Bekijk volle/desktop versie : Wat is een leuk cadeau voor een jongen??



Pagina's : [1] 2

31-08-2004, 19:12
Heeyy Hallooow..
Nou mensen, Het duurt nog wel even maar ik moest der effe aan denken.. Whahaha
Mijn vriend is dus in april jarig. En ik weet gewoon niet wat ik hem moet geven!!
Ik dacht er dus aan om hem een mooie zilvere armand te geven met mijn naam erin.. OFFFF een mooie horloge..
Maar duss.. dat is toch niet genoeg? We gaan al zolang met elkaar. En in april is dat noggg langer!!
Ik dacht er dus aan om gezellig ergens heen te gaan. Een hele dag met z'n tweetjes van 's ochtends vroeg toch 's avonds laat
Ik wou zooo graag naar een attractie park zoals de efteling of six flags of zo iets ! Maar die is helaas gesloten in april
Ik weet echt niet waar ik naartoe moet hoor!
Wie weet er dus een leuk plekje om naar toe te gaan??
En we gaan wel met het openbaar vervoer vanaf R dam he..

Ook dacht ik deraan om dan na die leuke dag 's avonds uit eten te gaan is toch romantisch???

Jongens is dat een leuk cadeau bij mekaar??

Maar help mij eventjes aub!! Waar moet ik dan heennn???

Thanx anywayyy
Kuss

31-08-2004, 19:21


alles is wel leuk
maar je liefde voor hem blijft het beste

31-08-2004, 19:22
je mag me huis wel lenen voor dat ene dagje

31-08-2004, 19:24
Vragen je ouder dan niet waar je heen gaat? Als je zolang wegblijft?

31-08-2004, 19:33


Ik denk dat ik ga zeggen dat ik bij een vriendin ben.. of op een verjaardagsfeesje of zo iets..
JA dat zie ik dan wel hoorrr!!
IS niet leuk om te liegen maar het moet maar
Wil der echt een leuke dag van maken

31-08-2004, 20:05

Citaat:
Origineel gepost door Iley
Ik denk dat ik ga zeggen dat ik bij een vriendin ben.. of op een verjaardagsfeesje of zo iets..
JA dat zie ik dan wel hoorrr!!
IS niet leuk om te liegen maar het moet maar
Wil der echt een leuke dag van maken
trek wel sportschoenen aan voor het geval dat je je vader tegen komt

31-08-2004, 20:09
misschien is het tot die tijd al uit.....niet lullig bedoeld maar april pas eyemaa is net geweest









mar wat k zelf leuk vindt euh een geurtje ofzo :maf3:

31-08-2004, 20:30
Whahaah.. ja ik verwachtte al dat ik zo 'n reactie zou krijgen van : dan is het al uitt..!!
Wahha.. maar ik denk het niet joh. We hebben al zolang en het gaat nog steeds perfect

Ik kan wel een geurtje kopen maar ik vind dat niet zo persoonlijk
Ik wil iets waardevols zoals een armband met mn naam derin ofzo

Maar mijn echte probleem isss : Wat ga ik heel de dag met hem doen??/ Six flags gaat niet

31-08-2004, 21:05
maak het officieel aan de familie, is da ni speciaal

31-08-2004, 21:20
Help meeeee!!




31-08-2004, 21:24
ja dat is een goed idee tatouzient

of je kan suiker kopen en het inpakken met cadeaupapier met hartjes en je zegt dit mag je komen langsbrengen bij mijn ouders.

31-08-2004, 21:26
mag ik vragen hoe lang jullie al samen zn??

31-08-2004, 21:27



Citaat:
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
ja dat is een goed idee tatouzient

of je kan suiker kopen en het inpakken met cadeaupapier met hartjes en je zegt dit mag je komen langsbrengen bij mijn ouders.
juistemmmm

01-09-2004, 00:38
Ik weet een hele leuke die ik eerlijk gezegd op tv heb gezien.

Zoek een mooi doosje ( een halfgroot doosje waar een siraad in heeft gezeten bijvoorbeeld). Pak hem in zonder dat er wat in zit. Dus met kadoopapier en al.

Geef dat zo aan hem. Hij zal denken van wat zit erin. Hij opent hem en hij ziet dat er niks in zit in het doosje. Jij antwoord vervolgens met : ja er zit wel wat in, namelijk een wens. En dan mag hij een wens doen en dan laat jij die wens uitkomen. ( als het iets materialistisch is dat hij wil dan heb je gelijk ook uitstel om het kado te kopen)


Voor sommigen kinderachtig en voor sommigen origineel.

Het was maar een suggestie, misschien kom je zelf door dit idee op een eigen idee.

Succes

01-09-2004, 01:58
misschien is een dagje zwemmen leuk en daarna uit eten?? offfff eehm ik ben hier helemaal niet goed in. off de hele dag naar parijs dus vroeg in de ochtend tot s'avonds laat dat lijkt me ook wel een leuk cadeau... overigens erg romantisch

Succes meid!
BD

Pagina's : [1] 2