Bekijk volle/desktop versie : creatine



Pagina's : [1] 2

23-10-2010, 14:19
welke creatine is de beste

welke raden julie mij aan?

23-10-2010, 14:26


niet goed voor je lichaam, je moet om de maand stoppen met pauze van 2 weken zodat je lichaam er niet aan gewend raakt.
slechte shit, hou het gewoon bij proteine.

23-10-2010, 14:29

Citaat door marmita-lover:
niet goed voor je lichaam, je moet om de maand stoppen met pauze van 2 weken zodat je lichaam er niet aan gewend raakt.
slechte shit, hou het gewoon bij proteine.



heb gehoord dat het ook in je lichaam zit

dus is niet erg

zit ook in voedsel

23-10-2010, 14:36
Probleem met creatine is dat het veel vocht vasthoud .. je krijgt meer kracht en word wat omgepompt maar je bent verre van droog

Als je er groot uit wilt zien is het wel goed, maar als je DROOG wilt zijn is het een no go

23-10-2010, 14:40



Citaat door MoDiesel:
Probleem met creatine is dat het veel vocht vasthoud .. je krijgt meer kracht en word wat omgepompt maar je bent verre van droog

Als je er groot uit wilt zien is het wel goed, maar als je DROOG wilt zijn is het een no go



en als je cardio bij doet?

ik had ooit hier gelezen

was een creatine

die niet veel vocht vast houdt

je krijgt alleen meer kracht en spiermassa

23-10-2010, 14:49
Als ik jouw tekst zo lees kan je beter gewoon anabolen steroiden nemen vriend beter


bij jouw past geen creatine

23-10-2010, 14:53

Citaat door smartie4:
Als ik jouw tekst zo lees kan je beter gewoon anabolen steroiden nemen vriend beter


bij jouw past geen creatine



nee man

welke raad je mij aan?

23-10-2010, 14:54

Citaat door niksgunner_:
nee man

welke raad je mij aan?



welke merk of welke smaak?

23-10-2010, 14:56

Citaat door smartie4:
welke merk of welke smaak?


maakt niet uit

welke is de beste

heb je er beetje verstand van?

23-10-2010, 15:53

Citaat door niksgunner_:
welke creatine is de beste

welke raden julie mij aan?



Shmen creatine,de neveneffecten op lange termijn op je lichaam zijn niet gekend.

neem gewoon eiwitten (proteinen-wheyshakes)
creatine zit idd ook in voedsel, een steak bijvoorbeeld.

Wil je resultaat zien dan moet je gewoon leren trainen en je maaltijden leren verdelen.
6 kleine uitgebalanceerde maaltijden per dag.

's avonds eet je alleen die vieze natuur kwark- 's morgens begin je met oa havermout.

weet ook dat je spieren tijdens een training volledig afgebroken worden en in rust weer opgebouwd worden.
zorg er dus voor dat je meteen na de training proteines inneemt en binnen het uur dus asap een maaltijd binnenkrijgt (langer dan een uur is verlies aan spieren)
zorg ervoor dat je trainingen gevarieerd zijn zodat je spieren elke training keihard moeten werken en dat als je rust je ook echt rust dus geen klussen doen maar RUSTEN!

als je hiermee rekening gaat houden dan zie je resultaten zonder die creatinevergif!

23-10-2010, 16:36

Citaat door niksgunner_:
en als je cardio bij doet?

ik had ooit hier gelezen

was een creatine

die niet veel vocht vast houdt

je krijgt alleen meer kracht en spiermassa

Creatine is voor spieropbouw .. als je cardio bij doet blijf je gewoon dun en heeft creatine niet echt effect he (creatine kom je van aan) en cardio val je vanaf .. dus 2 dingen tegelijk kan niet

Je hebt verschillende merken, maar uiteindelijk blijf je gewoon vocht vasthouden en word je gewoon groot en bol ..

23-10-2010, 16:56

Citaat door brownie74:
Shmen creatine,de neveneffecten op lange termijn op je lichaam zijn niet gekend.

neem gewoon eiwitten (proteinen-wheyshakes)
creatine zit idd ook in voedsel, een steak bijvoorbeeld.

Wil je resultaat zien dan moet je gewoon leren trainen en je maaltijden leren verdelen.
6 kleine uitgebalanceerde maaltijden per dag.

