Bekijk volle/desktop versie : Hoe is het om.........?



Pagina's : [1] 2

22-10-2010, 10:59
[Hoe is het om een stalker te hebben? Niet een stalker die jou het leven zuur maakt of je bedreigd maar gewoon iemand die knettergek op je is maar jij speelt hard to get! Maar ergens vindt je zijn/haar aandacht toch stiekem leuk.]

22-10-2010, 11:01


Dat is me 1 keer overkomen. Heel griezelig vond ik dat, die persoon duikt dan opeens uit het niets op Ieehh he gave me the creeps =/

22-10-2010, 11:03

Citaat door salima-akch:
Dat is me 1 keer overkomen. Heel griezelig vond ik dat, die persoon duikt dan opeens uit het niets op Ieehh he gave me the creeps =/


Dacht dat vrouwen verrassingen leuk vonden!

22-10-2010, 11:04
haha nee dank je!

22-10-2010, 11:04



Citaat door CreativeMind:
Dacht dat vrouwen verrassingen leuk vonden!

Jah als je die persoon zelf ook leuk vindt zou het wel een leuke verassing zijn, maaree hem had ik liever niet in mn buurt.

22-10-2010, 11:06
Je wilt het niet, maar toch wel.
je wilt geen aandacht geven, maar doet het toch.
geen controle over jezelf in zo'n periode denk ik dan.

22-10-2010, 11:07

Citaat door salima-akch:
Jah als je die persoon zelf ook leuk vindt zou het wel een leuke verassing zijn, maaree hem had ik liever niet in mn buurt.


sorry lach je niet uit maar zie het al helemaal voor me...loop je over straat komt hij ineens uit een steegje gesprongen tataaaaaaaaaaaaa

22-10-2010, 11:07

Citaat door CreativeMind:
Dacht dat vrouwen verrassingen leuk vonden!

22-10-2010, 11:10

Citaat door Liefdevol.:


jij weer met je droge lachje!

22-10-2010, 11:12

Citaat door CreativeMind:
sorry lach je niet uit maar zie het al helemaal voor me...loop je over straat komt hij ineens uit een steegje gesprongen tataaaaaaaaaaaaa


Hahaha ja hallo zo ging dat nie he, het leven is geen film
Het was meer dat hij gwn mijn hele werk rooster kende kwam hij langs zegt hij dat ie niet wist dat ik werkte =/ (yeah right) en mn school rooster kende hij ook hahhaha hij wist waar ik woon. In andere woorden het was gewoon HORROR!

22-10-2010, 11:16
Heb dat 1x meegemaakt, maar heb er geen moment van genoten. Snap sowieso niet waarom de mens na een afwijzing toch stoïcijns door blijft gaan, alsof die doof is. Gebrek aan zelfrespect? Die mensen bezitten geloof ik echt geen trots oid.

Bah!

22-10-2010, 11:19

Citaat door CreativeMind:
[Hoe is het om een stalker te hebben? Niet een stalker die jou het leven zuur maakt of je bedreigd maar gewoon iemand die knettergek op je is maar jij speelt hard to get! Maar ergens vindt je zijn/haar aandacht toch stiekem leuk.]




Afschuwelijk
Gadverdamme
Bah Bah
:kots:

Ik kan daar zooo niet tegen.. 't ergste is als je door iemand van 't zelfde geslacht gestalkt wordt omdat ze jaloers op je zijn.

22-10-2010, 11:25



Citaat door salima-akch:
Hahaha ja hallo zo ging dat nie he, het leven is geen film
Het was meer dat hij gwn mijn hele werk rooster kende kwam hij langs zegt hij dat ie niet wist dat ik werkte =/ (yeah right) en mn school rooster kende hij ook hahhaha hij wist waar ik woon. In andere woorden het was gewoon HORROR!


ENG!!! Hoe ben je van hem afgekomen?

22-10-2010, 11:26

Citaat door Humi:
Heb dat 1x meegemaakt, maar heb er geen moment van genoten. Snap sowieso niet waarom de mens na een afwijzing toch stoïcijns door blijft gaan, alsof die doof is. Gebrek aan zelfrespect? Die mensen bezitten geloof ik echt geen trots oid.

Bah!


En toch mis ik de stalkpraktijken van smietie wel. Waar zou ze uithangen vandaag/

22-10-2010, 11:30

Citaat door Biatch.:
Afschuwelijk
Gadverdamme
Bah Bah
:kots:

Ik kan daar zooo niet tegen.. 't ergste is als je door iemand van 't zelfde geslacht gestalkt wordt omdat ze jaloers op je zijn.


Dat schijnt ook vaak voor te komen. Kijk als het man het doet is het erg maar een vrouw! Kom op zeg waar is haar zelfrespect gebleven?

Pagina's : [1] 2