Bekijk volle/desktop versie : mijn zusje

Pagina's : [1] 2 3

31-08-2004, 18:51
toen we klein waren een jaar of 7/10 stoeiden we vaak, soms ging het er heftig aan toe en dan raakte ik haar tegen me wil ergens waar ik haar nie wil raken ewa dat was bij mij gebeurd. ik schopte mijn zusje keihard tussen haar benen mskiena en toen ze naar de toilet ging zei ze tegen me dat het ging bloeden.
kan het zijn dat haar maagdvliesen gescheurd zijn doordat

aub serieuze reacties shokran

31-08-2004, 18:55

hoi hoi

ik denk niet dat het de maagdevlies was tenzij je er helemaal in bent gegaan ( sorry ik weet klinkt gek maar ik meen het serieus).. als je er niet in ben gegaan dan hoef je nergens bang voor te zijn.... een meisje word pas ontmaagd als ze iets in haar vagina krijgt....
beslamma

31-08-2004, 18:56
is het een keer gebeurt dat ze is gaan bloeden of was dat wel vaker het geval??

BD

31-08-2004, 19:26
nee ze is maar 1 keer gaan bloeden safie toen ze ging plassen dan

31-08-2004, 19:33

hmmm, ik weet niet hoor... grote kans van wel,, omdat je zegt dat ze pas bloeden toen ze ging plassen

31-08-2004, 20:01
hahah nee gelukig lang niet meer gedaan dit is nou 10 jaar geleden ongeveer dus vandaar we waren toen nog jong je weet wel en heel wat speels

31-08-2004, 20:57
Allah ou aglam;

zoals iemand hier al eerder vermelde kan je al ontmaagd zijn door te turnen, zwemmen , paardrijden enzz.
Dus waarom ook niet door jou rake schop?
Ik hoop het niet voor je zusje jongen.
Lijkt me verschrikkelijk erg te zijn denk ze dat ze nog maagd is terwijl ze dat niet meer is door een ongelukje tijdens het stoeien methaar broer.
Ewa ik hoop echt dat dit niet het geval is.
Hoe moet ze het anders uitleggen. Maar goed ik doe hier net alsof het werkelijk zo is. Hehe
beslama

31-08-2004, 21:14
Gatverdamme! Kga kotsen! Tfoe! Wat je zegt! Ye3ouuuuukkkkk! Dit is het smerigste verhaal wat ik hier ooit heb gelezen!

31-08-2004, 21:36
laat hem nassira1982, de halvewaarheid kan niet normaal reageren.

31-08-2004, 23:11
wat erg als ze in problemen komt dan is het jou schuld!!

01-09-2004, 00:05
Hoe oud is ze nu als ik vragen mag... Meskiena

01-09-2004, 00:21

Citaat:
Origineel gepost door 87zahra87
Allah ou aglam;

zoals iemand hier al eerder vermelde kan je al ontmaagd zijn door te turnen, zwemmen , paardrijden enzz.
Dus waarom ook niet door jou rake schop?
Ik hoop het niet voor je zusje jongen.
Lijkt me verschrikkelijk erg te zijn denk ze dat ze nog maagd is terwijl ze dat niet meer is door een ongelukje tijdens het stoeien methaar broer.
Ewa ik hoop echt dat dit niet het geval is.
Hoe moet ze het anders uitleggen. Maar goed ik doe hier net alsof het werkelijk zo is. Hehe
beslama
en dan als ze ontmaagd is door die schop??? Ze3ma dat is haar schuld dan?? Als die echtgenoot van haar haar niet gelooft of wat dan ook, zou ik gelijk scheiden die handel diezelfde nacht nog, kom op zeg een echtgenoot hoort je toch te vertrouwen of niet soms?

01-09-2004, 01:15

het kan zijn dat haar vliesje inderdaad is gescheurd maar ik heb vaak gelezen en gehoord dat je vliesje weer kan sluiten na een tijdje( na een aantal jaar ) en dat je dus dan weer zeg maar "maagd" bent. Je kan dan dus weer gaan bloeden mocht je ontmaagd worden.

aangezien het een lange tijd geleden is is de kans groot dat het weer is gesloten en dat je zusje dus niet meer ontmaagd is... om maar met zulke terme te praten.

maar mensen dit heb ik alleen gelezen en gehoord ik weet niet of het waar is.
BD

01-09-2004, 03:45

Citaat:
Origineel gepost door charming20
toen we klein waren een jaar of 7/10 stoeiden we vaak, soms ging het er heftig aan toe en dan raakte ik haar tegen me wil ergens waar ik haar nie wil raken ewa dat was bij mij gebeurd. ik schopte mijn zusje keihard tussen haar benen mskiena en toen ze naar de toilet ging zei ze tegen me dat het ging bloeden.
kan het zijn dat haar maagdvliesen gescheurd zijn doordat

aub serieuze reacties shokran
Door jou zal je zusje nooit meer kunnen trouwen.

01-09-2004, 03:49

Citaat:
Origineel gepost door AMAR421
dit breekt mij hart ten zeerste
K heb spijt...

Pagina's : [1] 2 3