Bekijk volle/desktop versie : knap zonder inhoud dat is het meestal

19-12-2002, 16:30

Citaat door anahowa:
wat denken jullie

dames en heren, ik schrijf dit na dat ik een bericht heb gelezen, dat een jongen een meisje heeft ontmaagd, zoals altijd met valse beloftes. wat is er toch aan de hand met de marokkanen.

vertel mij dat.

graag antwoord

het is een heel lang verhaal, maar ik wil eerst wat reacties van mijn broeders.

vooral de dames wil ik graag aan het woord laten
.

19-12-2002, 23:12

wallah ik vind je echt zielig anahowa altijd weer dat negatiefe naar buiten brengen als je dat altijd doet dan ga je automatisch denken dat we slecht zijn tazz he lijkt wel propaganda hier , weet je de meisjes die dat altijd doen zijn gewoon op zoek naar aand8 want ik ga toch ook niet elke keer weer iets vertellen over een meisje dat ene jongen heeft geplayd enzo als we dat zouoden doen dan zou deze site er vol mee staan maar jah sommige mensen willen lekker hun eigen ras zwart maken als we je niet bevallen dan ga je toch lekker naar die turken ofzo

20-12-2002, 15:54
Salaam,

Heb die topic ook gelezen...
Ik vindt persoonlijk dat het dom is van een meisje als ze op zo'n vraag toegeeft!!! maar vindt het van de jongen ook hshoema dat hij zo iets vraagt van een meisje terwijl hij weet dat het bij ons haram is!
een jongen die zoiets vraagt aan een meisje wilt zeggen dat hij geen respect heeft voor haar.
maar niet alle jongens zijn het zelfde en niet alle meisjes zijn hetzelfde
el hamdullilah!!

GreetZ

22-12-2002, 19:00
Salaam anahowa

Kijk ik zelf vindt dat die fout niet alleen bij de jongen ligt maar ook bij het meid zelf. Want als tie echt van haar hield dan zou tie het niet eens durven vragen. En zei kon zeggen kom naar me ouders toe. Want als een jongen van je houdt en met je verder wil. Dan is dat de laatste wat tie van je vraagt. maar ja allah i hedina oe hedihoem.

02-01-2003, 13:12

Dat een marokaanse jongen denkt aan sex bij marokaans meisje vind ik echt hsoema echt!
hoe denkt iemand zijn eigen zusje te xxxxxx (om het netjes te houden)
ik zou echt tegen zo een jongen zeggen wat als het jou zzusje overkomt kijk maar naar de pijn die je familie zal voelen als dat gebeurt maar jullie hebben gelijk het is niet alleen de schuld van de jongen voor een groot deel ook van een meisje zij laat het note bene zo ver komen maar zoals pochahontas al zei niet iedereen is zo!
assalamu alaykum

04-01-2003, 09:54
het is allebei hun fout!voorallebei haram die jongen moet da nie vragen en die meiske moe da nie doen allebei stelletje sukkels maar de meid krijgt een probleem als het uit geraakt en de jongen niet .Zij kan haar maagdelijkheid niet bewijzen omdat ze da nie meer is maar een jongen kan het zoveel doen dat die wilt aan hem is er geen bewijs dat die ontmaagd is