsverschil is, 300, 500 of 800.

Ik heb de reviews gelezen en daar zeggen ze dat de bussen van en naar de hotel niet vaak opgaan, alleen 2 keer op een dag en dat ze daarom meestal heel erg vol zitten vooral in de avond.
Ik durf het risico niet te nemen dat we straks met 2 jongen kinderen en een baby in een kinderwagen daar straks zonder vervoer zitten.
Wij twijfelde of we hier of daar een auto gingen huren.

Gaan jullie ook naar de andere plaatsen nabij Marrakech?
Oja rare vraag misschien maar welke soort schoenen neem jij mee en hoeveel paar 1 of 2?
Ik ben bang dat mijn schoenen het daar gaan begeven (heb ik ooit meegemaakt) en dat ik zonder schoenen kom te zitten

28-11-2010, 18:36



Citaat door Ta7amoeshtt:
Huh zo goedkoop? Ik heb ook de familiekamer voor 2 volwassenen en 3 kinderen voor 873 ongeveer. Heb bijna 2 weken geleden geboekt.

Gek dat er zo n prijsverschil is, 300, 500 of 800.

Ik heb de reviews gelezen en daar zeggen ze dat de bussen van en naar de hotel niet vaak opgaan, alleen 2 keer op een dag en dat ze daarom meestal heel erg vol zitten vooral in de avond.
Ik durf het risico niet te nemen dat we straks met 2 jongen kinderen en een baby in een kinderwagen daar straks zonder vervoer zitten.
Wij twijfelde of we hier of daar een auto gingen huren.

Gaan jullie ook naar de andere plaatsen nabij Marrakech?
Oja rare vraag misschien maar welke soort schoenen neem jij mee en hoeveel paar 1 of 2?
Ik ben bang dat mijn schoenen het daar gaan begeven (heb ik ooit meegemaakt) en dat ik zonder schoenen kom te zitten



Ik ga van 14 t/m 19, misschien is het daarom goedkoper.
Die reviews waren van in de zomer en dan is het natuurlijk helemaal VOL.
Nu zal dat wel meevallen, verder rijden er ook taxi's natuurlijk.

Ik neem maar 1 paar laarzen mee, en als het mooi weer is dan koop ik daar schoenen. Misschien als ik nog plek heb, dan stop ik een paar in mijn koffer.
Maar ja, met Ryanair mag je maar 10kg meenemen.

Naar welke plaatsen gaan jullie dan?
Ik ben er nog nooit geweest, dus ik heb nog geen idee.
We wouden naar die voorstelling gaan...maar dat is wel duur en in de winter te koud om in tenten te gaan zitten.

We gaan maar 5 dagen..dus het is meer relaxen en een beetje de stad verkennen.

28-11-2010, 20:35

Citaat door mmu2:
Ik ga van 14 t/m 19, misschien is het daarom goedkoper.
Die reviews waren van in de zomer en dan is het natuurlijk helemaal VOL.
Nu zal dat wel meevallen, verder rijden er ook taxi's natuurlijk.

Ik neem maar 1 paar laarzen mee, en als het mooi weer is dan koop ik daar schoenen. Misschien als ik nog plek heb, dan stop ik een paar in mijn koffer.
Maar ja, met Ryanair mag je maar 10kg meenemen.

Naar welke plaatsen gaan jullie dan?
Ik ben er nog nooit geweest, dus ik heb nog geen idee.
We wouden naar die voorstelling gaan...maar dat is wel duur en in de winter te koud om in tenten te gaan zitten.

We gaan maar 5 dagen..dus het is meer relaxen en een beetje de stad verkennen.


Je hebt gelijk over die reviews, daar had ik nog niet naar gekeken. Ik hoop het, sparen we ons de centjes uit voor een huurauto.
Wij nemen ieder een koffer van 30 kg mee. Wij hebben via booking geboekt en dan mag je zelf aangeven hoeveel je wilt meenemen max 30 kg. Als je aangeeft dat je maar 10 kg meeneemt hoef je maar weinig te betalen. Spullen van de kids stoppen we in de ene koffer en onze spullen in de ander koffer. Dan is het ook niet zo n gesjouw in de luchthavens.

Wij gaan 7 dagen, en dit staat op de planning
Djemaa el Fna, de soeks, de nieuwe winkelcentrum, de looierijen (dat wou ik altijd al zien), De Oukaimden bergen waar dan sneeuwt ligt incha allah, Essaouira, De watervallen van Ouzoud (dat mag je echt niet missen hoor, Ourikavallei, Ouarzazate, pff dat is wat ik opgezocht had. Ik zie wel waar ik aan toe kom, maar de watervallen wil ik niet missen.