's avonds eet je alleen die vieze natuur kwark- 's morgens begin je met oa havermout.

weet ook dat je spieren tijdens een training volledig afgebroken worden en in rust weer opgebouwd worden.
zorg er dus voor dat je meteen na de training proteines inneemt en binnen het uur dus asap een maaltijd binnenkrijgt (langer dan een uur is verlies aan spieren)
zorg ervoor dat je trainingen gevarieerd zijn zodat je spieren elke training keihard moeten werken en dat als je rust je ook echt rust dus geen klussen doen maar RUSTEN!

als je hiermee rekening gaat houden dan zie je resultaten zonder die creatinevergif!


bedankt voor de informatie

23-10-2010, 16:57



Citaat door MoDiesel:
Creatine is voor spieropbouw .. als je cardio bij doet blijf je gewoon dun en heeft creatine niet echt effect he (creatine kom je van aan) en cardio val je vanaf .. dus 2 dingen tegelijk kan niet

Je hebt verschillende merken, maar uiteindelijk blijf je gewoon vocht vasthouden en word je gewoon groot en bol ..



bedankt voor je informatie

23-10-2010, 17:39
Veel mensen die niet weten waar ze over praten, creatine is totaal niet gevaarlijk als je het normaal gebruikt, dwz consistent en gelimiteerd aan 3 gram(ochtend) op rustdagen en ong 6 gram op trainingsdagen(ochtend 3 & half uur voor het trainen 3).
Creatine heeft elk menselijk lichaam in de spieren zitten, dus geloof niemand die zegt dat je er bol van wordt oid, het is juist gemaakt voor krachttrainingen en repetitie oefeningen, het heeft dus weldegelijk een goed effect op het lichaam als je jezelf tot het uiterste brengt.

Om het simpel uit te leggen: Je doet krachttraining, laatste set/rep beginnen je spieren uitgeput te raken, en raakt de creatine voorraad op en vult zich minder snel aan, hier gebruik je het dus voor, het duwt je net even die extra set/reps door.

Ook bevorderd het het herstel van de spieren achteraf

Het wordt tevens niet alleen gebruikt door bodybuilders, wielrenners, zwemmers, 50+ers gebruiken het allemaal.

Neem wel pure creatine(dus niet 25% creatine en 75%dextrose) en mix het nooit vooraf met water om het vervolgens uren te laten staan want dan wordt het creatinine en daar heb je niets aan, mix het met cranberrysap voor een snellere opname.

Het is een van de best verkopende supplementen, betrouwbaar(mits het pure creatine monohydrate is), niet duur en itt wat velen beweren echt niet schadelijk bij normaal gebruik.
Het enige wat schadelijk is is overmatig creatine gebruik, tast je lever en je nieren aan.

Ook is het verstanding(een must eigenlijk) om een pauze van een maand in te lassen na +-5/6 weken.

23-10-2010, 17:58

Citaat door kapoon129:
Veel mensen die niet weten waar ze over praten, creatine is totaal niet gevaarlijk als je het normaal gebruikt, dwz consistent en gelimiteerd aan 3 gram(ochtend) op rustdagen en ong 6 gram op trainingsdagen(ochtend 3 & half uur voor het trainen 3).
Creatine heeft elk menselijk lichaam in de spieren zitten, dus geloof niemand die zegt dat je er bol van wordt oid, het is juist gemaakt voor krachttrainingen en repetitie oefeningen, het heeft dus weldegelijk een goed effect op het lichaam als je jezelf tot het uiterste brengt.

Om het simpel uit te leggen: Je doet krachttraining, laatste set/rep beginnen je spieren uitgeput te raken, en verminderd de creatine voorraad op/ herstelt minder snel, hier gebruik je het dus voor, het duwt je net even die extra set/reps door.

Ook bevorderd het het herstel van de spieren achteraf

Het wordt tevens niet alleen gebruikt door bodybuilders, wielrenners, zwemmers, 50+ers gebruiken het.

Neem wel pure creatine(dus niet 25% creatine en 75%dextrose) en mix het nooit vooraf met water want dan wordt het creatinine en daar heb je niets aan, mix het met cranberrysap voor een snellere opname.

Het is een van de best verkopende supplementen, betrouwbaar(mits het pure creatine monohydrate is) en niet duur.

Het enige wat schadelijk is is overmatig creatine gebruik, tast je lever en je nieren aan.



Het grootste gedeelte wat je zegt klopt.
Alleen heb je het over 1 ding mis....wetenschappers zeggen dat het niet schadelijk is maar ze benadrukken wel dat je dit moet zien op korte termijn.
ze weten nog niet wat de lange termijn gevolgen kunnen zijn.
daarom ook moet je oppassen.
ik weet bijvoorbeeld dat een Belgische voetbalploeg (Lierse sk) dit had geintegreerd maar sommige spelers hadden ineens meer krampen dan voorheen.
nou er was niet direct een verband met creatine maar je weet nooit wat de gevolgen zijn.

Ik zie trouwens niet in waarom een amateursporter die er gewoon beter uit wilt zien creatine moet gebruiken.
een goede uitgebelanceerde dieet (timing wanneer je eet is heel belangrijk),gevarieerde oefeningen,trainingsintensiteit en voldoende rust zijn de sleutel.
nee joh,proteinen zijn de enige supplementen die ik toelaat.
Een mooi resultaat heb je ook door zo weinig mogelijk met machines te werken en meer met dumbells en gewichten.

sommigen zie je voor en na de training een hele apotheek binnenslikken.
nergens voor nodig!

Pagina's : [1] 2