Bekijk volle/desktop versie : Utrechtse homo weg uit woning na pesterijen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

20-10-2010, 21:02
Utrechtse homo weg uit woning na pesterijen
UTRECHT - Een homoseksuele man uit Utrecht heeft zijn woning verlaten uit angst voor pesterijen. De Utrechtse politie gaat ervan uit dat deze te maken hebben met zijn seksuele geaardheid, zo zei een zegsvrouw woensdag na berichtgeving hierover van RTV Utrecht.

De man, die in Lombok woonde, deed afgelopen zomer drie keer aangifte wegens vernieling van twee autoruiten en een bedreiging vanuit een nabijgelegen woning.

De politie weet nog niet wie de dader is. In Utrecht speelden al eerder zaken waarbij mensen vanwege hun geaardheid uit hun woning werden weggepest. Daarbij ging het vaak om groepen treiteraars. De politiewoordvoerster benadrukte woensdag dat het in deze zaak gaat om één verdachte. De gemeente neemt de zaak „hoog op”, aldus een zegsvrouw. „Mensen moeten zich veilig voelen in hun huis.”

http://www.telegraaf.nl/binnenland/7982589/__Homo_weggepest__.html?sn=binnenland

20-10-2010, 21:14


Was het niet toevallig zijn homo ex?

20-10-2010, 21:16

Citaat door MOCRODIAMANT:
Was het niet toevallig zijn homo ex?


Het was een groep jongeren, driemaal raden .........

20-10-2010, 21:18

Citaat door sjoerd26:
Het was een groep jongeren, driemaal raden .........

De politiewoordvoerster benadrukte woensdag dat het in deze zaak gaat om één verdachte.

20-10-2010, 21:21



Citaat door sjoerd26:
Utrechtse homo weg uit woning na pesterijen
UTRECHT - Een homoseksuele man uit Utrecht heeft zijn woning verlaten uit angst voor pesterijen. De Utrechtse politie gaat ervan uit dat deze te maken hebben met zijn seksuele geaardheid, zo zei een zegsvrouw woensdag na berichtgeving hierover van RTV Utrecht.

De man, die in Lombok woonde, deed afgelopen zomer drie keer aangifte wegens vernieling van twee autoruiten en een bedreiging vanuit een nabijgelegen woning.

De politie weet nog niet wie de dader is. In Utrecht speelden al eerder zaken waarbij mensen vanwege hun geaardheid uit hun woning werden weggepest. Daarbij ging het vaak om groepen treiteraars. De politiewoordvoerster benadrukte woensdag dat het in deze zaak gaat om één verdachte. De gemeente neemt de zaak „hoog op”, aldus een zegsvrouw. „Mensen moeten zich veilig voelen in hun huis.”

http://www.telegraaf.nl/binnenland/7982589/__Homo_weggepest__.html?sn=binnenland



En weer 1 die zijn biezen pakt omdat de maarschappij hem laat barsten..

20-10-2010, 21:26

Citaat door dishlemeh:
En weer 1 die zijn biezen pakt omdat de maarschappij hem laat barsten..



Voor deze man, en allen die zijn lot op soortgelijke wijze eerder hebben ondergaan, komt het allemaal te laat...

Maar ik verzeker je dat deze misstanden over vijf jaar a tien jaar niet meer op de huidige schaal zullen voorkomen...

Men is het zat...

21-10-2010, 00:25
Maar natuurlijk!
Gewoon stug door blijven gaan, ook al hebben het grootste deel van de natie en de politiek zich inmiddels tegen je gekeerd, staan je positie en Nederlandse paspoort op de tocht. Het aftellen is begonnen!

21-10-2010, 00:55

Citaat door sjoerd26:
Utrechtse homo weg uit woning na pesterijen
UTRECHT - Een homoseksuele man uit Utrecht heeft zijn woning verlaten uit angst voor pesterijen. De Utrechtse politie gaat ervan uit dat deze te maken hebben met zijn seksuele geaardheid, zo zei een zegsvrouw woensdag na berichtgeving hierover van RTV Utrecht.

De man, die in Lombok woonde, deed afgelopen zomer drie keer aangifte wegens vernieling van twee autoruiten en een bedreiging vanuit een nabijgelegen woning.

De politie weet nog niet wie de dader is. In Utrecht speelden al eerder zaken waarbij mensen vanwege hun geaardheid uit hun woning werden weggepest. Daarbij ging het vaak om groepen treiteraars. De politiewoordvoerster benadrukte woensdag dat het in deze zaak gaat om één verdachte. De gemeente neemt de zaak „hoog op”, aldus een zegsvrouw. „Mensen moeten zich veilig voelen in hun huis.”

http://www.telegraaf.nl/binnenland/7982589/__Homo_weggepest__.html?sn=binnenland

Het zijn allemaal kleine incidentjes.
Klik hierrr...

21-10-2010, 00:59

Citaat door achja100:
Waarom laat de gemeente dit toe ?

Ze moeten die homo 24 uur per dag in het geheim bewaken, met politiemensen in burger en agenten in de bosjes.

Natuurlijk kun je de daders zo WEL pakken !

Het is een kwestie van willen. Maar omdat de daders meestal Marokkanen zijn doet de gemeente niets .... Links bestuur, weet je wel ....

Het stigmatiseren van Marokkanen is nog erger dan de vlucht van homo's voor geweld.

En Marokka gaat al die beveiling betalen. Jullie hebben immers een dubbel paspoort.

21-10-2010, 01:15
Wrm moeten die flikkers altijd alles zo overdrijven

Ze gedragen zich echt als wijven

21-10-2010, 01:18

Citaat door saifi:
Wrm moeten die flikkers altijd alles zo overdrijven

Ze gedragen zich echt als wijven

En toch heb ik de bloedpest aan naffers als jou.

21-10-2010, 01:19
lekker boeiend .

21-10-2010, 01:24



Citaat door Laszlo:
En toch heb ik de bloedpest aan naffers als jou.


Dan heb je dt toch lekker eh mogool,, denk je boeit mij ofzo wat een vieze kaaskop van mij denkt.

21-10-2010, 01:30

Citaat door saifi:
Dan heb je dt toch lekker eh mogool,, denk je boeit mij ofzo wat een vieze kaaskop van mij denkt.

Ja het boeit jou suffe brein hoe ik over jou denk. Anders had je geen reply ingeklopt. Domme fin.

21-10-2010, 01:32

Citaat door saifi:
Wrm moeten die flikkers altijd alles zo overdrijven

Ze gedragen zich echt als wijven


hollander weer?

ga slapen henk....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8