Bekijk volle/desktop versie : Man overvalt bank om zijn huwelijksfeest te betalen



21-10-2010, 10:40



Een rechtbank in Wenen heeft een man van Turkse origine veroordeeld tot zes maanden cel omdat hij een bank had overvallen om zijn huwelijksfeest te kunnen betalen. De 31-jarige gokverslaafde ging in juli aan de haal met 4.600 euro uit zijn bank in de hoofdstad.

Aangezien hij cliënt was bij de bewuste bank, was het voor de politie een koud kunstje om hem te klissen bij zijn terugkomst uit Turkije, waar hij zijn huwelijk had gevierd met 500 gasten. Ook zijn huwelijksreis had hij in Turkije doorgebracht.

De Weense rechtbanken hebben ervaring met soortgelijke feiten: vorig jaar overviel een andere man van Turkse origine vier banken om zijn huwelijksfeest en een appartement voor zijn kersverse echtgenote te betalen. (belga/vsv)



Bron


Wat is dit triestig zeg
Sommige vrouwen beseffen niet wat ze aanrichten met al hun huwelijksfeesteisen.

21-10-2010, 10:41



Citaat door Chaimav:



Een rechtbank in Wenen heeft een man van Turkse origine veroordeeld tot zes maanden cel omdat hij een bank had overvallen om zijn huwelijksfeest te kunnen betalen. De 31-jarige gokverslaafde ging in juli aan de haal met 4.600 euro uit zijn bank in de hoofdstad.

Aangezien hij cliënt was bij de bewuste bank, was het voor de politie een koud kunstje om hem te klissen bij zijn terugkomst uit Turkije, waar hij zijn huwelijk had gevierd met 500 gasten. Ook zijn huwelijksreis had hij in Turkije doorgebracht.

De Weense rechtbanken hebben ervaring met soortgelijke feiten: vorig jaar overviel een andere man van Turkse origine vier banken om zijn huwelijksfeest en een appartement voor zijn kersverse echtgenote te betalen. (belga/vsv)



Bron


Wat is dit triestig zeg
Sommige vrouwen beseffen niet wat ze aanrichten met al hun huwelijksfeesteisen.



het is weer de schuld van de vrouw.

21-10-2010, 10:44

Citaat door Nawarah:
het is weer de schuld van de vrouw.



Inderdaad, het is weer zover

21-10-2010, 10:48

Citaat door Nawarah:
het is weer de schuld van de vrouw.



In die opzicht heb ik wel met de mannen te doen ja,
veel mannen kunnen niet trouwen vanwege de hoge eisen die gesteld worden.
en dan gaan sommigen een lening aan of gaan in het ergste geval bank overvallen zoals hierboven om aan de wensen van vrouwlief te voldoen.

ik heb ook nergens beweerd dat alle vrouwen zo zijn, of dat het de schuld is van alle vrouwen, niet selectief lezen.


het is gewoon iets om over na te denken.

21-10-2010, 10:58



Citaat door Chaimav:
In die opzicht heb ik wel met de mannen te doen ja,
veel mannen kunnen niet trouwen vanwege de hoge eisen die gesteld worden.
en dan gaan sommigen een lening aan of gaan in het ergste geval bank overvallen zoals hierboven om aan de wensen van vrouwlief te voldoen.

ik heb ook nergens beweerd dat alle vrouwen zo zijn, of dat het de schuld is van alle vrouwen, niet selectief lezen.


het is gewoon iets om over na te denken.



als zou een vrouw zo zijn, dan is het nog aan de man om die keuze te maken om een bank te overvallen of een lening aan te gaan. nog altijd eigen verantwoordelijkheid. nog ff en dan moet de vrouw de gevangenis in, omdat de man het voor haar deed

ja dan gaan geen bruiloft toch.

maar ja in dit geval ging deze een bruiloft in turkije geven en wilde hij denk ik gewoon showen als europeaan.

maar goed suggereren hebben we weinig aan.

21-10-2010, 11:03
turken doen b3da nog moeite om hun vrouwen te onderhouden..
marokkanen blijven liever in cafe zitten

21-10-2010, 11:08
Hij heeft er wel op los gefeest in turkije met zijn gestolen geld, ik vind dat hij er nog makkelijk vanaf is gekomen met een half jaar. Iwa zijn schuld, hij als verslaafde probeert zich rijk voor te doen terwijl het een arme sloeber is. Denk dat zijn vrouw uit turkije is, die zal nog spijt krijgen als ze hier komt, naast gokverslaafd ook nog dief.

21-10-2010, 11:20

Citaat door Newme:
turken doen b3da nog moeite om hun vrouwen te onderhouden..
marokkanen blijven liever in cafe zitten


Deze is echt goed!

21-10-2010, 11:24

Citaat door Chaimav:



Een rechtbank in Wenen heeft een man van Turkse origine veroordeeld tot zes maanden cel omdat hij een bank had overvallen om zijn huwelijksfeest te kunnen betalen. De 31-jarige gokverslaafde ging in juli aan de haal met 4.600 euro uit zijn bank in de hoofdstad.

Aangezien hij cliënt was bij de bewuste bank, was het voor de politie een koud kunstje om hem te klissen bij zijn terugkomst uit Turkije, waar hij zijn huwelijk had gevierd met 500 gasten. Ook zijn huwelijksreis had hij in Turkije doorgebracht.

De Weense rechtbanken hebben ervaring met soortgelijke feiten: vorig jaar overviel een andere man van Turkse origine vier banken om zijn huwelijksfeest en een appartement voor zijn kersverse echtgenote te betalen. (belga/vsv)



Bron


Wat is dit triestig zeg
Sommige vrouwen beseffen niet wat ze aanrichten met al hun huwelijksfeesteisen.



De man is echt dom als hij zijn vrouw luisterde voor zoiets, als je het niet heb doe je dat gewoon niet en laat de vrouw lekker betalen als ze dat moet hebben

Als ik hoor de bedraag van sommige bruiloft

21-10-2010, 11:25

Citaat door Newme:
turken doen b3da nog moeite om hun vrouwen te onderhouden..
marokkanen blijven liever in cafe zitten





Maar eerlijk je hebt wel gelijk meid

21-10-2010, 11:25
Ach ja.......