28-11-2010, 21:53

Citaat door Ta7amoeshtt:
Je hebt gelijk over die reviews, daar had ik nog niet naar gekeken. Ik hoop het, sparen we ons de centjes uit voor een huurauto.
Wij nemen ieder een koffer van 30 kg mee. Wij hebben via booking geboekt en dan mag je zelf aangeven hoeveel je wilt meenemen max 30 kg. Als je aangeeft dat je maar 10 kg meeneemt hoef je maar weinig te betalen. Spullen van de kids stoppen we in de ene koffer en onze spullen in de ander koffer. Dan is het ook niet zo n gesjouw in de luchthavens.

Wij gaan 7 dagen, en dit staat op de planning
Djemaa el Fna, de soeks, de nieuwe winkelcentrum, de looierijen (dat wou ik altijd al zien), De Oukaimden bergen waar dan sneeuwt ligt incha allah, Essaouira, De watervallen van Ouzoud (dat mag je echt niet missen hoor, Ourikavallei, Ouarzazate, pff dat is wat ik opgezocht had. Ik zie wel waar ik aan toe kom, maar de watervallen wil ik niet missen.



Heb je 870 betaaal inclusief de vleigtickets?

Ik heb voor 4 tickets 300 euro betaald,+310 voor hotel= 610.
Maar we vliegen dan wel van Dusseldorf Weeze naar Marrakech.
We laten de auto op het vliegveld voor 50 euro= totaal 660.


Wat zijn de Looijerijen?
Essaouira is wel een eind uit de buurt, dan moet je dus een auto huren.
En de Ourikavallei dat is denk ik met een taxi/busje ook te doen, daar gaan we insha-allah wel heen.

28-11-2010, 23:02

Citaat door mmu2:
Heb je 870 betaaal inclusief de vleigtickets?

Ik heb voor 4 tickets 300 euro betaald,+310 voor hotel= 610.
Maar we vliegen dan wel van Dusseldorf Weeze naar Marrakech.
We laten de auto op het vliegveld voor 50 euro= totaal 660.


Wat zijn de Looijerijen?
Essaouira is wel een eind uit de buurt, dan moet je dus een auto huren.
En de Ourikavallei dat is denk ik met een taxi/busje ook te doen, daar gaan we insha-allah wel heen.


Nee nee, alleen 870 voor het hotel. Vliegen was ongeveer 960 euro. Voor 2 volwassenen en 3 kinderen vanuit Brussel naar Marrakech en zo weer terug.
De Looijerijen is waar ze verschillende leer kleuren. Dat zie je ze soms ook op tv doen.

28-11-2010, 23:03
Dit vind ik wel speciaal om te zien.

[/URL][/IMG]

03-12-2010, 18:20

Citaat door Ta7amoeshtt:
Dit vind ik wel speciaal om te zien.

[/URL][/IMG]



wel uitkijken meurt heel erg dit whuauhauwahuaa! ik ga 15de richitng Casa kan niet wachteeeeeeeeeeeeeen

03-12-2010, 18:21
INCHA'ALLAH (vergeten te zeggen)

12-12-2010, 20:01

Citaat door mmu2:
Ik ga van 14 t/m 19, misschien is het daarom goedkoper.
Die reviews waren van in de zomer en dan is het natuurlijk helemaal VOL.
Nu zal dat wel meevallen, verder rijden er ook taxi's natuurlijk.

Ik neem maar 1 paar laarzen mee, en als het mooi weer is dan koop ik daar schoenen. Misschien als ik nog plek heb, dan stop ik een paar in mijn koffer.
Maar ja, met Ryanair mag je maar 10kg meenemen.

Naar welke plaatsen gaan jullie dan?
Ik ben er nog nooit geweest, dus ik heb nog geen idee.
We wouden naar die voorstelling gaan...maar dat is wel duur en in de winter te koud om in tenten te gaan zitten.

We gaan maar 5 dagen..dus het is meer relaxen en een beetje de stad verkennen.
ik zag laatst op een site dat je die voorstelling ook vanaf hier kunt boeken en dan betaal je 36 euro voor volwassenen en 18 voor kinderen. dan valt het wel mee.

13-12-2010, 17:52


mmu2 jij hebt toch al gereserveerd bij airport voor parkeren. Ik zie bij Weeze dat je daar gewoon kunt parkeren en krijg geen link om te reserveren.

13-12-2010, 18:05

Citaat door virtual-lady:
mmu2 jij hebt toch al gereserveerd bij airport voor parkeren. Ik zie bij Weeze dat je daar gewoon kunt parkeren en krijg geen link om te reserveren.

Wij zetten onze auto gewoon op de parkeerplaats en als we terug zijn uit Marokko dan betalen we bij het uitrijden, we hebben nog nooit van te voren geresveerd

15-12-2010, 19:54

Citaat door sunset:
Wij zetten onze auto gewoon op de parkeerplaats en als we terug zijn uit Marokko dan betalen we bij het uitrijden, we hebben nog nooit van te voren geresveerd

ik zag dat inderdaad op de site en de ene parkeerplaats is duurder dan de andere..
Mmu is volgens mij al in marrakech nu..

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20