Bekijk volle/desktop versie : Zijn er ook meiden die op hun 25ste



Pagina's : [1] 2 3 4

21-10-2010, 12:31
of ouder zijn getrouwd. Niet dat ik zo oud ben, maar ik vraag mij dat af. Veel meiden in mijn omgeving trouwen op hun 18/19/20ste.

Volgens de marokkanen ben je vanaf 25 overdatum BTW ik ben 22

21-10-2010, 12:32


Ik heb altijd gezegd dat ik pas op mijn 28stse inchallah ga trouwen..
Perfecte leeftijd daarvoor.. Dus heb nog een paar jaartjes te gaan

21-10-2010, 12:34

Citaat door PareltJe_Nr1:
Ik heb altijd gezegd dat ik pas op mijn 28stse inchallah ga trouwen..
Perfecte leeftijd daarvoor.. Dus heb nog een paar jaartjes te gaan



Hoe oud ben je nu dan? Waarom wil je pas op die leeftijd trouwen?

21-10-2010, 12:36

Citaat door maghrabia__:
of ouder zijn getrouwd. Niet dat ik zo oud ben, maar ik vraag mij dat af. Veel meiden in mijn omgeving trouwen op hun 18/19/20ste.

Volgens de marokkanen ben je vanaf 25 overdatum BTW ik ben 22

eerlijk gezegd heb ik nog nooit iemand in mijn omgeving op haar 18/19 jaar zien trouwen.. allemaal later pas

21-10-2010, 12:37



Citaat door maghrabia__:
Hoe oud ben je nu dan? Waarom wil je pas op die leeftijd trouwen?



Omdat ik dat een mooie leeftijd vind om je te nesstelen, dan heb je alles al gezien en gedaan..
Niet dat je op je 18de gaat trouwen en dan nog zoveel wil doen.. Vaak gaat het dan niet meer

21-10-2010, 12:38
ik vind trouwen is met mekteb schat, en vooral niet leeftijdsgebonden.
dat is typisch marokaans leeftijd is gewoon nummer 1 bij hun als je nog niet getrouwd bent ga ze zeuren waarom niet ben je eindelijk getrouwd gaan ze zeuren om kinderen. HET IS OOK NOOIT GOED!!
dus meid je bent nog hartstikke jong en trouwen dat komt allemaal wel. en ik vind 25 a 26 ook een mooie leeftijd om te trouwen als je alles op zak hebt. en je niet afhankelijk bent van je man.

21-10-2010, 12:42

Citaat door amyra123:
ik vind trouwen is met mekteb schat, en vooral niet leeftijdsgebonden.
dat is typisch marokaans leeftijd is gewoon nummer 1 bij hun als je nog niet getrouwd bent ga ze zeuren waarom niet ben je eindelijk getrouwd gaan ze zeuren om kinderen. HET IS OOK NOOIT GOED!!
dus meid je bent nog hartstikke jong en trouwen dat komt allemaal wel. en ik vind 25 a 26 ook een mooie leeftijd om te trouwen als je alles op zak hebt. en je niet afhankelijk bent van je man.



Ja, mijn moeder zegt dat ook, maar ik wordt een beetje gek door de omgeving dan ga ik me zorgen maken. Er hebben wel mensen naar mij gevraagd om te trouwen, maar daar zat geen goede tussen. De een drinkt, de ander heeft geen baan, de ander was gescheiden. Ik vind het wel jammer, maar ik heb het goed hmdl, alleen wordt ik gek door de omgeving, omdat er veel meisjes in mijn omgeving op hun 19/20 zijn getrouwd.


21-10-2010, 12:42

Citaat door LaiiLaa:
eerlijk gezegd heb ik nog nooit iemand in mijn omgeving op haar 18/19 jaar zien trouwen.. allemaal later pas



Bij mij echt veel meisjes

21-10-2010, 12:43

Citaat door PareltJe_Nr1:
Omdat ik dat een mooie leeftijd vind om je te nesstelen, dan heb je alles al gezien en gedaan..
Niet dat je op je 18de gaat trouwen en dan nog zoveel wil doen.. Vaak gaat het dan niet meer



insha allah

21-10-2010, 12:43

Citaat door maghrabia__:
of ouder zijn getrouwd. Niet dat ik zo oud ben, maar ik vraag mij dat af. Veel meiden in mijn omgeving trouwen op hun 18/19/20ste.

