Bekijk volle/desktop versie : Mijn moeder en So You Think You Can Dance

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

21-10-2010, 10:53
Hallo Dames,

Misschien dom dat ik hierover een topic open, maar dit wilde ik toch met jullie delen.

Mijn broertje kijkt af en toe naar dat dansprogramma So You Think You Can Dance. Mijn moeder was dan meestal bezig in de woonkamer (strijken, naaien, ..) en ze keek gewoon mee.

Nu zijn er die live shows en die gaan door op zondagavond. Vroeger was het op een andere dag geloof ik. Omdat m'n broertje zondag amper tijd heeft voor TV, volgt hij het ook niet meer.

Gisteren zaten we allemaal aan tafel voor het avondeten en m'n moeder zei uit het niets:

Wach dik programme li ka chofo dyal chti7 ma b9awch kay diroh? Bghit na3raf chkon ghadi rba7. O nit hadak mirika ch7al kay 3ajbi. 3Ando sawto
7nien.

In het Nederlands:

Zenden ze dat dansprogramma dat jullie zagen niet meer uit. Ik wil weten wie er gaat winnen. En die Amerikaan, die heb ik zo graag. Hij heeft een gevoelige stem.

Mijn broertje en ik kwamen echt uit de lucht gevallen. Het was even stil en dan proestten we het uit van het lachen.

Mijn moeder haar reactie

Ik vond haar zoooo grappig.

21-10-2010, 10:54

hahahaha je mama heeft smaak

21-10-2010, 10:56
Wel schattig.

21-10-2010, 10:57
Hihi zo grappig

21-10-2010, 10:58

whqhahahahahah miskinaaa .

mijn ma kijkt al jaren gtst.

21-10-2010, 10:59

Citaat door missy_chanel:
hahahaha je mama heeft smaak

Zelf vind ik hem niks. Maar zijn stem is wel

21-10-2010, 11:00

Citaat door Dus:
Kijkt je moeder dat soort programmas?

Ben blij met mijn moeder alhamdolilah dat soort puberprogrammas waar ze halfnaakt in dansen niet kijkt.

Mijn moeder kijkt meestal naar informatieve arabische/koran zenders. Alhamdulilah

Mijn moeder kijkt ook naar die informatieve arabische/koran zenders.

Af en toe kijk ze iets anders.

Dat maakt haar echt geen slechte moslima.

21-10-2010, 11:01

Citaat door TemsoenT:
whqhahahahahah miskinaaa .

mijn ma kijkt al jaren gtst.

21-10-2010, 11:01

Citaat door Dus:

Ben blij met mijn moeder alhamdolilah dat soort puberprogrammas waar ze halfnaakt in dansen niet kijkt.

Mijn moeder kijkt meestal naar informatieve arabische/koran zenders. Alhamdulilah

wees jij maar blij ja

21-10-2010, 11:02

Citaat door Meysa_82:
Zelf vind ik hem niks. Maar zijn stem is wel

Ik val totaal niet op blond of op westerse mannen, maar sommige zijn wel

Hij is niet wow of zo, maar hij heeft gewoon iets

21-10-2010, 11:02

Citaat door Dus:

pffff zo een reactie voelde ik aankomen.

en nog wel alhamdoelilah erbij, alsof onze moeders niet naar koran en informetieve zenders kijken zoals ts al zei dat maakt hun geen lechte moslimas.

damnzzz kots kots van zulke reacties

21-10-2010, 11:03

Citaat door Meysa_82:

21-10-2010, 11:05

Citaat door Dus:
[QUOTE=Meysa_82;89004048]Mijn moeder kijkt ook naar die informatieve arabische/koran zenders.

Af en toe kijk ze iets anders.

Dat maakt haar echt geen slechte moslima.[/QUOTE]

Zeg ik dat dan? Dat suggereer jij zelf en ontken jij nu zelf..

Dat zeg je niet, maar dat suggereer jij eigenlijk wel. Vooral dan met je "hamdulilah". Anders zou dat niet bij me opkomen.

21-10-2010, 11:06

Citaat door missy_chanel:
Ik val totaal niet op blond of op westerse mannen, maar sommige zijn wel

Hij is niet wow of zo, maar hij heeft gewoon iets

Dan is schattig

TS: grappig
Ik hou ervan om met mijn ma naar zulke programma's te kijken want ze maakt tussendoor altijd van die leuke opmerkingen!

21-10-2010, 11:07

Citaat door Meysa_82:
[QUOTE=Dus;89004083]

Dat zeg je niet, maar dat suggereer jij eigenlijk wel. Vooral dan met je "hamdulilah". Anders zou dat niet bij me opkomen.

laaat gaaan, zulke mensen heb je hier altijd , die denken dat ze beter zijn.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9