Bekijk volle/desktop versie : Zijn er hier meiden die niet kunnen koken?



31-08-2004, 16:39
Hee allemaal!

Ik zit soms verschillende recepten te lezen en ik kan niet wachten totdat ik al die gerechten onder de knie heb... Ik kan niet koken maar dat is puur omdat ik het nog niet tijd heb gegeven want mevrouwtje heeft het altijd druk maar daar gaat zeker verandering in komen!
Voor alle meiden die niet kunnen koken: Laten we gaan beginnen want volgens mij is het niet zo moeilijk en uiteraard is deze site een duwtje in de rug want veel dingen worden haarfijn uitgelegd

succes meiden
BD

31-08-2004, 16:43


Wees maar niet bang.

De meeste meiden hier, zijn getrouwd of koken al een paar jaar.
Ik wou dat er zo iets was toen ik ging trouwen, ik moest alles van mijn moeder en van mezelf leren.

En nog ben ik aan het leren.

Groetjes,


mmu2

31-08-2004, 16:47
Salaam,
Ik hoop inchallah dat je het snel onder de knie krijgt !!
Ikzelf ben nog niet getrouwd, maar maak tijd om te koken, want dat is ZEER belangrijk!!!


Ma3asalaam,

Liloesh

31-08-2004, 16:47
he

Jah de meeste meiden zijn inderdaad getrouwd of koken al een paar jaar en aangezien ik weet dat veel meiden niet hebben kunnen gebruik maken van dit soort dingen zoals forums enzo heb ik mezelf beloofd om dus juist gebruik te maken van dit omdat je er zeker van kan leren... als ik zo de recepten lees dan is het een kwestie van tijd vrij maken en het willen koken en dan lukt het wel... inchallah

BD

31-08-2004, 16:50


Hey meid, voordat ik ging trouwen kon ik ook niet perfect koken hoor, ik had wel af en toe bij me moeder gekeken, maar ik had er geen tijd voor, druk met studie en daarna met werk fulltime, maar nu een jaar later, heb ik zelf veel geleerd om zelf thuis te gaan knutselen hahahah. En hamdoulillah nu heb ik veel onder de knie. Je moet gewoon zelf in de keuken aan de gang gaan, ook al lukt het niet de eerste keer, misschien wel de volgende keer???????????? Succes.

31-08-2004, 16:51
He Liloesh.
je hebt zeker gelijk dat het belangrijk is. Ik ga over een jaartje in frankrijk studeren en ga dus op mezelf wonen voor een jaar en ik kan dan ook onmogelijk leven van een zak patat. Ik wil ook lekker voor mezelf kunnen koken. en jah de ervaringen die ik zal opdoen als keukenprincesje zijn uiteraard mooi meegenomen want ik wil mijn toekomstige man zeker verwennen met mijn kookkunsten!!

BD

31-08-2004, 16:55
He atlas gebergte!

oefening baart kunst zeggen ze ook wel en ik hoop echt dat ik inchallah lekkere gerechten zal kunnen maken... is toch een heerlijk gevoel als je een heerlijke maaltijd op tafel hebt getoverd!! meiden ik nodig jullie allemaal uit als ik inchallah professional ben geworden in het koken

BD

01-09-2004, 09:09
heel veel succes en je weet oefeing baart kunst ik kan het weten en je kunt als keukenprinses alrijd blijven leren zelfs ik ben al drie jaar getrouwd kook al vele jaren maar ik moet nog steeds veel leren bv bestilla en verschillende koekjes etc etc en ik weet wel dat ik het moelijkste vond om de kruiden tot een goed evenwicht te brengen

01-09-2004, 20:57
Hier nog 1 die niet echt kan koken..
Ik kan alleen simpele gerechten maken..
mn moeder heeft me nie kunnen leren koken en wat ik kan heb ik afgekeken van mn vader...

ik wil ook een keukenprinses zijn

03-09-2004, 11:16
ja kon ook niet koken totdat ik ging trouwen...en leer nog steeds.... maare ik vindt koken wel leuk..

04-09-2004, 15:02
Ik kan wel koken en ben er ook blij om

04-09-2004, 21:21

Citaat:
Origineel gepost door VirtualAngel
Hier nog 1 die niet echt kan koken..
Ik kan alleen simpele gerechten maken..
mn moeder heeft me nie kunnen leren koken en wat ik kan heb ik afgekeken van mn vader...

ik wil ook een keukenprinses zijn
ik kan ook niet koken ik eet altijd buiten en mijn moeder heeft mij ook niet leren koken

echt erg!!

12-09-2004, 11:44


ik kan ook niet koken,en dat vind ik heel erg!!!
het koken ziet gewoon niet in me denk ik, want alles wat ik probeer mislukt en smaakt anders dan mn moeder..
en het erge is dat ik insahalh binnekort ga trouwen.....
dus ik moet het echt snel leren...





15-09-2004, 16:38
jah meiden! We gaan gewoon intensief in de keuken staan en gewoon dingen inmekaar hutselen totdat we iets lekkers hebben gemaakt. desnoods leer je het van een kookboek of van marokko.nl als je maar dingen in praktijk brengt! en dus de keuken in gaat en gewoon dingen gaat maken!

Succes meiden!
BD

15-09-2004, 16:49
Heyyyyyy Ik kan ook niet egt koken..Veelste druk thuis.!!! Ik kan ook van die kleine dingetjes. Wat makkelijk en snel is en heel nederlands maar dat maakt niet uit ..dat zijn die dagschotels...lekker en heel gezond. Nou veel succes aan iedereen en voor wie gaat trouwen alvast gefeliciteerd. Kussiess imane