Bekijk volle/desktop versie : Mijn moeder en So You Think You Can Dance



Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9

21-10-2010, 11:29

Citaat door Dus:
Tja dat is hoe het bij jou overkomt. Jammer dan maar ik weet wat ik wat ik erbij denk als ik iets zeg.

Ik geef alleen maar aan dat mijn moeder dat soort dingen niet kijkt of bijhoud alhamdulilah en waar ze dan wel naar kijkt.

Het kan zijn dat jullie nog jonge moeders hebben en dat ze daarom daarnaar kijken, kan toch. Moeten ze zelf weten. Ik heb nergens aangegeven dat zij dan slecht zijn hoor. Ik zeg alleen maar blij te zijn met waar mijn moeder naar kijkt alhamdulilah.



als mijn ma iets kijkt wat met de islam te maken heeft, zou ze dat heus niet wegdoen en bv gtst kijken of zo. mijn moeder is indd jong maar dat heeft er niks mee te maken. ze kijkt soms programmas als bv bonje met de buren, tv makelaar, en ik vind het prima dat ze daarna kijkt en ben ook erg blij dat ze veeel naar koran luistert mijn moeder . maar vind het echt niet erg als ze bv een programma kijkt op een nederlandse zender of zo.

alhamdulilah .

21-10-2010, 11:30



Citaat door prisonbreak:
Meysa jouw moeder is kei grappig!

Het was zo you think you can Dance, hoe kan zij de stem van de amerikaan leuk vinden, of is het toen hij ging praten na zijn dance show?


Die Dan geeft toch altijd commentaar na elke dans. En ze heeft zijn stem denk ik dan opgemerkt

21-10-2010, 11:31

Citaat door Dus:
Dat ik haar aanraad haar moeder te stimuleren meer met koran/hadith etc programmas bezig te zijn, wil niet zeggen dat ik zeg dat ik haar slecht vind hahahahaha.

Mischien heeft zij wel een superlieve moeder, met het hart op de juiste plaats?

Voor alle duidelijkheid hier: Ik noem niemands moeder slecht. Iedereen heeft iets goeds in zich en ik ken niemand persoonlijk. Dus nogmaals voor mij is niemand slecht.


mooi duidelijk maar je zegt t wel op de verkeerde manier

21-10-2010, 11:32

Citaat door verritas:
wel n man schatje...!!!!!

en een nice one!!

kweet wat ik aanneem.

strenge voorselectie! hihihihi




strenge voorselectie?

dus je hebt het meer voor jezelf gedaan dan voor je patientjes?

21-10-2010, 11:35



Citaat door Dus:
Ja, mischien heb ik het verkeerd geformuleerd. En ik wil hierbij iedereen mijn verontschuldiging aanbieden als ik iemand beledigd heb. Maar dat is dus niet mijn bedoeling.

Ik zeg alleen dat ik alhamdullilah blij ben dat mijn moeder dat soort programmas niet kijkt, ook niet als anderen het kijken en zij erbij zit. Daarmee wil ik jullie niet tegen de schenen trappen en daarmee zeg ik ook neit dat jullie moeders slecht zijn. Dit is enkel mijn mening over mijn moeder. Ik kan niet over jullie moeders oordelen, want ik ken ze niet zoals ik eerder al aangaf.

Tranquillity,
Bednakt voor je enige begrip hierin.


Accepted.

Maar mijn moeder zet ALTIJD koran op als ze schoonmaakt en eten klaarmaakt. Ofwel zet ze een CD op ofwel ze Iqra op. Maar ja, soms kijkt ze gewoon met ons mee. We hebben boven wel een TV maar we willen haar niet alleen beneden laten. Ze laat ons dan altijd kijken wat we willen en ja ze kijkt dan mee.

21-10-2010, 11:36

Citaat door Dus:
Net zoals ik niet opschep over mijn moeder, schept zij ook niet over mij op.




stoppen nu hahahahah
respect voor alle moeders

21-10-2010, 11:36

Citaat door Meysa_82:


strenge voorselectie?

dus je hebt het meer voor jezelf gedaan dan voor je patientjes?


kmoet weten wat ik in huis haal toch????
only the best!

21-10-2010, 11:40

Citaat door verritas:
kmoet weten wat ik in huis haal toch????
only the best!


heb je geen foto of zo?

21-10-2010, 11:43

Citaat door TemsoenT:
stoppen nu hahahahah
respect voor alle moeders


ze heeft zich verontschuldigd en heb die geaccepteerd.

maar of ik het haar vergeef? dat is iets anders.

mijn moeder werd hier door het slijk gehaald. meskina mama dyali.



21-10-2010, 11:53
SYTYCD, leuk programma! Ben vorig jaar naar alle liveshows geweest in de studio, echt heel leuk om te zien hoe het programma live wordt gemaakt

21-10-2010, 11:56

Citaat door Dus:
Oke, nogmaals. Ik heb niemands moeder door het slijk gehaald. Ik heb niet geschreven; "jou moeder zus, of jouw moeder zo." Ik zou niet durven. Dat is niet mijn taak.

Ik heb geschreven wat mijn moeder kijkt en aangegeven dat ik daar blij mee ben. Iedereen mag toch zijn of haar mening geven? Als dat niet zo is, dan had je dat moeten vermelden toen je de topic opstartte.



Dat laatste was een grap hoor.

We begraven de strijdbijl.

Maar als je nog zo'n stunt uithaalt, dan graaf ik hem op een hak ik je in stukjes.


21-10-2010, 11:57

Citaat door Dus:
Kijkt je moeder dat soort programmas?

Ben blij met mijn moeder alhamdolilah dat soort puberprogrammas waar ze halfnaakt in dansen niet kijkt.

Mijn moeder kijkt meestal naar informatieve arabische/koran zenders. Alhamdulilah




TZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZ

Wat ben jij kotsmisselijk zeg....

21-10-2010, 11:58



Citaat door Coconutty:
SYTYCD, leuk programma! Ben vorig jaar naar alle liveshows geweest in de studio, echt heel leuk om te zien hoe het programma live wordt gemaakt


Naar alle live shows?

Dat is heel ijverig van je.

Is dat gratis of zo?

21-10-2010, 12:06

Citaat door Meysa_82:
Naar alle live shows?

Dat is heel ijverig van je.

Is dat gratis of zo?



Woon vlakbij de studio en nee gratis is het niet, sommigen kunnen het zich veroorloven.

21-10-2010, 12:11

Citaat door Coconutty:
Woon vlakbij de studio en nee gratis is het niet, sommigen kunnen het zich veroorloven.


nice

en hoe is die Dan in real life?

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9