Bekijk volle/desktop versie : Update: Plan voor allochtonenstop in amateurvoetbal ingetrokken



Pagina's : [1] 2 3

21-10-2010, 22:03
De KNVB 'kan zich absoluut niet vinden' in het voorstel van de Haagse PVV-fractie om een allochtonenstop in te voeren bij het amateurvoetbal. Dat stelt een zegsman van de voetbalbond donderdag desgevraagd aan het ANP.

"Integendeel zelfs: voetbal levert een zeer belangrijke bijdrage aan de integratie in Nederland", aldus de bond. "Nergens komen zoveel culturen samen als op het voetbalveld en in de voetbalkantine." De KNVB beklemtoont dat sport toegankelijk moet zijn voor iedereen. "Wij maken geen enkel onderscheid in afkomst, religie, huidskleur of seksuele geaardheid."

"Daar staan wij als KNVB voor en daar staat de Nederlandse sportwereld voor", aldus de woordvoerder van de voetbalbond. Volgens PVV-raadslid Richard de Mos 'luiden clubs al jaren de noodklok aangaande de ellende die speelt bij vele clubs met een hoog percentage niet-westerse, allochtone leden'.

Update 21:41 uur - Plan voor allochtonenstop in amateurvoetbal ingetrokken
De PVV-fractie in de Haagse gemeenteraad heeft donderdagavond haar plan om een allochtonenstop in te voeren in het amateurvoetbal teruggetrokken. Raadslid en Tweede Kamerlid Richard de Mos stelt dat 'het ongelukkig gekozen woord allochtonenstop de discussie over de problemen binnen het Haagse amateurvoetbal ernstig heeft vervuild'.

Daarom heeft de partij de vragen hierover aan het college teruggetrokken. De gemeente Den Haag noemde het voorstel 'volledig onzinnig', zo meldt het ANP. Wethouder Karsten Klein (Sport) verweet de partij in een reactie 'een dwangmatige xenofocus. Voor een fractie die claimt midden in de Haagse samenleving te staan, is dat onverantwoord en onrealistisch'.


Bron.

21-10-2010, 22:11


De drol wordt gauw ingetrokken.

21-10-2010, 22:16
Hehe


Citaat:
"Integendeel zelfs: voetbal levert een zeer belangrijke bijdrage aan de integratie in Nederland", aldus de bond. "Nergens komen zoveel culturen samen als op het voetbalveld en in de voetbalkantine." De KNVB beklemtoont dat sport toegankelijk moet zijn voor iedereen. "Wij maken geen enkel onderscheid in afkomst, religie, huidskleur of seksuele geaardheid

21-10-2010, 22:34
Mmmhh laat me raden dat pikkie heeft te vroeg gesproken en is nu door Fuhrer Wilders teruggefloten vanwege de ontstane commotie.


Maar goed de partij laat zijn ware aard weer zien.

21-10-2010, 23:55


beter nu nog de betere trainers trekken naar het buitenland.
ps: blater en de fifa kan van mij de ... krijgen! die gast stinkt volgens mij!
stik in je wk! zulke eikels als hen maken de sport kapot!!!!ZO is dat domme spel waarbij mensen een bal in een doel willen trappen ineens zo achterlijk poliek geworden.een achterlijk spel voor de achterlijkenJudo!! dat is pas een sport!

22-10-2010, 00:11
na het zuur komt het vuur
en daarna komt de honing! het is verdomme de usa shit banken die in een luchtbel hebben geleefd. heeeeeeeeeeeeeeeeeeee darling how are you?
en nu moet de rekening bij ons zijn? EGON financieel adviseurs? lik mijn bil haar!!!!
ik was 18 jaar oud toen ik zag hoe haram jullie bezig waren.!

