Bekijk volle/desktop versie : Waarom???



31-08-2004, 16:59

Citaat door Ononono:
Teletekst di 31 aug

Een moslimgroep in Irak zegt twaalf Nepalezen te hebben gedood. Op een website is op een video te zien hoe een man wordt gekeeld en elf anderen van achteren worden doodgeschoten.

Het "Leger van Ansar al-Sunna" zegt dat ze Gods oordeel heeft voltrokken. De Nepalezen waren volgens de aan al-Queda gelieerde groepering boedhisten die in dienst van de joden en christenen in Irak tegen de moslims kwamen vechten.

Nepal kan de executie niet bevestigen. De Nepalezen werkten in Irak als koks en schoonmakers. Nepal benadrukte deze week dat het geen deel uitmaakt van de door de VS geleide coalitie.
.

31-08-2004, 17:02


hmmm Zieke k00tzakken zijn het.

Daarom.

31-08-2004, 17:02
Ze Zijn Ziek Bezig Deze Mensen,,

31-08-2004, 17:04

Citaat:
Origineel gepost door Ononono
Teletekst di 31 aug

Een moslimgroep in Irak zegt twaalf Nepalezen te hebben gedood. Op een website is op een video te zien hoe een man wordt gekeeld en elf anderen van achteren worden doodgeschoten.

Het "Leger van Ansar al-Sunna" zegt dat ze Gods oordeel heeft voltrokken. De Nepalezen waren volgens de aan al-Queda gelieerde groepering boedhisten die in dienst van de joden en christenen in Irak tegen de moslims kwamen vechten.

Nepal kan de executie niet bevestigen. De Nepalezen werkten in Irak als koks en schoonmakers. Nepal benadrukte deze week dat het geen deel uitmaakt van de door de VS geleide coalitie.
Tering !!!!

Die Al-Quada wordt overal mee in verband gebracht .
Ik heb te doen met de voorzitter van die vereniging .
Weet je hoeveel groepen hij nou in de gaten moet houden .
Die man heeft een dagtaak , dat komt niet ten goede van zijn vak.

31-08-2004, 17:05


Als dit bericht kloppend is, dan is het werkelijkwaar
ONBEGRIJPELIJK en diep triest...

31-08-2004, 17:27
Heb het filmpje gezien.....kan het niemand aanraden,deze is echt i.t.t. de tig andere filmpjes.Ben wel wat gewend,maar van dit filmpje werdt zelfs ik misselijk.

Alleen rijst nu natuurlijk wederom de vraag wie er echt achter deze gruweldaden zit.Het Nick Berg filmpje was zo fake als de borsten van Pamela Anderson.

ook bij dit filmpje rijzen vraagtekens bij mij.
Ten eerste hebben de daders een Amerikaanse leger-outfit.
(bij alle andere filmpjes waren ze altijd in het zwart gekleed)

En zo heb je niet de "normale preek" die voorafgaat aan elk filmpje.

31-08-2004, 17:32
Welke wbsite kan ik dat filmpje zien .

Ik heb trouwens dat Nick Berg filmpje . Is die nep ?

31-08-2004, 17:37

Citaat:
Origineel gepost door FAITHLESS128
Welke wbsite kan ik dat filmpje zien .

Ik heb trouwens dat Nick Berg filmpje . Is die nep ?
het welbekende Ogrish natuurlijk.

Nick Berg is inderdaad nep,ze lezen daar Arabisch van links naar rechts i.p.v. rechts naar links.....zijn gewoon een stel yanks die hun huiswerk niet gedaan hebben.