Volgens de marokkanen ben je vanaf 25 overdatum BTW ik ben 22

nog 3 jaar, dan over datum

21-10-2010, 12:49
18/19/20 trouwen vind ik persoonlijk echt veeeeels te jong..
22 en ouders is mooi maar niet te oud (28 zo)

21-10-2010, 12:50

Citaat door maghrabia__:
Ja, mijn moeder zegt dat ook, maar ik wordt een beetje gek door de omgeving dan ga ik me zorgen maken. Er hebben wel mensen naar mij gevraagd om te trouwen, maar daar zat geen goede tussen. De een drinkt, de ander heeft geen baan, de ander was gescheiden. Ik vind het wel jammer, maar ik heb het goed hmdl, alleen wordt ik gek door de omgeving, omdat er veel meisjes in mijn omgeving op hun 19/20 zijn getrouwd.






neee je moet je geen zorgen maken gek!! alles is met mekteb als het voor jou staat geschreven dat jij op je 25ste gaat trouwen dan mag je nu hoog of laag springen maar op je 25ste ga je trouwen..kijk je moet ook niet iemand n kans geven omdat je zo graag wil trouwen, trouwen moet je uit liefde doen, heb je nu n vriend? ik ben zelf 24 jaar en het is ook net uit met mijn vriend..trouwen is echt niet alles hoor..stel er komt een leuke jongen op jou pad dan kan je het wel even aanzien en het een kans geven maar vooral niks doen uit haast of omdat je wil trouwen want dan eindigt het altijd verkeerd..en je hebt liever dat je getrouwd blijft en gelukkig leeft of dat je na eenpaar jaar weer bij je mams gaat aanbellen.

21-10-2010, 13:02



Citaat door amyra123:
neee je moet je geen zorgen maken gek!! alles is met mekteb als het voor jou staat geschreven dat jij op je 25ste gaat trouwen dan mag je nu hoog of laag springen maar op je 25ste ga je trouwen..kijk je moet ook niet iemand n kans geven omdat je zo graag wil trouwen, trouwen moet je uit liefde doen, heb je nu n vriend? ik ben zelf 24 jaar en het is ook net uit met mijn vriend..trouwen is echt niet alles hoor..stel er komt een leuke jongen op jou pad dan kan je het wel even aanzien en het een kans geven maar vooral niks doen uit haast of omdat je wil trouwen want dan eindigt het altijd verkeerd..en je hebt liever dat je getrouwd blijft en gelukkig leeft of dat je na eenpaar jaar weer bij je mams gaat aanbellen.

het was zeker ook maktab dat je vriendje(s) hebt gehad

praat niet over hetgeen wat geschreven is als je zelf niet eens weet wat betekenis ervan is. maktab heeft een mens niets over te zeggen. tuurlijk zal een huwelijk niet slagen als je een start neemt wat niet gezegend wordt.

21-10-2010, 13:04

Citaat door amyra123:
neee je moet je geen zorgen maken gek!! alles is met mekteb als het voor jou staat geschreven dat jij op je 25ste gaat trouwen dan mag je nu hoog of laag springen maar op je 25ste ga je trouwen..kijk je moet ook niet iemand n kans geven omdat je zo graag wil trouwen, trouwen moet je uit liefde doen, heb je nu n vriend? ik ben zelf 24 jaar en het is ook net uit met mijn vriend..trouwen is echt niet alles hoor..stel er komt een leuke jongen op jou pad dan kan je het wel even aanzien en het een kans geven maar vooral niks doen uit haast of omdat je wil trouwen want dan eindigt het altijd verkeerd..en je hebt liever dat je getrouwd blijft en gelukkig leeft of dat je na eenpaar jaar weer bij je mams gaat aanbellen.


Ja, je hebt gelijk. Nee, ik heb geen vriend. Er hadden jongens mij gevraagd of ik een relatie wilde aangaan, maar ik wil dat absoluut niet. Ik vind dat echt onzin.

De omgeving maakt je zo gek, dat je alleen maar aan trouwen denkt Mijn moeder zegt dat ik nog jong ben, dat ik even moet wachten en dat het huwelijk niet makkelijk is.

maar je hebt gelijk hoor

21-10-2010, 13:10
Hoi dames,

Trouwen is zeker elmektab, ik zou op mijn 20 ste gaan trouwen. Ik was verloofd, alles was geregeld wat betreft bruiloft maar een weekje voor de bruiloft is alles stopgezet. Daarna heb ik aanzoeken gehad maar elke keer werdt het niks. Ik ben nu inmiddels 28 jaar en ik heb echt geleerd dat je zoveel kan willen maar als het niet voor jouw bestemd is dan krijg je het niet. Vertrouwen op Allah en bidden dat als je trouwt dat je een goeie man treft dat is het allerbelangrijkste. En op welke leeftijd je trouwt dat weet niemand.

Pagina's : [1] 2 3 4