22-10-2010, 00:29
ze kunnen alles van ons intrekken! ons bevooroordelen.
maar ons geloof hangt niet aan symbolen!wij zijn vredelievend!ik persoonlijk wil gewoon mee doen. ! maar moet eerlijk toe geven dat ik de sweer een beetje tagna vindt! te veel roze speklappen maken zich zorgen om hun geld en denken dat op te lossen door op wilders te stemmen. want hij zegt wat zei denken??? hallooooooooooooooooooooo dat een geblondeerde indo jood met een romeense dubbel pass gaat zeggen wat jij denkt zegt meer over je eigen denken dan het geen jullie overdenken:0 stomme idioten. Moge Allah jullie haters hetzelfde lot geven als die aan sharon heeft gegeven. die eikel ligt al 4 jaar in een coma

22-10-2010, 00:48
ben ik even blij dat ik nu geen baan heb?) hahahha
beginnen we eindelijk ons Nederlands te voelen gaan ze kutten dat we niet geïntegreerd zijn?ik heb zooo een zin om mijn verlopen groene pass in de kont van wilderds te steken.
gewoon als symbool! ik heb hier een verlopen maroc pass en die geef ik weg alleen als wilders met zijn tagna voor me bukt! wohahahahhahahha
:hmmm ik voel dat ik off topic ben

22-10-2010, 01:00
Hahaha.. Ik heb hierom echt moeten lachen vandaag.
dit is voor mij de grap van de maand:

"de gevolgen van massa-immigratie en daarmee gepaarde islamisering van het Haagse amateurvoetbal"...

22-10-2010, 01:00
Moet je je voorstellen. Nederlands voetbal zonder allochtonen?

Tikkie terug.

22-10-2010, 01:13
Wilders en co moeten na Nederland-Zweden enorm gebaald hebben omdat ze blanke pvv-stemmers voor Afellay zagen buigen.
Voetbal is een wapen tegen xenofoben

22-10-2010, 02:27
Ik heb altijd gezegd! laten we voor een dag met zen allen staken en daarmee bedoel ik alle anti wilders aangang!maar nee niemand doet dat alle allochtonen voor een week het werk neerleggen! ongeacht hun religie zo kunnen we laten zien dat we in Nederland geen haters willen hebben!
geweld dat is precies wat wilders wil hebben! maar ik persoonlijk vind dat Nederland wakker moet worden ! EN IN gaat zien dat er een kleine hitler geboren is. europa heeft niets geleerd van haar geschiedenis.

22-10-2010, 08:33


Het feit dat het plan ingetrokken is, is inmiddels weer achterhaald. Hoorde vanochtend de PVV-man uit Den Haag live op BNR. Hij gaf aan dat hij nog steeds achter de vragen staat, alleen zal hij het anders gaan verpakken.

Het plan zal dus in een ander jasje, waarschijnlijk zonder het begrip "allochtonenstop" terugkomen.

Overigens prijs ik de pvv'ers wel voor hun inventiviteit. Het is mooi om te zien hoe ze door hun XENOFOCUS (volgens mij een nieuw woord, bedacht door de verantwoordeljk wethouder van sport) voor elk probleem een link weten te leggen met de zogenaamde islamisering van Nederland.

Denk dat een volgend ballonetje zal gaan over hoe:

De opwarming van de aarde het gevolg is van de islamisering van Nederland. Immers, door die massaimmigratie van moslims naar Nederland, wordt er zoveel meer C02 uitgestoot, wat voor opwarming van de aarde zorgt. En daarbij komt nog dat we hele bossen in Nederland moeten kappen om moskeen te bouwen voor die moslims. Kostbare bomen die als Co2 opslag dienen, geplant door onze Nederlandse voorouders, die nu moeten wijken voor die moslims.

Ik moet zeggen, dit klinkt op zich een stuk minder belachelijk dan het gemiddelde ballonetje dat door de pvv wordt opgelaten

24-10-2010, 11:28
ik viel gewoon van me stoel toen ik over dat voorstel las
allochtonen stop hoe komt ti erop
echt niet normaal hoor
ik snap niet wat zo`n racist in de regering doet en ja vind zulke dingen dus wel haat zaaierij
kom op man we leven in nederland we zijn allemaal nederlanders of je nou nederlands bloed heb marokaans indo turks etc etc etc
we moeten samen leven en samen de problemen die er wel zijn oplossen maar niet met vingertje gaan wijzen
van het is hun schuld nee hun schuld
nee ik schaam me dat er zo 1 in onze 2kamer zit/komt
laten we met zijn alle het goede voorbeeld geven iets wat hij in ieder geval niet doen
met zijn allochtonen stop , hoofddoekjes belasting etc etc echt onnozele ideeen
zo moest klein beetje stoom blazen haha

24-10-2010, 11:33
wat een onzin plan was dat... toen ik het hoorde dacht ik... pffff... serieus waar zijn ze mee bezig...
bull shit en discriminatie

Pagina's : [1] 2 3