Bekijk volle/desktop versie : somaya venendaal.



20-10-2010, 22:32
wie kan mij vertellen over haar. Hoe doet ze haar werk? Is ze geduldig, lief, stressbestendig? Mooie jurken, kapsels en make-up?

Tel me girls ik wil haar incha allah nemen. Heb al een afspraak staan om te komen kijken.
Maar wil natuurlijk jullie ervaringen horen..

20-10-2010, 23:39



Citaat door Mademoiselle_I:
wie kan mij vertellen over haar. Hoe doet ze haar werk? Is ze geduldig, lief, stressbestendig? Mooie jurken, kapsels en make-up?

Tel me girls ik wil haar incha allah nemen. Heb al een afspraak staan om te komen kijken.
Maar wil natuurlijk jullie ervaringen horen..


' Mijn vriendin heeft haar gehad deze zomer en ze is zeker een aanrader. Ik wil haar ook incha'Allah nemen. Ze is héél aardig en geduldig. Ze laat je lachen. En ze doet haar werk heel goed, probeert zoveel mogelijk aan je wensen te voldoen. Zeg maar tegen haar dat ze een fan heeft en kan niet wachten om haar incha'Allah volgend jaar te ontmoeten!

20-10-2010, 23:48

Citaat door Closer_:
' Mijn vriendin heeft haar gehad deze zomer en ze is zeker een aanrader. Ik wil haar ook incha'Allah nemen. Ze is héél aardig en geduldig. Ze laat je lachen. En ze doet haar werk heel goed, probeert zoveel mogelijk aan je wensen te voldoen. Zeg maar tegen haar dat ze een fan heeft en kan niet wachten om haar incha'Allah volgend jaar te ontmoeten!


Fijn om te horen dat ze haar werk goed doer.
Ik zal het zeker doorgeven incha allah.

nog meer meiden die haar hebben mee gemaakt?

21-10-2010, 00:12
Ik heb haar ook meegemaakt.
Ze is heel goed.
Ze luistert naar je wensen en het bruidje zag er lovely uit..

21-10-2010, 01:49


Echt een superleuk vrouwtje!! Superaardig en geduldig met een goed gevoel voor humor. En ze is ook nog eens een topper in haar werk. Ik vind haar bruidjes er altijd prachtig uitzien!

Je zult t zien bij je afspraak, je zult je gelijk op je gemak voelen.

21-10-2010, 02:11
Topperrrr ik heb haar ook voor mijn dagje insha allah...superrrrmooie jurkennn, lieve vrouw, make up en kapsels...echt voor een bruidje!!

ze zit al snel vol...houd daar rekening mee;-)

21-10-2010, 10:26
kan iemand een foto plaatsen van haar werk en dan bedoel ik niet de foto's van haar site maar echt van een bruidje. Ik hoor altijd veel lovende woorden over haar, maar ik heb haar nog nooit meegemaakt.

21-10-2010, 10:30
Ik heb haar gehad voor mijn bruiloft en henna. Ze is werkelijk waar geweldig!! Professioneel, en levert top werk!!

Mochten jullie nog op zoek zijn naar decoratie, pm mij dan..

21-10-2010, 22:19

Citaat door zachteG:
kan iemand een foto plaatsen van haar werk en dan bedoel ik niet de foto's van haar site maar echt van een bruidje. Ik hoor altijd veel lovende woorden over haar, maar ik heb haar nog nooit meegemaakt.



http://www.somaya.nl

22-10-2010, 00:50
echt fijn om te horen allemaal dat ze goed is in haar werk.. Op mijn dag incha allah is ze vrij over 2weken ga ik langs om haar jurken te bekijken dus ben benieuwd.. Weten jullie toevallig de prijzen van haar?

22-10-2010, 01:43
Love her and sister (imane) echte Kanjers

22-10-2010, 19:25
Ze is 1500..
Heb haar ook incha allah.

22-10-2010, 20:34



Citaat door Mademoiselle_I:
echt fijn om te horen allemaal dat ze goed is in haar werk.. Op mijn dag incha allah is ze vrij over 2weken ga ik langs om haar jurken te bekijken dus ben benieuwd.. Weten jullie toevallig de prijzen van haar?


ze is 1550 .

22-10-2010, 22:05

Citaat door Mademoiselle_I:
echt fijn om te horen allemaal dat ze goed is in haar werk.. Op mijn dag incha allah is ze vrij over 2weken ga ik langs om haar jurken te bekijken dus ben benieuwd.. Weten jullie toevallig de prijzen van haar?



Tot wanneer zit zij vol vraag ik mij af Hoelang kan ik nog wachten met boeken Laat weten als je bij haar bent geweest! Hoeveel jurken neem je?