Bekijk volle/desktop versie : Jongens, vragen jullie je dit ook af??



23-10-2010, 01:47
Of de meiden waarmee je seks hebt gehad, en zijn getrouwd, alles aan hun man hebben opgebiecht?

23-10-2010, 01:51


dat zit ik me ook af te vragen....

23-10-2010, 01:53
waarom denk je daar over na? vertel jij je vrouw later ook met wie jij allemaal het bed hebt gedeeld?

23-10-2010, 02:08
ja ik vraag het me ook af.

23-10-2010, 02:24


Nee dit is nou iets wat ik me echt niet af vraag. Wat ik me wel afvraag is waarom de aarde in iets meer dan 24 uur om zijn as draait, de maan in 29 of 30 dagen om de aarde en de aarde om de zon.
En ook waarom een etmaal een etmaal wordt genoemd?

23-10-2010, 02:31
Waarom zou je aan je waardevolle man waar je trouw aan heb beloofd opbiechten wat voor hyena's je tussen je benen hebt gehad.

Ze waren lekkere slaven die me lekker hebben gelikt
en gezoend en genomen, ik heb lekker genoten
en nu kunnen ze oprotten, 3ed over ze praten? Tijdsverspilling + zonde

23-10-2010, 02:33
Je moet je eens afvragen wat je tegen God zult zeggen als Hij jou hierover vraagt!!

23-10-2010, 02:35

Citaat door Sabrynn:
Waarom zou je aan je waardevolle man waar je trouw aan heb beloofd opbiechten wat voor hyena's je tussen je benen hebt gehad.

Ze waren lekkere slaven die me lekker hebben gelikt
en gezoend en genomen, ik heb lekker genoten
en nu kunnen ze oprotten, 3ed over ze praten? Tijdsverspilling + zonde


hhhm zit een kern in die me wel aanstaat

23-10-2010, 02:36

Citaat door karim_be:
Je moet je eens afvragen wat je tegen God zult zeggen als Hij jou hierover vraagt!!

karim goes for the points

23-10-2010, 02:54
Je mag niet dubbel maal over je zonde's beginnen als je vergefenis aan allah hebt gevraagd, dat is wat k heb gehoord..

Als je netjes bent geweest hoef jij je dit niet af te vragen toch

23-10-2010, 03:10

Citaat door ElGuaje:
Jij bent in je leven met niets anders bezig dan het op misselijk makende manier onderuit schoffelen van je zusters, maar geloof me, er komt een dag dat Allah jou harder onderuit haalt. Harder dan ooit tevoren. Types als jij....Fadj3al na3latallahi a3la alkafirien.





mooi gezegd

23-10-2010, 03:15

Citaat door StereoMarokkaan:

Jongens, vragen jullie je dit ook af??:
Of de meiden waarmee je seks hebt gehad, en zijn getrouwd, alles aan hun man hebben opgebiecht?

nee

23-10-2010, 03:38



Citaat door ElGuaje:
Jij bent in je leven met niets anders bezig dan het op misselijk makende manier onderuit schoffelen van je zusters, maar geloof me, er komt een dag dat Allah jou harder onderuit haalt. Harder dan ooit tevoren. Types als jij....Fadj3al na3latallahi a3la alkafirien.


yep true

23-10-2010, 11:21

Citaat door GoodBadUgly:
Nee dit is nou iets wat ik me echt niet af vraag. Wat ik me wel afvraag is waarom de aarde in iets meer dan 24 uur om zijn as draait, de maan in 29 of 30 dagen om de aarde en de aarde om de zon.
En ook waarom een etmaal een etmaal wordt genoemd?
De aarde blijft niet in 24 uur om zn as draaien. Het wordt meer, dagen worden langer. Net zoals de maan niet in 29 of 30 dagen om de aarde blijft draaien, dat wordt ook meer. Want de maan raakt verder verwijderd van de aarde. Uiteindelijk raakt de maan zo ver van de aarde verwijderd, dat de maan kan ontsnappen aan de aantrekkingskracht van de aarde. En als gevolg de aarde haar maan verliest.

Dat een dag nu 24 uur duurt, vind ik niet bijzonder. Dat moet vroeger minder zijn geweest.