Bekijk volle/desktop versie : 12 Nepalezen gedood in Irak



Pagina's : [1] 2

31-08-2004, 18:45
12 Nepalezen gedood in Irak

twaalf Nepalezen te hebben gedood.Op
een website is op een video te zien hoe
een man wordt gekeeld en elf anderen
van achteren worden doodgeschoten.

Het "Leger van Ansar al-Sunna" zegt
dat ze Gods oordeel heeft voltrokken.De
Nepalezen waren volgens de aan al-Qaeda
gelieerde groepering boeddhisten die in
dienst van de joden en christenen in
Irak tegen de moslims kwamen vechten.

Nepal kan de executie niet bevestigen.
De Nepalezen werkten in Irak voor een
bedrijf uit Jordanië.Nepal benadrukte
deze week dat het geen deel uitmaakt
van de door de VS geleide coalitie.

voor meer info Aljazeera(klik hier)

31-08-2004, 19:19



Citaat:
Origineel gepost door Salim22
12 Nepalezen gedood in Irak

twaalf Nepalezen te hebben gedood.Op
een website is op een video te zien hoe
een man wordt gekeeld en elf anderen
van achteren worden doodgeschoten.

Het "Leger van Ansar al-Sunna" zegt
dat ze Gods oordeel heeft voltrokken.
De Nepalezen waren volgens de aan al-Qaeda
gelieerde groepering boeddhisten die in
dienst van de joden en christenen in
Irak tegen de moslims kwamen vechten.

Nepal kan de executie niet bevestigen.
De Nepalezen werkten in Irak voor een
bedrijf uit Jordanië.Nepal benadrukte
deze week dat het geen deel uitmaakt
van de door de VS geleide coalitie.

voor meer info Aljazeera(klik hier)
Een en ander is nog niet bevestigd, maar als het wel waar blijkt te zijn. Pfffff.

Sjongejonge wat een malloten. Denken zij te weten wat het oordeel is wat God over deze mensen geeft.

Het zijn nota bene Boedhisten die ze afgeslacht hebben. En Boedhisten Die doen over het algemeen geen vlieg kwaad. Die lui waren er waarschijnlijk écht om de bevolking te helpen. Voor zover ik weet heeft Nepal ook alleen maar burgers en geen militairen naar Irak gestuurd, omdat ze niet in verband wilden worden gebracht met het Amerikaanse leger.

Wat ben ik blij dat dit soort volledig doorgedraaide zich moslim noemende idioten slechts een heel heeeel klein deel vormen van het totaal van alle moslims in de wereld. Een totaal waarvan een overgrote meerderheid in mijn ogen nog altijd vredelievend en normaal is.

31-08-2004, 19:27

Citaat:
Origineel gepost door luis_in_de_pels
Een en ander is nog niet bevestigd, maar als het wel waar blijkt te zijn. Pfffff.

Sjongejonge wat een malloten. Denken zij te weten wat het oordeel is wat God over deze mensen geeft.

Het zijn nota bene Boedhisten die ze afgeslacht hebben. En Boedhisten Die doen over het algemeen geen vlieg kwaad. Die lui waren er waarschijnlijk écht om de bevolking te helpen. Voor zover ik weet heeft Nepal ook alleen maar burgers en geen militairen naar Irak gestuurd, omdat ze niet in verband wilden worden gebracht met het Amerikaanse leger.

Wat ben ik blij dat dit soort volledig doorgedraaide zich moslim noemende idioten slechts een heel heeeel klein deel vormen van het totaal van alle moslims in de wereld. Een totaal waarvan een overgrote meerderheid in mijn ogen nog altijd vredelievend en normaal is.
Het Britse leger heeft volgens mij een eenheid Nepalese militairen in dienst die altijd als verkennings troepen dienen bij het Britse leger.

31-08-2004, 19:37

Citaat:
Origineel gepost door FAITHLESS128
Het Britse leger heeft volgens mij een eenheid Nepalese militairen in dienst die altijd als verkennings troepen dienen bij het Britse leger.
Inderdaad, dat zijn de Ghurka's.

Maar deze mensen waren dus blijkbaar geen Ghurka's maar vreedzame boedhisten die niet eens voor de bezettingsmacht werkten.

31-08-2004, 19:40



Citaat:
Origineel gepost door luis_in_de_pels
Inderdaad, dat zijn de Ghurka's.

Maar deze mensen waren dus blijkbaar geen Ghurka's maar vreedzame boedhisten die niet eens voor de bezettingsmacht werkten.
Dat kan best , ik heb de beelden en het nieuws niet gezien vandaag .
Dus kan daar ook niets over zeggen .

31-08-2004, 19:43

Citaat:
Origineel gepost door FAITHLESS128
Dat kan best , ik heb de beelden en het nieuws niet gezien vandaag .
Dus kan daar ook niets over zeggen .
Kijk maar even op het NOS nieuws.

http://www.nos.nl/nieuws/artikelen/2004/8/31/nepalezengedood.html

Daar zie je een fotootje van de lijken die op een rijtje liggen. Ik zie in ieder geval dat die lui geen legeruniformen aan hebben.

31-08-2004, 19:54

Citaat:
Origineel gepost door luis_in_de_pels
Kijk maar even op het NOS nieuws.

http://www.nos.nl/nieuws/artikelen/2004/8/31/nepalezengedood.html

Daar zie je een fotootje van de lijken die op een rijtje liggen. Ik zie in ieder geval dat die lui geen legeruniformen aan hebben.
Heb de beelden gezien , dat lijken mij geen militairen nee.
Het is een trieste zaak , en ik denk dat het niet hierbij blijft .
Er valt ook niet veel aan te doen denk ik .
Het beste is als alle buitenlandse burgers uit Irak vertrekken tot er een stabiele situatie ontstaat.
Aan gedoode hulpverleners heeft het Iraakse volk ook niet veel aan.

31-08-2004, 20:43
Sorry, ik moet mijn excuses aanbieden. Ik heb net het journaal gezien.

Het ging dus wél ONTZETTEND GEVAARLIJKE Nepalezen.

Ze werkten namelijk als KOKS en als SCHOONMAKERS voor een Jordaans bedrijf.

Maar goed dat die Iraakse (of komen ze uit een ander land) verzetshelden korte metten hebben gemaakt met dit tuig. Voordat je het weet zetten deze lui namelijk een pollepel of een poetsdoek in tegen het Iraakse volk.


Fijn dat deze mensen "Gods oordeel" even hebben voltrokken.
De wereld is weer een stuk veiliger zonder deze hulpjes in de huishouding.

31-08-2004, 20:57

Citaat:
Origineel gepost door luis_in_de_pels
Sorry, ik moet mijn excuses aanbieden. Ik heb net het journaal gezien.

Het ging dus wél ONTZETTEND GEVAARLIJKE Nepalezen.

Ze werkten namelijk als KOKS en als SCHOONMAKERS voor een Jordaans bedrijf.

Maar goed dat die Iraakse (of komen ze uit een ander land) verzetshelden korte metten hebben gemaakt met dit tuig. Voordat je het weet zetten deze lui namelijk een pollepel of een poetsdoek in tegen het Iraakse volk.


Fijn dat deze mensen "Gods oordeel" even hebben voltrokken.
De wereld is weer een stuk veiliger zonder deze hulpjes in de huishouding.
Goh , ik heb me toch vergist in je Luis ,
Ik dacht dat je serieus was .

31-08-2004, 20:59

Citaat:
Origineel gepost door Ononono
Zou goed zijn ja.
Ik hoop dat ALLE buitenlandse troepen snel weg zijn daar zodat er iig binnen tien jaar zo'n vijftig miljoen doden vallen in de vuurzee die dan over het schiereiland zal gaan razen. Hoe sneller hoe beter denk ik op dit moment. Het spijt me dat ik het moet zeggen maar ik begin door dit soort berichten moslims te haten. En dat wil ik helemaal niet.
Let jij maar op je woorden , zodadelijk komt luister hier ook reageren.

31-08-2004, 21:21

Citaat:
Origineel gepost door FAITHLESS128
Goh , ik heb me toch vergist in je Luis ,
Ik dacht dat je serieus was .
Ik ben bloedserieus. Mijn vorige post was ironisch bedoeld.

Daarmee wilde ik aangeven wat voor wantoestenden je krijgt als een stel idioten denkt in naam van Allah gewoon een stel buitenlanders af te mogen maken. Zonder dat ze enig besef hebben wat die mensen wel of niet gedaan hebben.

Dit is een nog idiotere actie dan de gijzeling van die twee Franse Journalisten. Een gijzeling die inmiddels overigens door vrijwel alle moslim-organisaties in de wereld INCLUSIEF HAMAS, sterk is afgekeurd.

Dit heeft niets meer te maken met verzet, maar alle met blinde haat en bloeddorstigheid. Barbaren zijn het die gijzelnemers en niets anders.

31-08-2004, 23:11

Citaat:
Origineel gepost door FAITHLESS128
Let jij maar op je woorden , zodadelijk komt luister hier ook reageren.
Hahaha...

01-09-2004, 12:55


Als de Amerikanen vertrekken zullen de Islamtische krachten in Irak orde op zaken brengen. In Libanon heeft ruim 20 jaar een burgeroorlog gewoed en Israel heeft geen orde op zaken gebracht door Libanon binnen te vallen. Het waren de Islamisten krachten zoals Hizbollah en Islamic Jihad die een einde hebben gebracht aan de chaos in Libanon. JUST LEAVE IRAK!!!

01-09-2004, 14:04
Menigte steekt Nepalese moskee in brand

Uitgegeven: 1 september 2004 07:56

KATHMANDU - Een woedende menigte heeft woensdag de grootste moskee van de Nepalese hoofdstad Kathmandu in brand gestoken. De aanval is een reactie op het vermoorden van twaalf ontvoerde Nepalese gijzelaars door moslimextremisten in Irak.

De demonstranten sleepten ook meubilair en elektrische apparatuur uit de Jama Masjid-moskee en staken die op straat in brand, aldus ooggetuigen. De oproerpolitie probeerde de menigte met stokken in bedwang te houden. In Nepal zijn hindoes in de meerderheid. Moslims vormen een kleine minderheid.

Bron: http://www.nu.nl

Ja, en dan krijg je zo'n tegenreactie. Gelukkig pakken deze hindoes geen onschuldige moslims maar een gebouw.

01-09-2004, 22:52
Kijk dit krijg je door Islamitisch extremisme... Net zoals het vernielen van boedhistische standbeelden in Afghanistan. De boedhisten begonnen met Korans verbranden. Sommige moslims vragen er echt gewoon naar. Gedraag je beetje, dan krijg je ook geen gekke reacties.

Pagina's : [1] 2